Všechno je s rodiči i s Louisem domluvené. Rodiče jsou momentálně v práci - rozloučili jsme se ráno.
Zavřu kufr a uslyším domovní zvonek. Seběhnu dolů a otevřu. Uvidím pana Stylese ve svých svých černých lehce volnějších kalhotech, bílém tričku s krátkým rukávem a potiskem, v jeho vlasech jsou brýle žluté barvy, které slouží jako čelenka. Jeho prsty jsou poseté prstýnky. Trošku se kousnu do rtu a uculím se. Usměje se a já ho pozvu dál. Zavřu za námi. "Ahoj, koťátko" s úsměvem si mě k sobě přitáhne a políbí mě. Začervenám se. "Kufr máš kde? Ve tvém pokojíčku?" pohladí mě po zádech. "Mhm, daddy" stoupnu si na špičky a dám mu malinkou pusinku. "Tak pojďme pro něho" usměje se a já přikývnu.
Sedneme si na svá místa v letadle. Zakoukám se do okýnka. Ucítím, jak si se mnou pan Styles proplete prsty. Otočím se k němu a usměji se. On mi úsměv oplatí. "Těšíš se?" zeptá se a políbí mě do vlasů. "Moc, daddy" uculím se.
NA POKOJI
Sednu si na postel s bílým povlečením. Pokoj je nádherný. Pan Styles vyjde z koupelny v boxerkách, přejde a nahne se ke mně a dlouze mě políbí. "Půjdu se osprchovat, daddy" usměji se a vstanu z postele. "Fajn, pak můžeme jít na balkon a posadit se, lásko" políbí můj krk. Z mých úst vyjde vzdych. Ucítím, jak se do mého krku usměje. Odtáhnu se a přejdu do koupelny, kde se nachází, jak velká vana s výhledem ven, tak i prostorný skleněný sprchový kout.
Odložím ručník a obléknu si bílý croptop s malými vyšitými květinami taktéž stejné kraťásky. Rozčešu si vlasy a vyjdu z koupelny. Pan Styles mě sjede pohledem a kousne se do rtu.
Sedíme v křeslech na balkoně, podíváme se a koukáme na krásný výhled před námi. Zívnu a promnu si oči. "Moje malá holčička je unavená?" lehce se zasměje a pohladí mě. Zasměji se a přikývnu. "Tak pojďme spinkat" vstane a pomůže mi na nohy.
Lehneme si a zakryjeme se jednou velkou přikrývkou. Přitáhne si mě k sobě a políbí mě. Uculím se a začervenám se. Obejme mě a já se k němu spokojeně přitulím
RÁNO
Otevřu oči a protáhnu se. Pan Styles vedle mě není. Uvidím otevřený balkon dokořán a do pokoje proniká příjemný teplý vánek. Vstanu a rozespale přejdu na balkon. Daddy sedí v křesle v modrých kraťasech, bílém tričku a slunečních brýlích. Obrátí hlavu ke mně a usměje se. Rozejdu se k němu a on mě vezme za ruku - posadí mě na jeho klín. "My sleepy Little girl, did you sleep well?" řekne s úsměvem. "Ano, daddy. A ty?" prsty si promnu oči. "Taky" políbí mě.
"Ach, jsem tak moc rád, že jsi tady s daddym, kitten" vydechne, hladící mé nahé stehno. "Já taky, daddy" usměji se.
Převléknu se do bílých šatů s mašličkami jako ramínka. Jsou něco málo do půlky stehen a mají výstřih. Vyjdu z šatny a zamířím si to za panem Stylesem zpět na balkon. Sjede mě pohledem a olízne si rty. Otočí mě, abych byla opřená o zábradlí. Namáčkne se na mě zezadu "Jsi nádherná" zachraptí a já s červenými tvářemi tiše poděkuju. "Ty šatičky jsou krátké, nemyslíš?" usměje se do mého krku, na který sází mokré pusinky. Dám hlavu trošku na stranu, aby měl lepší prostor. Ucítím jak jeho dlaň zajede pod šaty a pohladí můj zadeček. Kousnu se do rtu a daddy zajede dlaní až k mému sladkému místečku. Potichu zavzdychám a on se usměje. Dá na stranu mé kalhotky a prstem obkrouží vchod. "You are so wet, Little one" olízne pokožku mého krku. "Nezlekni se a uvolni se" šeptne "Co? Proč bych se mě-" vnikne do mě prstem a já zalapám po dechu. Usměje se a otočí mou hlavu k němu - políbí mě. Zavzdychám do jeho rtů "Baby, you are so tight" zasténá mezi polibky.
"Do you think you can take two fingers, babygirl?" zeptá se schválně. "Prosím, daddy" zapláču a on se usměje. "To je moje šikovná holčička" vnikne do mě dalším prstem a já zmáčknu jeho ruku.
"Daddy, I-I'm gonna-" zapláču a slastně zavřu oči. Málem se neudržím na nohách. Po pár sekundách se udělám na jeho prsty a úlevně zakňučím. Vytáhne své prsty ze mě "Proboha" vydechnu Pootevřu rty a po chvilce se na něj otočím. Uvidím jeho zářivý úsměv. Donutí mě to mu úsměv oplatit. "Půjdeme na snídani a pak se půjdeme projít po Benátkách, ano kitten?" políbí mě a já přikývnu.
Po snídani si ještě zajdeme na pokoj pro věci. Pan Styles si se mnou proplete prsty a vyjdeme z hotelu. Usměji se a za chůze si opřu hlavu o jeho rameno.
Sedíme v roztomilé italské kavárně s nádherným výhledem. S lízátkem mezi rty se koukám na výhled před sebou. Pan Styles pije svou oblíbenou černou kávu a já svůj ledový čaj. Otočím se k němu a uvidím, jak pohledem skenuje mé tělo a lízátko mezi rty. Vezme mou malou dlaň do té jeho velké a začne mě hladit. Vyndám si z úst lízátko, pousměji se a napiju se svého pití. Nahne se ke mně přes menší stůl a políbí mě.
Dorazíme na pokoj před západem slunce. Začne svlékat mé šaty. "D-Daddy? C-Co děláš?" zakoktám zmateně. "Jdeme společně do sprchy" svlékne je úplně a položí je na křeslo. Jelikož jsem nemohla mít pod nimi podprsenku, tak si stydlivě zakryju své menší prsa. Usměje se a vyzvedne mě za zadek. Vypísknu a automaticky dám pryč ruce z mého hrudníku - spojím si je za jeho krkem. Podívá se na má prsa a na tváři se mu vytvoří úšklebek. Dlouze je políbí a já tiše vzdychnu.
Vyjdu v ručníku z koupelny a obléknu si pouze své jemně růžové kalhotky. Pan Styles vyjde po chvilce nahý. Při pohledu na jeho dokonalé tělo se začnu červenat. Na chvilku se otočím a ucítím dlaň na mém zadečku. Lehce se leknu a otočím se. Pan Styles se mi přilepí na rty. Vyzvedne mě a položí mě do měkké, velké postele. Přitáhnu si ho k sobě blíž a ucítím jeho polotvrdý penis. Oba se usmějeme do polibku.
Sednu si na jeho stehna těsně od jeho tvrdého rozkroku. Vzhlédnu k němu a uculím se. Pan Styles se usměje. Prsty obejmu jeho délku. Skloním se a strčím si jeho špičku penisu mezi rty. "Look at daddy" zasténá a já ho poslechnu. Začnu u toho po jeho rozkroku přejíždět rukou.
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...