"Cítím se opravdu znepokojivě, když jsem tady jediný o hodně starší,než vy" prolomí ticho pan Styles. Lehce se pro sebe zasměji "Když jste byl sám s Vaness, tak Vám to nevadilo, pane učiteli" řekne schválně Sophie. Já se s Louim potichu uchechtnu. "Ale to je úplně něco jiného" zamumlá pan Styles až neslyšitelně, takže to uslyší jen já, jelikož sedí vedle mě. Šokovaně pootevřu rty a já ucítím na mých zádech velkou dlaň, která patří panu Stylesovi.O MĚSÍC POZDĚJI
Nastoupil k nám do školy jeden nový kluk jménem Zayn. Je mu 17 a Za krátkou chvilku jsme se seznámili a jsme dobří kamarádi. Zayn se opře o skříňku se smíchem a já se o něho se smíchem opřu. "Ach bože, dnešní tělocvik byl velmi zajímavý" řekne mezi smíchem. "To teda" řeknu a opřu si hlavu o jeho rameno. Zayn si položí hlavu na tu mou a oba se ještě zasmějeme. Uvidím chladný pohled pana Stylese, který stojí několik metrů od nás. Naštvaně odejde. Zavibruje mi několikrát můj IPhone v ruce a já k němu sklopit pohled.
Mr. Styles - Chceš daddyho naštvat?
Mr. Styles - Koťatko být tebou, tak to nedělám.
Mr. Styles - Okamžitě přijď do mého kabinetu.
Mr. Styles - Hned.
Nervózně Polknu "Ale copak?" Zeptá se Zayn "Uhm- musím se ještě stavit za panem Stylese pro tu písemku z dějepisu" zalžu. "A jó, tak to hodně štěstí" zasměje se, jo to budu potřebovat.
Nervózně a opatrně zaklepu na kabinet. Během pár sekund se dveře otevřou a objeví se v nich vysoká postava. Ukáže mi, abych šla dovnitř. Polknu a vstoupím do kabinetu. Zavře dveře a uslyší otočení klíčem v zámku. "Jak si to kurva představuješ?" Uslyší jeho hrubý hlas těsně za mnou. Ani nemrknu a přehne mě přes jeho velký kancelářský stůl. Nadzvedne mou jemně fialovou sukýnku a položí svou dlaň na mé pozadí.
"Nebudeš se s ním bavit" zavrčí a můj zadek schytá další ránu jeho dlaní. "A-Ale" zakoktám a radši přestanu mluvit, když natlačí jeho rozkrok v kalhotech na můj zadek.
"Ale?"
Nervózně se kousnu do rtu a mlčím. "Copak? Teď už se bojíš daddymu zkusit odmlouvat?" zmáčkne v dlani můj zadek. Chci se narovnat, ale pan Styles si bleskově položí dlaň na mé záda a přitlačí mě k jeho stolu.
"Narovnej se a sundej si kalhotky" nařídí mi a sedne si do svého křesla. Polknu a chci se otočit čelem k němu. "Ne, maličká, otoč se zpět. Hezky na daddyho vystrč zadeček" položí si dlaně na mé boky a otočí mě zády k němu. Sjede konečky prstů na mé stehna.
"Do toho, zlato"
Začnu být lehce nervózní - zajedu prsty pod mou sukýnku a zaháknu je o kalhotky. Nejistě se kousnu do rtu, skloním se a pomalu je stáhnu. Jakmile se ohnu, periferním viděním uvidím, jak pan Styles lehce nakloní hlavu na stranu a zvedne jeden koutek nahoru. Olízne si rty "Výborně a teď se otoč a dej daddymu tvé kalhotky" rozkáže mi. Raději ho poslechnu a otočím se. Vložím do jeho rukou mé jemně růžové kalhotky s malinkou mašličkou. "Ach, jak roztomilé, Little one" usměje se a dá si je do kapsy.
"Ale-"
"Ne, lásko. Budeš bez kalhotek, stejně už škola za chvilku končí, nemám pravdu?"
"M-Máš, daddy"
Usměje se a stáhne si mě na jeho klín. Zasténám bolestí, jelikož mě bolí zadeček, který je celý červený z dlaní mého učitele. Přivine si mě k sobě do obejmutí, položím si hlavu na jeho hrudník. Jednou rukou mě začne hladit příjemně po zadečku a druhou rukou mě začne hladit po vlasech. Lehce se usměji a zavřu oči. "Poslední dobou tatínka moc zlobíš" zamumlá do mých vlasů, do kterých mi věnuje polibek.
"Máš po škole čas?" zeptá se a dá mi pramínek vlasů za ucho. Přikývnu "Tak pojedeme k daddymu domů" řekne a pohladí mě po tváři. "U-Um, a co budeme d-dělat?" zakoktám "Můžeme se podívat na nějakou tvou oblíbenou pohádku a mazlit se" pousměje se a políbí mě. Usměji se "Chtěla bys?" zeptá se "Moc" řeknu a věnuju mu malinkou pusinku na jeho ostrou čelist. Usměje se a pohladí mě.
Uslyšíme zaklepání na dveře a oba se na sebe podíváme. Ihned vstaneme a já si rychle upravím sukýnku. "Daddy na tebe počká na parkovišti kousek od školy, ano lásko?" pošeptá a políbí mě. Přikývnu a lehce se začervenám. Pan Styles přejde ke dveřím, stejně jako já. Opatrně odemkne, aby zámek nebyl slyšet. Otevře dveře, ve kterých stojí pan Payne. "Dobře, Vaness, tu prezentaci mi pošli na e-mail, děkuju" řekne ke mně pan Styles.
HARRY
"Rádo se stalo, pane učiteli. Nashledanou" usměje se, jak na mě, tak na Liama, který ji uhne, aby mohla projít. Moje šikovná malá holčička, to se mnou hraje. Lehce se pousměji a odvrátím pohled na Liama, který se na mě podezíravě kouká. "Oh mlč prosím tě, co zase chceš?" řeknu otráveně a pustím ho dovnitř. "Stylesi, co tady Vaness dělala?" zeptá se a ušklíbne se. "Nic? Řešili jsme prezentaci, kterou má za úkol udělat" řeknu a vezmu si sako ze svého křesla. "Jo, mhm, prezentaci. Samozřejmě" začne přikyvovat. "Víš co, nemám na tebe náladu ani čas, Payno. Spěchám" řeknu a vezmu si mobil, který si dám do kapsy u mých společenských kalhotech. Konečky prstů ucítím látku jejích kalhotek a pro sebe se usměji. "Kam spěcháš? Za Vaness?" řekne "Něco po tobě hodím" řeknu vážně.
Odemknu svůj Range Rover a nastoupím dovnitř. Zaparkoval jsem mimo školní pozemek, kde moc lidí ze školy nechodí, takže je to v pohodě.
Uvidím moje koťátko, jak jde směrem k mému autu. Usměji se a nahnu se, abych otevřel její dveře. Nastoupí a dveře zavře.
"Ahoj, lásko"
"Ahoj, daddy" usměje se a já si ji přitáhnu do polibku.
Položím si dlaň na její stehno a začnu ji hladit. "Jak bylo jinak dneska ve škole?" zeptám se a na pár sekund se na ní podívám a pak zpět na cestu přede mnou. "No, umm, dneska to bylo unavující, psali jsme snad v každé hodině" zakňučí a já se lehce zasměji.
VANESS
Pan Styles zajede dlaní pod mou sukýnku a prsty se dotkne mého klitorisu. Pootevřu rty a podívám se na něj. Na tváři má jemně úšklebek, ale kouká se před sebe na cestu. Začne prsty dělat krouživé pohyby. Zakňučím a lehce zakloním hlavu. "D-Daddy, ale ty řídíš" zakoktám společně se vzdychy. "Shhh, miláčku. Mám černé okna, nejde vidět dovnitř. Radši pro daddyho roztáhni více nožičky" řekne. Polknu a poslechnu ho. Na pár sekund se podívá na můj klín a usměje se. Začne znova dělat krouživé a moc příjemně pohyby. Nahlas zasténám "To je ono, beruško" ucítím, že už budu a já zakloním hlavu. Schválně prsty zpomalí "Daddy, prosím" zapláču. "Chceš se udělat?" zeptá se schválně.
"Ano"
"Popros"
"Daddy moc prosím. Budu hodná holčička, prosím, chci se udělat na tvé prsty"
Zeširoka se usměje a zrychlí.
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...