Sixteen <3

974 13 0
                                    


SEPTEMBER

Dnes mi není moc dobře, tak jsem zůstala doma. Ležím v posteli ve svém roztomilém a pohodlném pyžamu se vzory modrých květinek, které se skládá z trošku delšího crop topu a kraťásek. Rodiče přijdou až večer, takže jsem tady sama.

Napiju se svého čaje - uslyším vyzvánění svého iPhonu. Podívám se na něj a na displeji září kontakt pod jménem 'Mr. Styles'. Trošku se pousměji a zvednu to. "Ahoj, princezno moje" ozve se z druhé strany. "Ahoj, daddy" usměji se, "Copak děláš? Doufám, že ležíš v postýlce" zachraptí. "Mhm. Co děláš ty?" protáhnu se, "Před chvílí jsem měl akorát tělocvik a teď mám chvilku volno" vydechne.

"Kitten, nemá daddy přijet? Mám za chvilku zeměpis s vaší třídou a pak bych to mohl domluvit a přijel bych za tebou. Mohli bychom se koukat na nějakou pohádku" trošku se začervenám "Ale vždyť máš práci, nepůjde to" řeknu smutně. "Beruško, daddy to zařídí. Už půjdu, napíšu ti. Pa, zlato" řekne "Ahoj" zamumlám a položím to. Unaveně si promnu oči a akorát mi začne volat Louis, ale na FaceTime. Zvednu to "Ahoj, parťáku" zasměje se Louis a já s ním. "Kde jako jsi?" řekne Sophie. "Doma, nevidíš?" protočím očima "Ležíš v posteli bez nás? Eh, ty jsi teda kámoška" řekne Louis a já se rozesměji. "Hej, vy dva, položte ten mobil" uslyším pro mne až moc známý hlas. "Ale, pane učiteli" řekne Sophie. Ani ne za pár sekund se za nimi objeví pan Styles, podívá se na Louiho iPhone. Jakmile mě uvidí, lehce se usměje a Sophie s Louim se na sebe podívají. Zasměji se "Dobrý den, pane učiteli" řeknu a uculím se. Pan Styles se usměje "No dobrá, máte ještě pět minut na to, abyste si dopovídali" řekne, poplácá Louiho po rameni a odejde. "To jsou výhody" šeptne Sophie a všichni se rozesmějeme. Ukáže se i Zayn "Ahoj, Zee" usměji se "Čau, zlato. Jak ti je?" usměje se. Než stihnu odpovědět, Loui do toho skočí "Ajaj, Styles jde naštvaně naším směrem, musíme končit, čau, parťáku" řekne a hovor položí. Překvapeně se podívám na obrazovku mého iPhone a hodím ho vedle sebe. Protočím očima, o co mu zase jde.

Přijdou mi dvě oznámení. Jedno od pana Stylese a jedno od Sophie. Rozkliknu je.

Mr. Styles - Ani ne za 5 minut jsem u tebe xx

Sophie <333 - Styles někde zmizel. Zahajuji s Louim pátrání po Stylesovi.

Začnu se smát, začnu prsty pohybovat na mém displeji.

Me - Přeji Vám hodně štěstí :D

Sophie <333 - Bože, kde ten chlap je. Chtěli jsme za ním jít, nudíme se :D

Zasměji se - uslyším domovní zvonek, položím vedle sebe svého plyšového zajíčka. Vstanu ze své manželské postele a lenivými kroky si to namířím dolů ke dveřím. Odemknu je a následně i otevřu. Uvidím pana Stylese v černých skinny džínách a bílé košili. Jemně se kousnu do rtu. Pozvu ho dál a poté za ním zamknu. Mezitím on si mě prohlíží a na tváři mu září jeho obvyklý úšklebek. "Vypadáš tak nevinně" zašeptá a pohladí mé trošku rozcuchané vlásky. Stydlivě se uculím a obejmu ho. "Ugh, daddy. Chyběl jsi mi" kňuknu do jeho hrudníku. "Ty mně taky, princezno. Už je ti lépe?" věnuje mi polibek do vlasů. "Docela ano" zamumlám. Chytím jeho velkou dlaň, "Daddy, chci ještě ležet. Pojďme nahoru" řeknu a táhnu ho ke schodišti.

Začnu rozepínat jeho košili a pan Styles se na mě upřeně kouká. Párkrát zamrkám a on se pousměje. Mé ruce padnou na jeho pásek, ale než ho začnu rozepínat, nezapomenu pohladit jeho penis skrz látku džín. "Oh, koťátko, chceš si hrát?" nadzvedne obočí. Sundám jeho džíny - zůstane jenom boxerkách. Zmáčkne silně v dlani můj zadek a já nahlas zasténám. Usměje se a dlouze políbí mé rty. "Ne, daddy. Teď si hrát nechci, chci se koukat na pohádku a potom si budeme hrát" uculím se a dám mu sladkou pusinku. Lehce se potichu zasměje a pohladí mě. Lehnu si k němu a zakryju nás mou velkou, jemně růžovou přikrývkou.

Zakoukám se na televizi, ale najednou ucítím hlazení po vnitřní straně stehna. Více si k sobě přivinu svého jemně růžového plyšáka. Pan Styles věnuje polibek do mých vlasů, které dá na opatrně na stranu a dlouze políbí můj krk. Slastně zavřu oči - během chvilky se objevím na klíně pana Stylese. Uculím se a jeho dlaně se přemístí na můj zadek. Kousnu se do rtu a pohnu pánví oproti jeho. "Princezně už je dobře?" opře se zády o čelo mé postele. Usměji se a on si mě k sobě přitáhne ještě více. "Zítra už jdeš do školy?" dá pár pusinek na mou čelist. "Hmm, nevím. Asi si vezmu ještě volno" řeknu schválně a pan Styles plácne můj zadek. Rozesměji se a on se usměje.

Spojí naše rty a začne dělat krouživé pohyby mými boky na jeho klíně. Vzdychnu do jeho rtů a on se pousměje. Položím si dlaně na jeho ramena. Ucítím jak jemně zvlhnou mé kraťásky, jelikož nemám žádné spodní prádlo. Oba zasténáme navzájem do rtů. Uslyším vyzvánění mého iPhone. "Ignoruj to, beruško" zamumlá mezi polibky. "Daddy, počkej" odtáhnu se. Povzdechne si a pohladí můj zadek. Nahnu se pro můj mobil a uvidím, že mi volá Sophie. Na FaceTime. Sednu si zpět na daddyho klín a hovor zvednu. "Kde je sakra ten Styles? Pátráme tady s Louim po něm. Prostě někde zmizel" řekne zoufale. Pan Styles se nechápavě zatváří a já se zasměji. Vezme mi z dlaně můj mobil "Proč mě hledáte?" nadzvedne obočí. Sophie a Lou se na něho koukají s otevřenou pusou. "Oh! Tak... tady jste!" vysouká ze sebe Louis. "U-Um, pane učiteli. My nebudeme rušit" řekne Sophie a zavěsí. "Mám rozumné žáky" řekne a podá mi zpět můj iPhone. Rozesměji se a pan Styles se zasměje. Přijde mi zpráva a já sklopím pohled k displeji.

Sophie <333 - Jo tak Styles je ve tvé posteli, ještě k tomu bez košile ;)

Chci odepsat, ale daddy mi vezme mobil, "Stačí" řekne jenom a položí ho na noční stoleček. Přetočí nás, začne se nade mnou sklánět. Pomalu stáhne mé kraťásky a políbí můj krk. Zajedu svou malou dlaní pod jeho boxerky a prsty obejmu jeho délky. Napne se a zatne čelist. Uculím se a začnu pohybovat rukou nahoru a dolů.

Sesune se dolů a já ucítím vlhkost, která stéká po mém stehně. Usměje se a vlhkost něžně slíbá. Mému klitoris věnuje pouhý polibek a já nahlas zavzdychám. Začne se nade mnou opět sklánět a spojí naše rty.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat