Sednu si na daddyho klín a opřu si hlavu o jeho rameno. Kouknu se na písemky, které opravuje. Levou rukou mě obejme okolo pasu a políbí můj krk. Začervenám se a začnu si hrát s jeho delšími vlasy."Daddy?" zamumlám
"Mhm?"
"Kdy se zase uvidím s Jamiem?" zeptám se a začnu si hrát s jeho prsty. Položí svou propisku červené barvy a zvedne oči od papírů ke mně. Sjede pohledem každičký milimetr mého těla. Podívá se do mých očí. "Chtěla bys?" promluví konečně. Přikývnu hned. "Má přijet dneska ke mně. Tak tě neodvezu domů a pojedeme k daddymu, ano?" pousměje se a pohladí mě po tváři. Usměji se a přikývnu na náznak souhlasu.
"Daddy, kdy už pojedeme. Škola skončila skoro před třemi hodinami a my tady pořád jsme, chci si lehnout" seskočím z jeho stolu. "Zlato, musím to opravit, tak si lehni na pohovku, pokud jsi unavená" řekne, prohrábne si vlasy a poposedne si. Protočím očima. Sehnu se k němu a spojí naše rty - dlaní sjedu až k jeho rozkroku. Uculím se mezi polibky. Potichu se zasměje a odtáhne se "Moje princezna není unavená, hm?" nadzvedne obočí. Zakňučím a spojím znovu naše rty. Zasměje se a prodlouží polibek. Po chvilce je stejně rozpojí. "Budeme si hrát potom, jo?" pohladí mě po mém nahém stehně, jelikož mám sukni. "Ne" zamumlám "Přestaň, Lo"
"Ale-" kňuknu, "Něco jsem řekl" podívá se na mě varovným pohledem.
"Hm" zamumlám.
___________________________
"Beruško" uslyším hlas pana Stylese. "Mhmm?" zamumlám rozespale a po chvilce otevřu oči. "Pojď, pojedeme domů" pohladí mě a pomůže mi se posadit. Ani nevím, jak jsem usla. Promnu si oči, ale stejně si opřu spánek o opěradlo pohovky - znovu dám víčka zase k sobě. Potichu se zasměje a pohladí mě po vlasech. Po chvilce neochotně vstanu a protáhnu se. "Máš všechno?" zeptá se, pohladí můj zadek, upraví mou sukýnku, která je z ležení celá pokrčená a vyhrnutá více nahoru. "Asi" zamumlám, myknu rameny a vezmu si svůj batoh. "Ukaž" řekne pan Styles a batoh mi vezme. Potichu mu poděkuju.
Namířím si to do jeho obýváku. Uvidím na pohovce sedět daddyho - přejdu k němu a sednu si vedle něj. Usměje se, nahne se ke mně, aby mohl spojit naše rty. Položím si svou malou dlaň na jeho rozkrok skrz společenské kalhoty. Uculím se a začnu je rozepínat. Prsty obejmu jeho penis, podívám se na pana Stylese, který se pousměje. Vyruší nás domovní zvonek. Protočí očima - vstanu, "Mám tam jít já, daddy?" zeptám se a ukáže palcem směrem k hlavním dveřím. Přikývne společně se zapínáním svých kalhot. Přiběhnu ke vchodu a otevřu ho, "Zlato!" usměje se Jamie. Uculím se a obejmu ho.
Zakoukám se na svou skleničku plnou ledu s jablkovým džusem. "Lo?" uslyším pana Stylese. Zvednu hlavu, mírně mě zarazí, jak se na mě daddy s Jamiem oba koukají. "Copak, Dolly? Všechno v pohodě?" pohladí mě po vlasech. "Jsem jen unavená" pousměji se, "Chceš si jít lehnout do postýlky? Odpočineš si" zeptá se. "Mm-mm. Chci tady být s vámi" podívám se na Jamieho a on se usměje a pohladí mé záda.
Přitulím se více k daddymu - opřu si záda o jeho hrudník a spánek položím na opěradlo pohovky. Pan Styles si mě k sobě ještě více přitáhne mezi mluvením k Jamiemu. Začne hladit mou paži jeho příjemně teplou a velkou dlaní. Nějak moc neposlouchám, o čem se daddy a Jamie baví. Oba mají před sebou na konferenčním stolku skleničku s bílým vínem. Upraví mou sukýnku, která se více vyhrne, když si dám mé kolena blíž k hrudníku. Zakoukám se do svého mobilu a odepíšu na zprávy.
Zayn <3 - Čauky, nechtěla bys někam zajít? Můžeme jít potom ke mně jako minule, jestli bys souhlasila :)
Zaznamenám to, že pan Styles přestane mluvit, takže se určitě kouká na můj mobil. Tiše si povzdychnu a zprávu ignoruji.
Lou <333 - Jsi u Stylese?
Me - No? :D Proč?
Lou <333 - No to né. Přebírá mi tě můj vlastní učitel, kam jsem to klesl :( Budeme si muset domluvit se Stylesem a Sophie, ve kterých dnech tě bude mít on, a ve kterých zas já a Sophie. Nechává si tě sobecky pro sebe, sobec jeden -_-
Zasměji se a natáhnu si nohy před sebe na pohovku. Mé chodidla končí těsně před Jamiem. Ucítím něžný dotek na mém nártu. Zvednu hlavu, uvidím, že Jamie opatrně a nenápadně hladí mé nohy. Své oči z pana Stylese přesune na mě a mírně se pousměje. Usměji se - on se zpátky podívá na něj a já se vrátím ke svému mobilu.
"Princezno? Chceš ještě džus nebo něco? Má ti ho daddy donést?" nahne hlavu více ke mně, aby mi viděl do obličeje. Otočím hlavu do strany, když uvidím daddyho tvář, usměji se. "Nemusíš, zajdu si pro to" řeknu a vstanu, "Fajn, vezmi si cokoliv chceš" usměje se a pohladí mě. Přejdu do jeho kuchyně a naliju si pití. Otevřu skříňku, kde má daddy vždy sladkosti. Našpulím rty, pohledem přejedu vše co tam je, ale nic mě nezaujme. Zavřu ji a otočím se. Uvidím uzavíratelnou velkou sklenici plnou lízátek, která je na kuchyňském ostrůvku. Usměji se pro sebe a radostně k ní přejdu. Vyberu si lízátko s příchutí maliny, vezmu ho a sklenici zavřu.
Sednu si zpátky, úplně stejně jako před pár minutami. Pan Styles mi vezme z pusy lízátko a dá si ho do té své. "Ne! To je moje" zakňučím, "Chvilku vydržíš, beruško", uraženě se napiju svého džusu a opřu si hlavu o opěradlo. "Ale to bude jako minule" řeknu smutně. "Jak jako minule? Harry ti krade lízátka z pusinky? No teda, proč bereš naší princezně její sladkosti?" ozve se Jamie. "Jo! Dělá to pořád" protočím očima. "Daddy, ty to sníš. Dej mi to už" kňuknu. Jamie a pan Styles se oba zasmějí, daddy mi lízátko dá zpátky do pusy. Skloní se víc ke mně, "Spokojená?" dá mi pusu do vlasů. "Ne, už je půlka pryč" zamumlám naštvaně. Začnou se smát, "Tak si vezmeš další a to už nemůžeš dovolit, aby ti ho vzal. Musíš utíkat a nechat si to jenom pro sebe" pohladí Jamie mou nohu. Uchechtnu se, "Ne, další si nevezme. Už je pozdě, zítra si ho dáš. Dopapej tohle" napije se pan Styles vína. Podívám se s Jamiem na sebe. Já protočím očima, on zas pokroutí hlavou. Oba se zasmějeme.
"Daddy?" vyhrknu, pan Styles přestane mluvit, "Ano?" přesune jeho pozornost ke mně. "Kdo mě odveze domů, když jste oba měli víno?" zamumlám. "Sluníčko, budeš tady spinkat, je pátek" řekne. Nadechnu se, abych něco řekla, "Zařídil jsem to. Kdyžtak jsi u Sophie", přikývnu.
Daddy něco dělá v kuchyni. Znuděně chodím sem a tam, zastavím se za pohovkou a skloním se k Jamiemu. "Chceš se prát?" šeptnu, otočí hlavu ke mně. "Znova?" zašeptá a já přikývnu. Oba se zákeřně ušklíbneme. Nikdy nepoužívá svou plnou sílu, vždy jen takovou sílu, jako mám já. Vstane a já se narovnám. "Musím uznat, že máš výborný outfit na tohle" ukáže prstem na mou sukni. "Hej!" začnu se smát.
Vyběhnu schody s Jamiem v patách a běžím do první místnosti, kterou uvidím - Daddyho ložnice. Skočím na jeho postel a Jamie hned za mnou. Zkusím ho přeprat a ono se to podaří. Obkročmo na něm sedím a začnu se smát. "Ty máš dneska nějakou sílu, zlato" zasměje se. Podívá se na mé rty a i já na ty jeho.
"Tohle bude naše malé, zlobivé tajemství, ano? Nesmíš to tvému daddymu říct"
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...