Twenty seven <3

897 15 4
                                    


Mírně vnitřně ztuhnu, "Ani ne, daddy" zamumlám unaveně. "Opravdu? Ani ne?", políbí můj spánek. "Proč se ptáš?" 

"Jen tak. Všiml jsem si, jak ses na něj usmála a pak vás viděl na chodbě, jak jste spolu mluvili" 

"Hm, ale to nic neznamená" zamumlám trošku otráveně a on na to nic neodpoví - otevřu oči, jeho pohled je upřený na můj obličej. Uculím se na něj, ale on mi ani náznak úsměvu neoplatí. Protočím hned očima a otočím se k němu zády, více si k sobě přivinu přikrývku zpět víc na své tělo a částečně ji obejmu. 

17:07 

Protřu si oči a protáhnu se. Daddy vedle mě není, po chvilce vstanu a upravím si jeho svetr, který mám na sobě. V obýváku není, v kuchyni ani v pracovně taky není. Uslyším mužské hlasy z terasy. Zamířím na ní - uvidím pana Stylese a pana Evanse, jak sedí na venkovním křesle a pohovce. Oba pohledy padnou na mě, "Ale, copak, ospalče, vyspinkaná?", věnuje mi pan Styles jeden z jeho zářivých úsměvů a natáhne ke mně ruce, na náznak abych k němu přišla. Hned k němu rozespale přijdu a padnu na jeho klín, přitulím se k němu a jen zamručím. Oba se zasmějí a pan Evans mě pozdraví. Jen mu zamávám, protože jsem moc unavená, abych mu odpověděla. Venku je chladněji, proto mě pan Styles obejme svými velkými pažemi. Pousměji se a více se k němu přitulím. Jsem překvapená, že se spolu pan Evans a pan Styles baví. Až teď si všimnu, že každý má před sebou na konferenčním stolku skleničku s whiskey. 

"Pane Evansi?" 

"Ano?"

"Kde je Dexter?", zeptám se zvídavě, když si hraju s látkou mikiny na zip pana Stylese. 

"Doma, princezno. Je stejný ospalec, jako ty. Celý den dneska taky jen spinká, až tak moc si rozumíte", řekne s úsměvem a daddy se mírně zasměje do mých vlasů. Uchechtnu se, 

"Ale určitě by byl rád, kdyby mohl být s tebou. Bohužel, jste dneska oba moc unavení, že by jste snad spolu i usli, a to by už nechtěl odejít vůbec" 

19:24 

Někdo zazvoní, pan Styles se zvedne a odejde ke dveřím. Povzdechnu si, pan Evans se na mě kouká s úsměvem, já se jen mírně stydlivě pousměji. Ve dveřích terasy se objeví Jamie s obrovským úsměvem a roztáhnutou náručí. "Strejdo!", vypísknu nadšeně, hned vstanu a přeběhnu do jeho náruče. "Ahoj, prcku", zasměje se a věnuje mi pusu do vlasů. 

"Harry říkal, že máte ve škole nového učitele" řekne Jamie a pohladí mé vlasy, když mám hlavu položenou na jeho klíně.  Okamžitě se mi před očima zobrazí pan učitel Gahan. "Ale, opravdu? Ani mně ses nepochlubila" ozve se pan Evans. Mírně vydechnu, "Hm" zamručím jen. "Copak, zlato? Je zlý?" zeptá se hned Jamie. Sednu si a podívám se dovnitř - uvidím, že pan Styles je v kuchyni, otočím se zpět k nim. "Ne, je hodný" zamumlám. Oba se na mě podezíravě koukají. "Proč ses tak ohlédla, jestli tady Harry není?" řekne pan Evans. "Protože je možná hodný až moc" zašeptám. "Sahal na tebe nějak?" řekne tiše Jamie okamžitě. "Ne! Ale říká mi pořád Vanessko, je to roztomilé" myknu rameny a oni se na sebe podívají. Stali se z nich snad kamarádi nebo co se tady děje? "No..", začne pan Evans. "Dávej pozor, ano?", pousměje se Jamie. 

"A jak se jmenuje?" 

"Dave Gahan" 

"Dave Gahan se tady asi před měsícem nastěhoval. Hned vedle Harryho" řekne překvapeně pan Evans s pohledem na Jamieho. "Jo ja vím" zamumlám a pozornost tím upoutám na sebe. "Už jsme se potkali i tady" myknu rameny. "Jak jako tady?" vyhrkne Jamie. Nadechnu se, ale pan Styles se objeví zpátky na terase. 

"Co si to tady šeptáte, tajnosti?", zasměje se. No, kdyby jen věděl. 

22:45

"Miláčku už začíná být pozdě, půjdeme spinkat, ano?", políbí mé rty. "Pozdě? Je brzo!" vypísknu. "Jsi dneska celý den unavená, musíš se vyspinkat. A já v tuhle dobu už ležím v posteli a skoro spím", "Protože jsi starý", zamumlám a naštěstí to neslyšel. "A co když si chci hrát, daddy?", "Co by sis přála, aby daddy udělal?" pošeptá vedle mého ucha. "Ošukal mě", kousnu se do rtu. Políbí můj krk a pak něžně mé rty. "Tak přesně tohle neudělám", zašeptá a já se na něj smutně podívám. Jen se usměje, s propletenými prsty se vydáme k ložnici.

 Posadí mě na postel a začne mě líbat, sundá mé tričko a něco mi obleče. Odtáhnu se, uvidím, že mi oblékl mé pyžamové tričko. "Jsi hrozný!" zakňučím a odstrčím ho od sebe. "Beruško, vidíš? Už jsi moc unavená, potřebuješ spinkat", naráží na mé lehce podrážděné chování. Podívám se na něj, jestli to myslí vážně. Mírně mu ucukne koutek rtů a začne stahovat mé legíny. Schválně úplně uvolním nohy, a tak mu můj kotník, za který mě drží, vyklouzne z dlaně. Zamračí se a varovně se na mě podívá. Protočím očima, "Zlatíčko, mohla bys prosím spolupracovat?", "Ne" zamumlám uraženě. Pohladí mě po stehně a povzdechne si. 

Nakloní se nade mě a začne mě líbat. Uculím se do polibku, stáhnu ho vedle sebe na postel. Posadím se na něj - usměje se, pohladí opatrně plyšáka v mé ruce, stejně jako mě. Plyšového zajíčka pustím a položím si dlaně na daddyho hrudník. "Beruško moje, opravdu bychom měli jít spát. Jsem unavený z práce, ty jsi taky unavená" 

"Taky se ti nechce spát", kousnu se do rtu a začnu se o něj třít. Napne se, pootevře jeho srdíčkové rty. Skloním se a začnu ho líbat na krku, po chvilce mu sundám tričko a podívám se na jeho tetování. Nahlas zavzdychám při pohledu na jeho tělo a ruce. Sáhne na mé prso a začne ho hladit. Druhou rukou si mě přidržuje za můj zadek. Zasténá a přivře oči, "Daddy-" 

"Ne, stačí, nebo se neudržím", položí mě vedle sebe na postel. "Vždyť ani nemusíš!" zamumlám, vezmu ho za ruku a on nás druhou zakryje přikrývkou. Podívám se na něj, kouká se mi upřeně do očí. "Pojď k tatínkovi, princezno", nadzvedne mírně zase přikrývku, abych se k němu přitulila. Protočím očima a lehnu si blíž k němu. Ucítím jeho prsty na látce mých kraťásků přímo na mém rozkroku. "Proč mě pořád tak provokuješ" zakňučím a dám jeho ruku pryč. Potichu se zasměje, "Neudržel bych se, a moje malá holčička musí jít spinkat". Otočím se k němu zády, obejmu svého plyšáka a jen zamručím. Pan Styles mi začne vyprávět jednu historku, když chodil do školy, ale já uprostřed poslouchání usnu. 

RÁNO 

10:01 

"Maličká", uslyším vedle sebe. Pootevřu oči, pan Styles vedle mě sedí a s úsměvem mě hladí. "Ale já nejsem unavená!", napodobí mě. "Spala jsi jedenáct hodin, Dolly" dodá a lehne si ke mně. Zasměji se, "Já jsem vzhůru už od osmi", "Hm, to máš blbé, daddy" zamumlám rozespale. "Tak pojď, převlečeme tě a půjdeme na zahradu. Dokud je ještě hezké počasí a je vcelku teplo", záporně zamručím a on mě jen poplácá po stehně. 

10:57 

Domem se ozve domovní zvonek, "Mohla bys tam prosím jít?" špetne, protože s někým volá. Přikývnu a vydám se ke dveřím. Znuděně přicupitám ke dveřím, otevřu je. Uvidím pana učitele Gahana, který se na mě kouká stejně překvapeně, jako já. 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 21, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat