Thirteen <3

1.1K 15 0
                                    




O DVA DNY POZDĚJI (večer)

HARRY

Zaplatím účet za večeři a schovám si peněženku. "Můžeme jít?" podívám se na mojí holčičku v bílých šatičkách. Uculí se a přikývne.

Procházíme se večerní itálií. Všude je to osvícené světýlky, roztomilé. "Daddy?"

"Mhm?"

Stoupne si na špičky a naznačí mi, že mi chce něco pošeptat. Já se lehce skloním, aby to měla lehčí. "I need you. M-My pussy is wet, daddy" šeptne a já se usměji. Podívám se na její nožičky a všimnu si, jak tiskne stehna k sobě. Narovnám se "Oh, nad čím přemýšlíš, kitten, hm?" nadzvednu obočí a trošku se ušklíbnu. Její tváře naberou ještě více růžové barvy. "Půjdeme už do hotelu?" zeptá se. "Ještě ne"

"B-But. Pretty pretty please, daddy" zakňučí. "Chvilku to vydržíš. Jsi moje šikovná holčička, hm?" pohladím ji po zadečku. Podívá se na mě, má nutkání protočit očima. Přikývne a našpulí rtíky. Usměji se, trošku se skloním a dlouze ji políbím.

Společně s pár lidmi vejdeme do hotelového výtahu. Já s mou holčičkou jsme až vzadu. Po pár sekundách, zajedu dlaní pod její šatičky a pohladím její zadeček. Mé prsty putují dolů až k jejímu sladkému místečku. Ucítím její vlhké kalhotky. Opře si hlavičku o mé rameno. Usměji se a začnu ji dráždit přes kalhotky. Trošku sebou cukne a já se skloním k ní. "You are still so wet for your daddy" šeptnu a narovnám se. Pootevře rty v němém vzdychu a zavře slastně očička. Dveře výtahu se otevřou. Svou dlaň dám pryč a chytím ji okolo pasu. Zmateně otevře očička a já se usměji. Jakmile vejde do pokoje, zamknu hlavní dveře.

Pozoruje kapky vody, které stékají po mé pokožce s tetováním. Lehce se začervená a já se pousměji. Svým tělem natlačím její nevinné tělíčko na kachličky prostorného sprchového koutu. Podívá se na mé rty a já je hned spojím s těmi jejími.

Vyzvednu ji a přejdu k posteli. Položím ji na ní a začnu se nad ní sklánět. "Daddy?" zamumlá mezi polibky. "Mhm?" rozpojím naše rty a políbím její krk. "C-Chci to, prosím, daddy" zasténá. Zvednu hlavu "Opravdu?" ujistím se. Polkne a přikývne. Usměji se "Uvolni se, beruško" pohladím ji po vláscích. Sesunu se dolů a políbím její sladké místečko skrz bílé kalhotky, které jsou vlhké. Pro sebe se pousměji a látku dám prstem na stranu. Narovnám se a sundám si boxerky. Dva mé prsty vložím mezi její rty. "Suck on daddy's fingers, doll" nařídím ji a ona tak začne dělat, usměji se. Po chvilce uznám, že jsou dostatečně nasliněné a vytáhnu je. Vlhkost rozetřu po mém penisu. Spojím naše rty a špičkou penisu, začnu dráždit její klitoris. Oba vzdychneme vzájemně do naších rtů. Druhou rukou začnu hladit v dlani její prso.

"B-Bude to bolet, daddy?" nervózně polkne. "Malinko, ale chviličku. Pak už tě to bolet nebude. Hlavně se uvolni, koťátko. Přece daddymu věříš. Jsi moje šikovná holčička, zvládneš to" povzbudivě se usměji, začervená se a přikývne. Propletu si s ní prsty a opravdu pomalu do ní vniknu. Zmáčkne mojí ruku a její očička naberou skleněný lesk. Zastavím se "Chceš pokračovat?" volnou rukou ji začnu hladit po vláscích. Přikývne a já do ní vniknu úplně. Po chvilce se začnu pohybovat a její stisk se začne uvolňovat.

"You are taking daddy so well" zavzdychám s úsměvem. "Daddy!" zapláče a zmáčkne v dlaních bílé prostěradlo. "Fuck, you're so tight. How cute, doll" lehce zakloním hlavu a prohrábnu si své vlhké vlasy. Podívám se na mou holčičku, jak do ní přirážím. "Jsem na tebe moc pyšný. Opravdu, lásko" políbím její vlásky.

Její stěny se začnou ještě více okolo mě stahovat. "D-Daddy-" nedořekne to a udělá se na můj penis. Usměji se a zakloním hlavu. "To je ono. Jsi jenom daddyho malá holčička" párkrát ještě přirazím a udělám se do mé holčičky. Úlevně vydechnu a ještě chvilku v ní pouze jsem. Skloním se a políbím ji.

Ležíme vedle sebe, já si ji k sobě tisknu - hladím a dávám pusinky do jejích vlásků. Objímá svého plyšového zajíčka. "Jsi moc šikovná, doll" zašeptám se a druhou rukou ji začnu hladit po paži. Uculí se a přitulí se více ke mně. Hlavičku si opře o můj hrudník. Usměji se a zhasnu lampičku.

RÁNO

Začnu hladit její podbřišek. "Daddy" zakňučí rozespale. "Bolí to" ospale si promne očička. "Já vím, kitten. Promiň" políbím ji. "Dneska můžeme jít pryč až k večeru. Odpočineš si, koukneme se na filmy, budeme se mazlit" nabídnu ji. "Chtěla bych jít už teď" zamumlá do mého hrudníku. "Fajn, pokud chceš, princezno" pohladím ji.

ODPOLEDNE

Moje koťátko je nějak bez nálady. Musí jí pořád bolet podbřišek. Uvidím stánek, kde dělá nějaký pán velké cukrové vaty. "Počkej tady" pustím její ručičku "Ne, daddy, nechoď nikam" zakňučí. Zasměji se "Za chviličku bude daddy zpátky. Slibuju" políbím ji. "Fajn" zamumlá uraženě.

"Uno zucchero filato, per favore" (= Jednu cukrovou vatu, prosím) řeknu italsky a vytáhnu si peněženku. Po chvilce mi starší muž s úsměvem podá velkou vatu. Poděkuju mu a nechám mu dýško. Odejdu za mou holčičkou. Rozzáří se ji očička a přilepí se mi na rty. Usměji se "Děkuju, daddy" zamumlá mezi polibky a já si ji jednou rukou přitáhnu k sobě co nejblíž. Rozpojíme naše rty. Mé koťátko nenápadně svou malou dlaní pohladí můj penis skrz látku kalhot. "Oh, baby girl" kousnu se do rtu. Nevinně se uculí a vezme si cukrovou vatu.

Dorazíme na pokoj a moje holčička skočí do postele. Usměji se a začnu se nad ní sklánět. Políbím její krk, udělám cestičku s pusinek až k jejím prsou. Přes látku topu uvidím, její tvrdé bradavky. Tiše zavzdychá a trochu se prohne v zádech. Usměji se a začnu při tom hladit její podbřišek.

Sedne si obkročmo na mé levé stehno. Kousnu se do rtu a lehce pohnu stehnem, aby se o něho otřela. Potichu zavzdychá a na chvilku zavře očička.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat