Twenty three <3

778 8 1
                                    


Jakmile dojdeme zpět k panu Stylesovi, sundám si boty a přejdu do kuchyně. Opřu se lokty o linku. Pan Styles si položí svou dlaň na můj zadek přes šaty. Začne ho hladit a já spokojeně zamručím. Usměje se, skloní se  a věnuje mi pusinku do vlasů. Otočím k němu hlavu, avšak on nakrčí obočí, podívá se na můj zadek a nadzvedne mé šaty. 

"Holčičko moje, ty nemáš kalhotky?" zeptá se a podívá se na mě. Opatrně začnu hlavou hýbat do stran. Narovnám se, ucítím dvě velké dlaně na mých  bocích, které mě vyzvednou na kuchyňský ostrůvek. Přilepí se mi na rty, "Půjdeme se osprchovat, ano?" usměje se. Uculím se a přikývnu. 

Pomalu sundá moje šaty. "Ty jsi taková zlobivá holčička.." zašeptá, "Nenosit kalhotky v mužské přítomnosti" dodá potichu a prsty se dotkne mého sladkého místečka. Stydlivě se uculím. 

Pohledem sjedu jeho tělo pokryté kapky vody. Kousnu se do rtu a pan Styles se ušklíbne. 

Vezmu si svou krátkou, saténovou jemně růžovou košilku. Skočím na daddyho postel, roztáhnu schválně trošku víc mé stehna. "Aw, princezno. Hm, chtěla by sis hrát?", 

"Udělám ti dobře, chtěla bys?" .

Uvidím pana Stylese, který rozvazuje kravatu, která ležela na křesle. Uculím se, vyzvednu svá zápěstí k němu. Potichu se zasměje, "Ne, beruško", sundá si ručník, který měl okolo pasu. Podívám se na jeho penis a pootevřu rty. Dojde ke mně, "Nebudu ti vázat ručičky" pohladí mě po vlasech. Zmateně zvednu hlavu. "Zakryju ti tím očička" pousměje se. 

Jakmile ji zaváže za mnou hlavou, vyzvedne mě a položí mě do přikrývek. Uslyším pouhé zavření nočního stolečku. "Daddy?" zeptám se zmateně. Přiloží vibrující hračku k mému místečku. Zalapám po dechu a ihned se prohnu v zádech. Sáhnu někam, dotknu se daddyho ramena, které okamžitě chytím. "Princezno, jsi jenom moje malá holčička. Jenom moje", začne vibrátorem dělat krouživé pohyby na mém klitorisu. Slastně vykřiknu a zmáčknu jeho rameno. 

Položí si mé stehna na jeho ramena, přitáhne si mě blíž k sobě. Ucítím špičku jeho nosu na mém klitorisu. Pootevřu rty a napnu se. Ucítím dvě velké dlaně na mých prsou. Zmáčkne je v dlaních a jedním pohybem do mě vnikne jazykem. Dlaní si zakryju ústa, abych nevzdychala tak nahlas. Vezme mé zápěstí z mých úst, proplete si se mnou prsty. 

V mých myšlenkách se objeví pan Evans. Jak by asi vypadal, kdyby mě takhle uspokojoval on? Představím si, kdyby jeho jazyk a nos byl zabořený v mém klíně.  

Při téhle představě se udělám panu Stylesovi na jazyk. Zmateně vydýchávám svůj orgasmus. Rozváže kravatu, hodí ji na křeslo vedle postele. Přilepí se mi na rty, 

"Daddyho malé koťátko" pošeptá a usměje se. 

"Dobrou noc, miláčku" obejme mě okolo pasu, 

"Dobrou" zamumlám a zadívám se do okna. Stále se nemůžu vzpamatovat z toho, co jsem si představovala, když mě pan Styles uspokojoval. 

RÁNO

"Miláčku, daddy musí jet na učitelskou poradu, přijede tě hlídat každou chvíli strejda Jamie, ano?"

Ospale otevřu oči a loktem se zapřu o matraci. Pan Styles sedí na kraji postele vedle mě. Zapíná si svou černou košili. Zakňučím a položím si dlaň na jeho stehno. "Nepotřebuju hlídat, daddy" zamumlám. "Ale potřebuješ, vždyť máš Jamieho ráda. Budete se koukat na pohádky, můžete jít do bazénu nebo si můžete kreslit, co?" pousměje se, pohladí mě po vlasech. "Mhm" uculím se ospale. "Dobře, daddy už musí jít. Spinkej dál, miláčku. Strejda Jamie má klíče, nemusíš mu jít otevřít. Přijde tady za tebou" postaví se, zakryje mě více a políbí můj spánek. Jen přikývnu se zavřenými oči - naposledy mě pohladí a odejde.   

11:03

Otevřu oči a uvidím Jamieho sedícího na posteli vedle mě, na straně pana Stylese.  Otočí hlavu ke mně a usměje se. "No, ahoj, ospalče" zasměje se a já se hned posadím, abych ho objala. 

"Oblékni si plavky, půjdeme do bazénu" řekne a odejde. Vyberu si jemně fialové, které si následně obléknu. Seběhnu schody, vyjdu na zahradu. Skočím do bazénu, "Strejdo!" vykřiknu otráveně. "Co, princezno?" vyjde Jamie z domu a drží dvě skleničky pití. "Pojď už!" zakňučím a on se zasměje. 

"Kdy přijde daddy?" zeptám se a přidržím se Jamieho. Obejme mě okolo pasu, "To nevím, má to být dlouhá porada. Takže to tady budeme muset zvládnout" 

"A taky musím začít přemýšlet, kde schovám tvoje tělo"

Zmateně se na něj podívám. "Co?" řeknu a nakrčím obočí. "Protože tě utopím" ušklíbne se, "Ne!" vypísknu nahlas a hned od něj začnu plavat pryč - rozesměje se a rychle za mnou doplave. 

Ve svých jemně zelených, krátkých šatech, které mají malinké vzory květin a svých obyčejných, bílých nadkolenek se posadím na pohovku - vedle Jamieho. "Co budeme dělat teď, strejdo?" našpulím rty. Rty našpulí i on a podívá se na mě. Pomalu mě sjede pohledem. "Jsi tak nádherná, mladá holčička. Bože, tak moc tě Harrymu závidím", chytí mě za ruku.

 "Udělám ti dobře, chtěla bys?"

Prsty se dotkne látky mých kalhotek. Vysadí si mě na sebe, přilepí se mi na rty. "Nemůžeš to daddymu říct, byl by na nás oba strašně naštvaný" podívá se mi do očí a přiloží si dlaň na mou tvář. "Naše další, zlobivé tajemství, hm?" usměje se a já mu úsměv oplatím. Přikývnu. 

Začne mi pomáhat se třít o jeho penis skrz mé kalhotky a jeho černých, džínových kraťas. Přilepí své rty na můj krk a já nahlas zasténám. 

"Princezno, to je ono. Udělej se do svých kalhotek, buď hodná" zasténá. 

17:24

Sedím společně na terase s panem Stylesem a Jamiem. Pijí svou whiskey a já svůj ledový čaj.  Skrz mezeru se za plotem objeví pan Evans. "Harry, prosím tě, neviděli jste Dextera?" zeptá se. Pan Styles zakroutí hlavou do stran. "Není u Vás doma?" zeptám se ho. "Prošel jsem celý dům a nic" 

Projdu všechen prostor za tújemi. Uvidím nějakou mezeru. Přejdu k ní a uvidím na celý plochý pozemek, který patří panu Stylesovi. Proč mi o tomhle nikdy neřekl? Je zde vysoká tráva, dá se to přirovnat k louce. Vejdu na neobydlený pozemek, všimnu si, že to vede i mezerou na zahradu pana Evanse. Možná utekl tudy. Proběhnu mezi vysokou trávou, ale Dexter nikde. "Počkej, princezno" objeví se tady pan Evans. Otočím se k němu, dřepne si ke mně - zmateně se podívám dolů. Vezme opatrně mou nadkolenku, která je srolovaná až k mému kotníku. Pomalu mi ji obleče zpět až na stehno. Věnuje jemný polibek na mé stehno a pohladí mě těsně pod zadečkem. Nečekaně zalapám po dechu. Narovná se - zakoukám se na jeho rty a nos. Při vzpomínce nad mými představami se začnu červenat. "Oh, princezna si něco představuje? Něco zlobivého?" usměje se. Stydlivě sklopím pohled na jeho a mé boty. "Chtěl jsem ti něco ukázat" řekne a sáhne do kapsy. Zvednu pohled, v ruce drží mé kalhotky. Pootevřu rty, "Princezno, nemohl jsem je nechat jen tak. Chtěl jsem ti ty šatičky dát někde jinde. Když jsem je zvedl, ležely tam tvoje kalhotky. Chci tě nějak u sebe mít, mohl bych si je nechat?" řekne a pohladí mě. S pootevřenými rty se na něj koukám. Chvilku jen mrkám a snažím se to všechno vstřebat. 

"Umm", jediné co ze mě vyjde. Pomalu přikývnu a on se usměje. Dá si je zpátky do kapsy, věnuje mi polibek do vlasů. Objeví se po pár sekundách Jamie s Dexterem v ruce. Předá ho panu Evansovi, "Běž od ní dál, než se to dozví Harry, že jste tady byli spolu" procedí skrz zuby. Vezme mě za zápěstí, beze slov se se mnou rozejde zpět k panu Stylesovi. "Zmrd", zamumlá. 

"Beruško, nemluv s tím pánem, ano?" řekne a podívá se na mě. 




Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat