"ကဲ အားလုံးပဲ မဂ္လာပါကြယ္...."
"ေစာနာက ဆရာမႀကီးကလည္းမိတ္ဆက္ေပးၿပီးပါၿပီ ဒါေပမဲ့ ဆရာမက ထပ္ၿပီးမိတ္ဆက္ေပးမယ္ေနာ္..."
"ဆရာမနာမည္က ေမပန္ခ်ီဖူး ပါ မွတ္ထားၾကေနာ္.....""ဟုတ္ကဲ့....ဟုတ္ကဲ့..."ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ဆရာမအသစ္ကိုႀကိဳဆိုတဲ့အသံဆာဆာေလးကတစ္တန္းလုံးျမည္ဟည္းသြားၾကသည္...
"ဆရာမက သားတို႔သမီးတို႔ရဲ႕ အရင္အဂ္လိပ္စာဆရာမေနရာမွာသင္ေပးမဲ့ဆရာမအသစ္ပါ...ၿပီးေတာ့ ဆရာမႀကီးက ဒီအတန္းမွာအတန္းပိုင္ဆရာမမရွိေသးဘူးေျပာတယ္...ဟုတ္သလား..."
"ဟုတ္ပါတယ္ရွင့္..."ေရွ႕ဆုံးတန္းမွာ ေဂၚလန္ေလးကျပန္ေျဖရွာသည္...အသံက်ယ္လြန္းလို႔သူမကိုတစ္တန္းလုံးကေဂၚလန္လို႔ပဲေခၚၾကသည္...
"အခုဆရာမက သားတို႔သမီးတို႔ရဲ႕ အတန္းပိုင္ဆရာမအသစ္ပါ..."
ကဲ မိတ္ဆက္ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ သားတို႔သမီးတို႔ရဲ႕ နာမည္ေတြကိုေနာက္ေန႔မွပဲ ဆရာမက Roll Call ေခၚရင္းမွပဲ မွတ္ေတာ့မယ္ေနာ္..."
"ခုေတာ့ စာေတြအရမ္းေနာက္က်ေနလို႔ စာသင္ၾကရေအာင္ေနာ္..""ဟင္..ဟာ...ဆရာမကလည္း..."တစ္တန္းလုံးသက္ျပင္းေတြခ်ၾကပါေတာ့သည္...
ခုမွေရာက္တဲ့ဆရာမအသစ္ကစာသင္မယ္ဆိုေတာ့
"ကဲပါ ကဲပါ ဆရာမကအမ်ားႀကီးမသင္ပါဘူးကြယ္...စာေလးနည္းနည္းပဲ စထားမွာပါ""ေဟး...ေဟး..."ဒီလိုက်ေတာ့လည္းတစ္တန္းလုံးေျဗာင္းဆန္ေအာင္ထေအာ္ၾကျပန္သည္...
"Page 3 ကိုလွန္မယ္ေနာ္...."
ေမ တစ္ေယာက္ အားက်ိဳးမာန္တက္ စာေတြသင္ေနေတာ့သည္...ေမ က ေပါ့ေပါ့ပါးပါးသင္ေပးတာေၾကာင့္ ေက်ာင္းသား အားလုံးကစိတ္ဝင္စားၿပီးေပ်ာ္ေနၾကသည္...
တစ္တန္းလုံးမွာ ခပ္မႈိင္မႈိင္ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကေတာ့ ေနာက္ဆုံးခုံေထာင့္နားေလးမွာကပ္ၿပီး စူးရွရွမ်က္လုံးတို႔ျဖင့္ ေမ့ကိုမ်က္စိေဒါက္ေထာက္လိုက္ၾကည့္ေနေလရဲ႕...."ဟို ေနာက္ဆုံးခုံကသမီး စာသင္ခန္းထဲဦးထုပ္မေဆာင္းနဲ႔..."ေမ့ စကားတစ္ခြန္းရဲ႕ေနာက္မွာ စာအုပ္ေတြကိုၾကည့္ေနတဲ့ ေက်ာင္းသားတို႔ရဲ႕မ်က္ဝန္းမ်ားသည္...လင္းလက္ ဆီသို႔ဦးတည္လာခဲ့သည္...
ေမ ေျပာေနေပမဲ့ ထိုကေလးကေတာ့ စာသင္ခန္းထဲမွာဦးထုပ္ေစာင္းရပ္ရွိေနေသးသည္...
YOU ARE READING
ပဲ့ကိုင်ရှင်// ပဲ့ကိုင္ရွင္ [ Completed ] { Unicode & Zawgyi }
Tiểu Thuyết Chung{ Unicode } ဆရာမနဲ့ တပည့်မလေးရဲ့ အရမ်းချစ်ကြတဲ့ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးပါ { Zawgyi } ဆရာမနဲ႔ တပည့္မေလးရဲ႕ အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးပါ