"ဟယ္လို မ..."
"ဟယ္လို..."
"ဘာလုပ္ေနလည္း..."
"ဒီမွာေလ သမီးငယ္ စာေရးတာထိုင္ၾကည့္ေပးေနတာ...ကေလး ေရာ..."
"ခုမွေရခ်ိဳးၿပီးတာ ေကာ္ဖီေသာက္..."
လင္းလက္ ေကာ္ဖီခြက္ေလးကိုစားပြဲေလးေပၚသို႔တင္လိုက္ၿပီး အိစက္ေနတဲ့ေမႊ႕ရာေပၚသို႔ျပစ္လွဲခ်လိုက္သည္..."အား ေညာင္းလိုက္တာ...""အရမ္းပင္ပန္းေနလား..."
"အဲ့အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြေၾကာင့္ပဲထင္တယ္ ပင္ပန္းတာေတြေတာင္သက္သာေပါ့..."
"အပိုေတြပါေနာ္..."
"အတည္ပါ အပိုမပါတဲ့ တစ္ခုထဲေသာႏွလုံးသားက 'မ'အတြက္ပါ.."
"အဟမ္း..."အိပ္ရာထဲ laptopသုံးေနတဲ့ ေဆာင္း က ေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဟန႔္ကာ လင္းလက္အား မ်က္ေစာင္းေလးျပစ္ထိုးလိုက္ေတာ့သည္....
"ဘာျဖစ္..."လင္းလက္ ဖုန္း speakerေလးကိုလက္နဲ႔ပိတ္ၿပီး ေဆာင္းအား ျပန္ေမးလိုက္သည္...
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ပိုလြန္းလို႔နားၾကားျမင္းကပ္လာေပါ့ တကယ္ထဲပါ့ ခြၽဲေနလိုက္တာ..."
"ဟား ဘာမွမနာလိုမျဖစ္ပါနဲ႔..."
"အမေလး ေဝးေသးတယ္ေနာ္..."
"ကေလး ကေလးလို႔..."
"ရွင္..?"
" ေမ ေခၚေနတာကိုဘာလို႔ျပန္မထူးတာလည္း..."
"ဘာမွမဟုတ္ဘူးမမ...ေဆာင္းက စကားေျပာေနလို႔ပါ... Sorry ေနာ္..."
"ရပါတယ္..."
လင္းလက္ ေမနဲ႔ ဖုန္းေျပာေနတုံး ဖုန္းစိမ္းတစ္ခုဝင္လာခဲ့သည္..."မ ခဏေနာ္..ဖုန္းဝင္လာလို႔..ခဏေနက် လင္းလက္ ျပန္ေခၚလိုက္မယ္..."
"ဟုတ္ကဲ့..."
လင္းလက္ ေမ့ရဲ႕ဖုန္းကိုခ်ၿပီး အသစ္ဝင္လာတဲ့ဖုန္းကိုကိုင္လိုက္သည္..."ဟယ္လို..."
လင္းလက္ ထူးေပမဲ့ တစ္ဖက္မွအသံတို႔ထြက္မလာပါ..
"ဟယ္လို ...ဟုတ္ကဲ့ ဘယ္သူလည္းမသိဘူး...""လင္းလက္ပြင့္မလား ဦးေလ..."
"ဘာေတြလာေျပာေနတာလည္း..ဘယ္က ဦးလည္း ဖုန္းမွားေနၿပီ.."
လင္းလက္ စိတ္ရႈပ္သြားဟန္ျဖင့္ မ်က္ခုံးႏွစ္ဖက္ကိုထိလုမတက္တြန႔္ခ်ိဳးလိုက္သည္...
YOU ARE READING
ပဲ့ကိုင်ရှင်// ပဲ့ကိုင္ရွင္ [ Completed ] { Unicode & Zawgyi }
Tiểu Thuyết Chung{ Unicode } ဆရာမနဲ့ တပည့်မလေးရဲ့ အရမ်းချစ်ကြတဲ့ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးပါ { Zawgyi } ဆရာမနဲ႔ တပည့္မေလးရဲ႕ အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးပါ