part (9) { Zawgyi }

394 35 1
                                    

လင္းလက္ အခန္းတြင္းေအာင္းေနခဲ့တာ သုံးရက္ေလာက္ပင္ရွိေနၿပီ အလုပ္လည္းမသြားျဖစ္သလို ဖူးေလးကိုစာျပဖို႔ကိုလည္း ေနမေကာင္းဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ေရွာင္‌ေနခဲ့သည္...

"လင္းလက္ရယ္ နင့္ၾကည့္ရတာငါစိတ္ညစ္လိုက္တာ.."ေဆာင္း လက္လက္ရဲ႕ပုံစံကိုအားမရစြာဆိုလိုက္သည္...

ေဆာင္းေျပာလည္းေျပာခ်င္စရာပဲ အိပ္ရာထဲမွာသာတစ္မႈိင္မႈိင္တေခြေခြနဲ႔ေနေနတဲ့ လင္းလက္ပုံက အ႐ူးတစ္ေယာက္က်ေနတာပဲ...မစားႏိုင္
မေသာက္ႏိုင္ျဖစ္ေနခဲ့သည္ေလ...

လင္းလက္ ကုတင္ေလးေပၚကိုထထိုင္လိုက္သည္..."ငါလည္း ငါ့ကိုယ္ငါဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ဘူး ေဆာင္းရယ္...ငါစိတ္ညစ္လို႔ေသေတာ့မယ္..."

"စိတ္ညစ္တယ္ဆိုတိုင္း တစ္သက္လုံးဒီလိုႀကီးေနေတာ့မွာလား အိမ္ကအလုပ္က အေရးမႀကီးဘူးလင္းလက္...ကေလးကဘယ္လိုလုပ္မလည္း..."

"ငါ ဘယ္စိတ္နဲ႔ဒီကေလးကိုစာျပရမလည္း...ငါအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ဆရာမရဲ႕ သမီးတဲ့ေလ...ငါ....သူ႔ကိုျမင္တိုင္းရင္နာလို႔မဆုံးဘူး..."

"အဲဒါဆိုလည္း စာဆက္မသင္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူးလို႔ေျပာလိုက္ေလ...နင့္ဆရာမကိုလည္းနင္မေတြ႕ခ်င္ဘူးမလား..."

"ငါအဲလိုလည္းမလုပ္ႏိုင္ဘူး ေဆာင္းရယ္..."

"နင့္စိတ္ကိုယ္နင္ ျပတ္ျပတ္သားသားမသိေသးတာပဲ လင္းလက္...ကေလးကိစၥ နင္ကိုယ္တိုင္ အန္တီသက္ကိုေျပာရမွာစိုးရိမ္ေနရင္ ငါေျပာေပးမယ္...နင့္ဆရာမကိုလည္းနင္ထပ္မေတြ႕ခ်င္ေတာ့ဘူးမလား..."

"ထားပါေတာ့ ငါက ဖူးေလးကိုစာမသင္ေတာ့ရင္လည္း ငါဆရာမကိုမခြဲႏိုင္ဘူးဟာ...ဆရာမကိုငါအခ်ိန္အၾကာႀကီးလိုက္ရွာခဲ့ရတာပါ"

"ငါေလ နင့္ကိုဘယ္လိုအႀကံေပးရမလည္းေတာင္တကယ္မသိေတာ့ဘူး...ဒါေပမဲ့နင္အဲလိုပဲတစ္ခ်ိန္လုံးေရွာင္ေနလို႔မရဘူးေလ.."

"ငါသိပါတယ္ဟာ...ငါတစ္ခုခုကိုေတာ့ျပတ္ျပတ္သားသားဆုံးျဖတ္ရမယ္ဆိုတာ..."

"အာ့ဆိုလည္းစိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ တစ္ေနရာရာသြားပါ့လား...ခရီးေလးဘာေလးထြက္ေပါ့"

ပဲ့ကိုင်ရှင်// ပဲ့ကိုင္ရွင္ [ Completed ] { Unicode & Zawgyi }Where stories live. Discover now