လင္းလက္တို႔လပတ္စာေမးပြဲေတြၿပီးသြားခဲ့ၿပီ
လင္းလက္တစ္ေယာက္အီစလန္ေဝေအာင္လည္း ဆရာမ အဆူခံခဲ့ရသည္မလား....
အမွတ္စာရင္းေတြထြက္လာရင္လည္း ထပ္အဆူခံရအုံးမွာျမင္ေယာင္ေနေသးသည္...လင္းလက္ ဒုတိယထပ္မွ အခန္းဆီသို႔တက္လာခဲ့သည္...
ေလွကားထိပ္၌ စကားေျပာေနၾကေသာ ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားေတြကလင္းလက္ရဲ႕ေျခလွမ္းမ်ားကိုရပ္တန႔္ေစခဲ့သည္....
တမင္တကာရပ္နားေထာင္ျခင္းမဟုတ္ပဲ အမွတ္မထင္ၾကားမိသြားျခင္းျဖစ္သည္..."ဟဲ့ နင္သိၿပီးၿပီလား..."
"ဘာလည္း..."
"ဒီေလာက္နာမည္ႀကီးေနတာကြာ...ဆရာမေမနဲ႔ ဆရာေက်ာ္နဲ႔ကိစၥေလ . "
"အဲဒါတကယ္ႀကီးလား...ငါၾကားေတာ့ၾကားတယ္ဟ..."
"တကယ္ႀကီးထင္တာပဲ...ဆရာမတို႔ပုံစံကတစ္မ်ိဳးႀကီးဟ..."
"တကယ္သာဆိုရင္...လင္းလက္ပြင့္ကေတာ့ အသဲကြဲေတာ့မွာေပါ့..."
အဲ့စကားကိုေျပာလိုက္တဲ့သူက စု႐ႊန္းျပည့္သာျဖစ္သည္...လင္းလက္အံ့ဩသြားသည္...ဆရာမနဲ႔ ဆရာေက်ာ္သူရနဲ႔သတင္းကို လင္းလက္ၾကားေနရသည္မွာနားနဲ႔မဆံ့ေအာင္ျဖစ္သည္...
"ဆရာမနဲ႔ ဆရာမရဲ႕သတင္းၾကား႐ုံနဲ႔ ငါကဘာလို႔အသဲကြဲရမွာလည္း...အသဲကြဲတယ္ဆိုတာႀကီးကေရာဘယ္လိုႀကီးလည္း..."လင္းလက္ မစဥ္းစားတတ္ျဖစ္ေနသည္..."အဟမ္း..."လင္းလက္ေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဟန႔္ၿပီး ေလွကားထစ္ေလးအတိုင္းဆက္တက္လာသည္ ..ေစာနာကႏွစ္ေယာက္ကလင္းလက္တက္လာတာျမင္ေတာ့အသံတိတ္သြားၾကသည္...
တစ္တန္းလုံးမွလူမ်ားသည္..ဆရာမ ေမက လင္းလက္ကိုခ်စ္တာကိုသိၾကသည္...ဆရာမေၾကာင့္ပဲ လင္းလက္နားကပ္တဲ့သူေတြပါရွိလာခဲ့သည္....
အရင္လိုမဟုတ္ပဲ ဆရာ /ဆရာမေတြကပါအေလးေပးလာၾကသည္...လင္းလက္စာသင္ခ်ိန္ေတြလည္းစာကိုစိတ္မဝင္စားႏိုင္ပါ..
"ငါကအသဲကြဲမယ္တဲ့...ငါကဘာကိုအသဲကြဲရမွာလည္း..."သခ္်ာခ်ိန္ျဖစ္တာေတာင္ စာစိတ္မဝင္စားပဲ ေလွ်ာက္ေတြးေနသည္...ေန႔ခင္းထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္ေတာ့...
"စားေလ သမီးရဲ႕ ဘာေတြငိုင္ေနတာလည္း..."
YOU ARE READING
ပဲ့ကိုင်ရှင်// ပဲ့ကိုင္ရွင္ [ Completed ] { Unicode & Zawgyi }
Ficción General{ Unicode } ဆရာမနဲ့ တပည့်မလေးရဲ့ အရမ်းချစ်ကြတဲ့ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးပါ { Zawgyi } ဆရာမနဲ႔ တပည့္မေလးရဲ႕ အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးပါ