pengajaran

3.2K 77 1
                                    

"You're my favourite teddybear, babygirl."

🔞
' Author's Pov '
Kyra menoleh. Tubuh tegap seorang lelaki di hadapannya membuatkan dia menelan liur lagi.

"Kau pergi mana?"

"Err, saya ke...keluar kejapp... nak be..lii bara...ngg," ujar Kyra tergagap. Dia gerun apabila melihat wajah Adrian yang beku itu.

Adrian tidak membalas. Senyuman sinis diukir sebelum rambut Kyra ditarik dan dia menolak tubuh Kyra masuk ke dalam perut kereta miliknya. Dia turut memasuki bahagian pemandu lalu semua pintu dikunci.

Kyra merayu untuk keluar tetapi hanya tengkingan Adrian yang dia dapat.

"Keluar." Adrian mengarah apabila mereka sudah sampai di sebuah bangunan tinggi. Kyra membaca perkataan yang tertera pada bangunan itu. Zouk.

Kelab malam?!

Kyra mula berasa tidak sedap hati. Dia merayu supaya Adrian menghantarnya pulang tetapi lain pula yang jadi apabila rambutnya ditarik kasar dan ditolak masuk ke dalam kelab malam itu.

Bunyi bising dari lagu yang dipasang membuatkan Kyra berasa tidak selesa. Dengan Adrian yang memeluk pinggangnya sambil berjalan membuatkan dia berasa sangat berdosa.

Agak geli apabila melihat ada makhluk hidup yang melakukan seks secara terbuka di hadapan orang ramai. Kyra duduk di sebuah kerusi lalu Adrian mengambil tempat di sebelahnya.

"Adrian, jom lah kita balik..."

"Bro, three beer," pesan Adrian. Kyra membulatkan mata. Tiga? Tamaknya dia. Sampai tiga gelas arak dipesannya. Ketagih sangat ke dengan air kencing syaitan tu?

Ketika arak yang dipesan oleh Adrian sudah siap, Adrian menolak dua gelas kepada Kyra lalu segelas lagi diteguknya rakus.

"Kenapa ni?"

"Minum," arah Adrian. Kyra segera menggeleng. Dia tidak sanggup untuk minum air kencing syaitan itu. Hatinya mula berdoa supaya dia boleh keluar dari tempat ini segera.

"Sayang, just drink."

Akhirnya Kyra akur. Dia takut kalau Adrian berapi di sini. Mahu terbakar kelab malam ini.

Seteguk, dua teguk. Masih okey walaupun dia terasa seperti mahu muntah. Melihat jelingan Adrian yang tajam, membuatkan dia mula meneguk air itu dengan rakus. Selesai gelas pertama, masih belum mabuk. Adrian menyuruhnya untuk minum satu gelas lagi.

Tidak sampai beberapa minit, penglihatannya mula menjadi kabur. Mindanya juga tidak memberikan kerjasama. Akibat mabuk yang melampau, tubuhnya rebah ke dalam pelukan Adrian. Adrian tersenyum sinis.

Tubuh gadis itu dicempung sebelum dibawa ke kereta miliknya. Dia meletakkan badan Kyra perlahan-lahan di bahagian penumpang.

***

Hotel Magnificent. Adrian melangkah masuk ke dalam hotel itu sambil mendukung Kyra. Setelah selesai urusan check-in nya, dia terus masuk ke bilik yang ditempah dan meletakkan tubuh Kyra di atas katil.

Pintu dikunci sebelum dia mendekati gadis itu. Kyra bergerak sedikit apabila nafas lelaki itu terasa dekat dengan wajahnya. Dia masih tidak sedar tetapi dia boleh tahu lelaki itu ialah Adrian.

"Adrian, lepaskan saya..." rintih Kyra. Air matanya mengalir deras. Dia tidak tahan lagi.

Adrian senyum sinis.

"Nak tahu tak rasa kena rogol? Meh aku ajarkan."

Adrian membuka tali pinggang miliknya.

"Kau tahu kenapa aku buat kau macam ni, Kyra Qairina?" Kyra menggeleng laju.

"Sebab kau keluar tanpa izin aku. Dan aku harap, lepas ni kau tak akan ulang lagi kesilapan kau yang satu ini sebab kau memang tak akan boleh lari dari aku waalu apa cara sekalipun." Serentak dengan kata-kata itu, dia melibaskan tali pinggangnya di tubuh gadis itu. Berkali-kali sehingga Kyra meraung, menjerit dan meronta-ronta tetapi tidak dia hiraukan.

"Lain kali nak keluar lagi tak?"

Tiada balasan.

"Lain kali nak keluar lagi tak?!" suara Adrian naik seoktaf. Laju Kyra menggeleng.

"Arghh," jerit Kyra apabila lehernya dicekik oleh lelaki itu membuatkan dia tidak boleh bernafas. Bukan setakat itu, tubuhnya juga ditolak dan dikasari sehingga Kyra hampir berputus asa. Dia penat.

"Jangan harap seksaan aku sampai sini sahaja, Kyra Qairina. Sebab aku masih belum rasa kau."

"Adrian, tolong jangan rogol saya...saya minta maaf Adrian."

"Dah terlambat sayang. You're officially mine right now," bisik Adrian di telinga gadis itu sebelum cuping telinga gadis itu digigitnya perlahan.

Ya Allah, selamatkan aku.

Kyra, aku sayang kau.

You're mine, Kyra Qairina.

Tak kira apa cara sekalipun, Kyra Qairina akan menjadi miliknya.

***

"Hah? Kau serious lah gila? Okay, okay aku otw sana sekarang. Tunggu aku," ujar Adrian lalu menutup telefonnya. Dia mencapai pakaiannya yang bertaburan di atas lantai. Tubuh yang sedang terlena di atas katil hotel itu membuatkan senyuman kecil terukir di bibir Adrian.

Sejujurnya, dia tidak berasa bersalah sedikit pun kerana telah merogol gadis itu semalam. Agak terkejut apabila dia mendapati bahawa gadis itu masih dara! Sungguh dia tidak boleh mempercayai kenyataan yang satu itu.

Dia menghampiri Kyra setelah selesai bersiap.

"Je't aime," ucapnya sebelum dia keluar dari bilik itu. Sempat dia mengucup bibir gadis itu sekilas.

***

"Macam best je malam tadi, Ad? Dapat yang dara ke?" soal Rafiq, teman sekerja merangkap kawan baik Adrian. Adrian hanya tersenyum kecil.

"Haah, yang dara. Fresh lagi do, sedap siak. Rasa macam taknak lepas pun ada."

"Berapa round semalam?"

"Tiga je. Niat nak 5 tapi kesian pulak aku tengok budak tu. Macam lembik aje semalam," kata Adrian.

"Alah, Ad. Cerita kau dah boleh buat aku horny do. Transfer kat aku malam ni boleh tak? Hahaha," gelak Rafiq.

"Mana boleh. Tu premium kot. Susah nak dapat. Kau cari kelab malam mana pun takkan boleh jumpa. Memang untung aku dapat budak tu. Takkan aku nak share dengan kau?"

"Alah, sebelum sebelum ni elok je."

"Tu lain. Yang tu semua bekas orang. Ni aku yang pecahkan dara dia, Fiq. Memang tak lah aku nak bagi dia kat kau."

"Riak pulak kau, bro. Tak apa lah. Aku cari lah nanti. Malam ni, on tak club?" soal Raziq. Cuba menukar topik.

"Tak kot, aku ada urusan sikit dengan Harriz."

"Harriz? Siapa tu?"

"New friend."

"Oh, okey faham. Goodluck Ad," ucap Rafiq ikhlas. Bahu sahabatnya itu dipeluk.

"Thanks."

Adrian senyum melihat Rafiq yang berjalan keluar dari syarikat miliknya itu. She's mine, Rafiq.

Adrian's Babygirl ©️Where stories live. Discover now