" You're my favourite teddybear, babygirl. "
"Goodmorning baby." Aku tersenyum sebaik membuka mata tatkala wajah tampan Adrian menjengah pandanganku. Wajah dingin tanpa senyuman tapi cukup untuk membuat seorang Kyra Qairina cair. Wajah menggoda yang ditampilkan sangat menarik untuk dilihat.
"Morning husband emm," balasku sejurus memeluk tubuh tegapnya. Aku menghadiahkan ciuman di kedua-dua pipinya. Saja nak menggoda pagi-pagi ni. Bukan apa, aku ada husband. Korang ada?
"Pipi je?"
"Pipi jela pastu nak mana lagi?" aku bermain tarik tali dengannya walaupun aku sudah tahu keinginannya yang satu itu. Nak suruh kiss mulut dia lah tu. Gatai meghela.
"Sayangg," rengek Adrian dengan suara husky dan rambut messy nya. Aduh, cayaq terok mat.
"Kenapa?"
"Nak lagi, hehe." Aku mengerut kening.
"Nak apa?"
"Erm, semalam tu." Jem. Semalam? Semalam apa? Nikah, sanding? Dia nak nikah lagi ke? Eh.
"Semalam apa?"
"Alaa, our first night."
Oh.
Ohhh.
OHHHHH.
"Nak mandi," aku melarikan diri secepat mungkin sebelum Adrian membuatkan aku terbaring sekali lagi. Dahlah sakit semalam pun terasa lagi. Hairan aku.
Alhamdulillah, dia tak sempat kejar. Teringat pula aku situasi semalam. Hot sia aku. Eh
Nasib aku tersangat malang apabila aku lupa untuk mengunci pintu tandas. Dengan sekelip mata, susuk tubuh Adrian berada di dalam ruangan yang cukup muat untuk kami berdua itu. Nak sambung benda semalam pun boleh, eh.
"Mandi dengan aku." Dia memeluk tubuhku erat sambil memandang wajah terkejutku.
Pintu dikunci oleh Adrian.
***
Flashback"Abang, kita nak main apa ni?" Kyra menyoalku sambil melompat keriangan. Pastinya dia riang. Dia cuma gadis 5 tahun yang belum cukup mengenal dunia. Aku pula? Abang kepada gadis berumur 5 tahun ini yang selalu menemaninya bermain.
Walaupun berlainan ibu, ia tidak menjadi faktor untuk aku dan Kyra menjauh. Aku menjadi temannya bermain, teman tidur, teman makan dan segala-galanya.
Hanya aku yang menjadi temannya di setiap waktu walaupun aku berumur 13 tahun. Aku sudah lebih matang berbanding dia yang masih kanak-kanak itu.
"Emm, nak main apa eh? Main mati-mati nak?" ajakku. Pastinya aku hanya menganggap itu sebuah permainan. Namun, jika perkara itu berlaku di dunia realiti ini, aku pasti lebih bahagia.
"Macam mana tu abang?" Aku hanya mengukirkan senyuman nipis sebelum mengusap rambut adik kesayanganku itu.
"Macam ni. Adik baring atas tanah ni, abang tanam adik. Lepastu nanti abang dah habis siram kubur adik, adik buat kat abang pulak. Okey?" Kyra mengangguk faham. Kasihan dia, terlalu innocent dan banyak lagi yang perlu dia hadapi di usia semuda ini.
***
Aku memegang kepala yang terasa berat. Adrian kata nak bawak aku keluar dinner malam ni. Jadi sementara bosan petang-petang macamni, aku ambil kesempatan untuk tidur. Baik kan? Ya, aku memang baik.Adrian sudah lama pergi ke pejabatnya. Adrian merupakan COO di syarikat milik ayahnya yang telah diwarisi olehnya. Kini syarikat tersebut telah menjadi miliknya sepenuhnya walaupun dia cuma mendapat jawatan COO. My company, my rules bak kata Tengku Darwish, ayah mertuaku pada suatu ketika dahulu.
YOU ARE READING
Adrian's Babygirl ©️
RomanceI am his doll, and he was my darkest fairytale. Realiti lebih menyakitkan. Dan perkara itu terbukti apabila Kyra Qairina dipaksa untuk hidup sebagai seorang pelacur. Pertemuannya dengan Ayden seperti menberi peluang untuk dia keluar dari tempat itu...