40

2.8K 94 5
                                    

sugarhusband

- - -

"ARGH!" seru Halwa bila satu tendangan kuat diberikan oleh Ferella tepat di perutnya.

Halwa memegang ke perut. Terasa sakit! Air mata terus saja membanjiri tatkala satu lagi tendangan diberikan pada perutnya. PAK! Ditendang.

Ferella tak ada rasa kasihan dengan Halwa Afrina. Bila mengingatkan segala apa yang dia lihat antara Halwa dan Davano, dia sakit hati! Di setiap kemanisan hubungan mereka, disitulah dendam tersemat!

Ferella tak kisah kalau Halwa mati hari ini. Kerana memang itulah apa yang dia mahukan. Dia pembunuh? Gelarlah saja apa yang mahu digelar. Dia tak kisah langsung!

"Это следствие лишения меня прав.  Зандер должен быть моим правым, а не вашим.  Ты не тот человек, чтобы играть.  Вы не тот человек, которого стоит грабить.  А теперь примите свой ответ!" (Ini akibatnya kerana rampas hak aku. Zander sepatutnya jadi hak aku dan bukannya kau. Kau salah orang untuk ajak bermain. Kau salah orang untuk rampas. Kini, terimalah balasan kau!) Ferella mengucap sinis.

Halwa hanya mampu menangis. Matanya menatap wajah Ferella yang mengukirkan senyuman. Sungguh sakit pada perut Halwa namun kini tidak tertandingi kecewanya dia bila kehilangan kandungan yang baru berusia dua bulan!

"Allahuakbar...." ucap Halwa sayu. Tangis turut dilepasnya keluar. Makin deras air mata keluar!

Halwa tidak sangka kalau hidupnya bakal jadi teruk sebegini. Dia tidak mahu mengakhiri hidup dengan keadaan begitu. Tidak!

Tapi apa saja nyawanya itu? Terbangnya nyawa Halwa Afrina langsung tidak dikisahkan. Apa yang dia kisahkan adalah bayi yang sudah pun tiada di kandungan. Dia gagal melindungi bayinya sendiri!

"Argh!!!" jerit Halwa.

Darah kian mengalir.... Bayi yang telah dia kandungkan selama dua bulan telahpun tiada. Halwa gagal melindungi anaknya. Dia gagal untuk menjaganya. Dia gagal! Dia gagal! Dia gagal!

"Why? Hurt? Hm? Hurt? Yes? Hurt?" berulang-ulang kali ditanya. Namun sedikit pun Halwa tak membalas. Setan yang ada di hadapan dia ini sedang bermain api!

"Kau kejam! Kau kejam! Kau kejam!!!" jerit Halwa kuat. Dia tak kisahlah kalau nyawa dia turut sama hilang. Dia rela! Dia reda!

Ferella tersenyum. Dia suka dengan tiap jeritan Halwa. Makin sakit yang Halwa rasa, makin gembira dia rasa. Dia bahagia dengar jeritan seksaan Halwa. Dia bahagia!

Ferella menarik kaki Halwa. Diheretnya saja tubuh Halwa menuju ke satu bilik. Dia tidak puas mendengar jeritan Halwa. Dia kena buat Halwa menjerit lebih banyak!

Ferella mengangkat tubuh Halwa, dia mahu mengantungkan Halwa di atas agar dia dapat membuat badan Halwa sebuah punching bag! Ya. Punching bag!

Namun tak semudah itu Halwa mahu menyerah diri. Dengan tenaga yang tersisa.... Halwa terus menolak tubuhnya kepada Ferella, telinga menjadi sasaran! Satu gigitan kuat Halwa bagi di telinga Ferella!

"Arh!!" kini jeritan dikeluarkan oleh Ferella.

Tubuh Halwa dia tolak sekuatnya namun Halwa tak mahu! Makin kuat gigitan Halwa! Makin kuat! Makin kuat! Makin kuat! Dan CUP! Bukan sahaja darah yang mengalir, tapi telinga yang elok itu turut tercabut!

Halwa terus terduduk atas lantai. Punggungnya terhempas membuatkan dia sama mengerang dengan Ferella.

Ferella hilang keseimbangan. Dia juga jatuh terduduk di lantai. Kedua tangan naik memegang ke telinga kanan yang sudah tiada. Dia terus teriak.

Matanya memandang ke arah telinga yang ada di atas lantai. Dia merangkak laju ke arah telinganya sendiri. Oh! Air mata mulai keluar. Ferella mengetap bibir. Kepala terus ditoleh pada Halwa.

Halwa cuba untuk larikan diri. Cepat-cepat dia cuba mengesot untuk loloskan diri. Tapi Ferella bertindak pantas! Kaki Halwa ditariknya kasar.

Jikalau ini kehendak Halwa, dia akan ikutkan. Kita akan lihat, sejauh mana Halwa boleh bermain! Kita lihat nyawa siapa dulu yang terbang!

"Вы бросаете вызов!" (Kau mencabar!) ucap Ferella.

Rantai yang ada di tepi ditarik. Ferella mengikatkan rantai ke kaki Halwa. Kali ini, dia tidak akan biarkan Halwa menyerang dengan kaki. Halwa yang cuba bangun ditolak!

Halwa tak tahu sampai bila dia dapat menahan. Tidak cukup sakit pada perut dan tubuhnya, kini Ferella pula mahu menambah siksa? Halwa makin melemah!

"Это ее подарок, потому что ты чертовски смелая женщина!  Вы смеете отрезать мне уши?  Хорошо.  Мы тоже видим, как ваше тело сломано!" (Ini adalah habuan dia sebab kau seorang perempuan sialan yang pemberani! Kau berani putuskan telinga aku? Baiklah. Kita lihat tubuh kau pula yang terputus!)

Tangan Halwa turut diikat dengan rantai. Tiada lagi cara halus untuk Ferella buat. Siksaan halus sudah tamat! Kini, bermulanya penyiksaan hingga tamat riwayat Halwa Afrina!

"Но перед этим позволь мне немного промыть твои раны.  Хорошо?" (Tapi sebelum itu, biar aku basuh sikit luka kau. Okey?)

Ferella tersenyum miring. Setelah selesai dengan mengikat tangan serta kaki Halwa, dia berjalan ke arah satu pintu. Pintu tersebut dibukanya.

Mata Halwa membulat besar tatkala melihat asap yang berkepul-kepul keluar daripada bilik tersebut. Itu bukanlah asap yang terhasil daripada bahan bakar. Tapi wap!

Air yang mendidih, yang sedang menggelegak, itulah dia tempat pembasuhan tubuh Halwa. Ferella terus saja tertawa. Makin kuat tawanya, makinlah takut memukul dada Halwa. Tidak!

"Now, it's time to take your shower!" ucap Ferella. Tak dia endah dengan darah yang masih mengalir daripada telinganya. Dia suka! Dengan darah yang ada di merata-rata tempat, indah!

"AHAHAH HAHAH HAHAH HAHAH!!" tawa Ferella histeris. Dia pun menarik rantai yang diikat pada kaki Halwa.

Tidak berguna Halwa meronta. Kalau benar ini adalah sudah ajalnya, Halwa reda. Dia reda!

"Allah!" ucap Halwa.

...bersambung

SUGARHUSBAND ✅️Where stories live. Discover now