Kapitel 3

1.3K 56 9
                                    

Kassies synsvinkel.

Det gjorde virkelig ondt, Niall fik ved hjælp af Zayn, mig ud af bilen. Han tog mig op i sine stærke arme og bar mig ind på sygehuset, Zayn var gået i forvejen for at sige at vi var her. Niall stod med mig i sine arme, og gik hurtigt ind i et rum hvor Zayn stod og sagde at vi skulle gå ind. Niall lagde mig på briksen og var nu ved at trakke en stol over ved siden af mig, han satte sig ned og tog min hånd, og kyssede den og sagde "Det skal nok gå, det lover jeg". Jeg kiggede over på ham og fik fremstammede "T-tak det betyder meget". Kort tid efter kom lægen og så min for "Det er længe siden jeg har set såden en fod" Sagde lægen og grinede lidt, "Hvad skete der" Fortsatte han. jeg tog en dyb vejrtrækning og sagde det som det nu ellers var. Han kiggede på mig "Du skal i røgten inden vi gør noget" Sagde han, denne gang uden noget smil eller noget.

Kort tid efter jeg havde fået taget det der røgtent billedet, kom lægen igen ind og sagde "Det er heldigvis ikke så slemt som jeg troede, den er brækket et sted og en lille hjernerystelse, men du bliver nød til at blive inlagt fordi vi skal være sikker på at det kun er en lille hjernerystelse." Jeg kiggede op på Niall med et spørgende blik, han nikkede og grinede. "Er det okay at han bliver ved mig?" Spurgt jeg hurtigt. Lægen nikkede og sagde "Selvfølelig, så længe du er her er det okay der er nogen ved dig" " Tak" Sagde jeg. Lægen begyndte at kørte mig op i det rum, hvor jeg skulle være, Niall hoppede op ved siden af mig så han kom med. Lægende grinede og jeg sagde "Vva er du blevet dovne" Jeg kunne slet ikke lade vær med at grine. Niall kiggede på mig og stoppede helt med at grinede da han log mærke til min fod, jeg stoppede også selv helt med at grinede og begyndte at tage mig lidt til foden.

Nialls synsvinkel.

Vi havde nu siddet her i omkring 4 timer, det var heldigvis først imorgen tour sådan rigtigt begyndte og vi skulle have koncert. Hun lå i sin sengen og jeg lå i en lænestol som lå ved sengen, jeg holdt hendes hånd for at hun viste at var her, hun havde sovet i omkring 2 og en havl time nu og jeg ville ikke vække hende. Jeg sendte en sms til Zayn 

-Hun sover, som hun har gjort i de sidste snart 3 timer. Hun havde brækket benet et sted,Og har fået en hjernerystelsehun er inlagt til hun for det bedre. Jeg bliver indtil videre ved hende. N.

  

"Godmorgen smukke" Sagde jeg, klokken var omkrig 8-9 og hun var enlig vågen. Jeg hev i den rød snor som lægen havde bedt mig om at gøre når hun engang vågende. "Du har sovet siden vi kom her op nærmest og det er 15 timer siden" Fik jeg sagt da hun afbrød mig "Ja men jeg har været vågen to gang lige hurtigt hvor du sov, og hey det er virkelig sødt af dig at du blev her i nat" Sagde hun. Lægen kom hurtigt "Er hun vågen" Sagde han og kiggede hurtigt over på hende, hun havde sat sig op i seng.

Efter cirka 20 minutter, havde lægen undersøgt hende. Og han sagde at hun måtte tage hjem nu, men hun måtte ikke være alene hjemme. Efter kort tid kom han ind med nogen krykker så hun kunne gå med gipsen. Jeg så Zayn havde svart.

Hey Niall.
 Det var ikke godt, Håber hun har det bedre. Hils hende. 
Z.

Jeg sagde at jeg skulle hilse fra Zayn, "Jeg ringer til zayn og bedre ham om at hente os" Sagde jeg. "Nej lægen har ringet efter en taxi" Sagde hun og smilede.

__________________forfatter besked___________________

Hej mennekser 

VIlle i ikke være dejlige at skrive hvad i synes, det ville betyde alt.

-M

Meet me again - One DirectionWhere stories live. Discover now