Kapitel 6

889 44 2
                                    

Harrys synsvinkel.

Hun havde siddet der i omkring en halv time. Nu! gik det ikke mere de andre var gået i seng da klokken var mange, jeg gik hen og bankede på men hun svarede ikke, "Kassie jeg ved godt du er der inde?"sagde jeg. "kom nu åben døren så jeg kan komme ind skat" fortsatte jeg. Jeg kunne høre at hun låste døren op jeg skyndte mig ind for at trøste hende. Men først låste jeg igen døren så ingen kunne komme ind, hun sad med sine hoved begravet i sine hænder. jeg satte mig ned foran hende, jeg tog hendes hænder i min ene hånd og tog min anden hånd under hendes hoved, og løftede hendes hoved så vi nu kiggede hinanden i øjende, hun havde maskere lidt over alt i hovedet, "hvorfor er det mærkeligt at jeg ikke har været i seng med nogen før" sagde hun mens hun græd, jeg kyssede hendes hånd hurtigt og sagde så "det er der ikke noget galt i" sagde jeg og smilede. "Hvorfor kiggede de andre så sådan på mig?" sagde hun mens hun stadig græd, " fordi det nok kommer bag på os at, en så smuk, 23 årige pige ikke har gjort det," sagde jeg måske lidt hårdere end jeg havde regnet med. " jeg ventede bare på den rigtigt" sagde hun og smilede enlig.

Vi havde snakket længe nu og hun græd ikke mere, der var bare en ting jeg blev ved med at tænke på, om jeg er den rigtigt. "Kassie?, Er jeg øhh den rigtigt?" fik jeg sagt. hun svarede ikke men begyndte at tale uden om, og det fik mig til og begyndte at glemme det helt. Efter vi havde snakkede i omkring i 1 time, gik vi i seng der var kun to senge tilbage jo og det var to underkøjer ved siden af hinanden, jeg lå og holdet om hende hele natten for at være sikker på at hun var okay.

Næste morgen...

Vi havde besluttede at det var tid til at oftenligt gøre det hele inden pressen gjorder det, jeg havde fundet billede hvor vi stod og kyssede, jeg gik på twitter og skrev:

@Harry_Styels

#@Kassie_pieceofcake You my babe, love you.

og derefter lagde jeg billede ved.

der gik ikke længe inde begge vores mobiler gik amok.

@Niall_official

#@Kassie_pieceofcake @Harry_Styels You're so so cute together, love you :-* cute, cute, cute.

Havde Niall skrevet, og jeg læste det op for Kassie, og hun grinte. Nu vidste hele verden det. Vi gik ind og tændt for MTV

Nyt kendis par Harry Styels har lige Twette dette billede som bliver vist her oppe i højre hjørne med teksten, You my babe, love you." kort tid efter kommenterede Niall Horan "You are so cute together, love you. cute, cute, cute." billede beviser i følge os at de er kærester, vi er tilbage når vi ved om det er helt rigtigt.

@Harry_styels

#It is real, we are real. i love you so, so must, my girl, @Kassie_pieveofcake you are my girl.

Hun kiggede på mig og viste mig hendes mobil i mens hun smilede, hun viste at hun slukkede sin mobil. kort efter gjorde jeg det samme i mens jeg også smilede, jeg tog hendes og min mobil og lagde dem under vores seng, som vi lå i. Jeg lå med hendes hænderne i mine, og lå bare og kiggede på hende. "Du stirre skat" sagde hun, jeg smilet men flyttede ikke mine øjene "Det er uhyggeligt skat" sagde hun, hurtigt bagefter. jeg lukkede øjene "det var ikke det jeg mente!" sagde hun i mens hun grinet hun. jeg slog øjene op og kiggede igen på hende. hun smilede. Jeg trak hende ind til mig og jeg kyssede hun genkældet, det udviklede sig til at vi begyndte at snave vi lå lidt og bare snavede da jeg pludselige kunne fornemme et blitz lys, jeg trak mig ud og vi hørte Niall grine. "I kan se det på twitter nu" Råbte Niall. jeg skulle til at styre op da Kassie rev fat i mig "bliv nu bare her ved mig, vi kan jo aligevel ikke gøre noget." sagde Kassie, jeg kiggede på hende, hun lavede hundeøjene, jeg kunne ikke stå for det. Jeg lagde mig ned igen, og trak hende ind til mig, så hun lå med ryggen mod min maven. jeg kyssede hende i håret og holdet hende helt ind til mig. Da hun faldt i søvn, jeg kyssede hende i håret igen og lagde så mig til at sove.

Meet me again - One DirectionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora