Kassies synsvinkel.
Det var nu 5 uger siden at hele verden fik af vide at vi var kærester, jeg havde fået meget hate, men også mange rigtigt søde beskeder. Det tog hård på mig alt det der hate jeg havde cutte en gang men Harry så det og var blevet ret sur, han havde skrevet en meget sur besked ud på twitter om at dem der hatter på mig er ikke rigtigt fans, hvilkede havde hjulpet meget. Harry havde spurgt mig om han var den rigtigt op til flere gange, men jeg havde stadig ikke svaret ham, hvilkede jeg tror han var lidt sur over, men problemt er, jeg stadig ikke ved det. Idag fik vi fem dage fri, vi var i danmark men vi havde ikke planlagt noget, Louis, Zayn, Perrie, Eleanor, Julia og Liam ville tage hjem snart. Jeg sad i bussen sammen med Perrie fordi hun skulle hjem nu, jeg havde sagt farvel til de andre men der var svært at sige farvel til Perrie vi var blevet, nærmest bedst venner, vi vidste begge der ville gå lang tid til før vi så hinanden igen. Da vi havde sagt farvel, gik hun og jeg fik tåre i øjnene. Da der var gået lidt tid kom Harry ind, han stod ved mig og jeg rejste mig op og stod bare og krammede ham, da han trak sig ud af krammet, han kiggede mig i øjene "Kassie?, vil du ikke blive her ved mig og hygge, jeg har lejet et hotel værelse og så kunne vi være der indtil vi skal videre?" jeg blev lidt overraskede, men et par dage alene med ham lød som en rigtigt god idé. Jeg smilte meget og sagde "Meget gerne" han blev vildt glad og jeg kunne heller ikke sige at jeg ikke glædet mig, "Men hvornår" sagde jeg. "Nu" sagde han og begyndte at smilede.
Harrys synsvikel.
Vi var på hotelet nu og det var virkeligt lækkert. og vi skulle være her til jeg skulle videre på tour og hun skulle tilbage og arbejde igen, jeg skulle være væk fra Kassie i omkring 3 måndere. fordi hun skulle arbejde, hvordan kunne det nogen sinde blive det samme efter jeg begyndte at være kærester med Kassie, aldrig havde jeg troet at jeg skulle blive kærester med hende. og at hun skulle være væk så længe var bare uoverskueligt, jeg kunne ikke tænke på hvordan det ville være uden hende.
Kassies synsvinkel.
Det at begyndte at blive mørkt og vi havde været her i 2 dage nu, vi havde lige været nede og spise, jeg stod og var ved at ordne noget og det så Harry så han styrtede hen til mig, og jeg tabt det jeg havde i hånden. Jeg vente mig om, så jeg nu kiggede ham i øjene. jeg grinte og sagde " Der gav du mig et stort chok." vi stod og kyssede lidt, da døren pludseligt braste op, og ind kom Niall. "Niall hvad laver du her, var du ikke, vent hvor har du været henne?" sagde jeg meget forvitret, Han begyndte at grine lidt. "Undskyld vis jeg forstyre, men er det okay jeg bliver her ved jer i nat?, der er så mange presseflok udenfor og jeg kan ikke komme hjem ellers?" sagde han, med et undskylende blik, jeg kiggede kort på Harry, og sagde så hurtigt "ja" han smilt og løb hen og krammede mig.
YOU ARE READING
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...