Kapitel19

598 30 3
                                    

Harrys synsvinkel.

Jeg kunne mærke at en tåre ramte min skulder, jeg kiggede ned til Kassie, "Græder du?". Hun nikkede jeg trykkede på den der ting så selen går op (Jeg ved ikke om der er et ord for dem). Jeg trak hende over til mig, satte hende i midten og spændte hende fast igen. Jeg lagde mine arm omkring hende. "Er du okay søde?" "Jeg elsker bare den sang." "Ved du enlig godt at det ikke var mening den skulle være udkommet men, Niall sagde at den på en måde mindede ham om dig, da i var små. Det var kun derfor den udkom." "sikker?" jeg nikkede og smilede til hende, hun begyndte at græde lidt mere. Jeg trak hende hårdt ind til mig og nød det virkelig at have hende i mine arme var vidunderligt.

(De er kommet op på deres hotel værelse).

Jeg satte mig i sengende og kiggede ned i min taske, så var det nu. jeg kiggede hurtigt op også ned i tasken igen og fandt den lille æske frem. Åbende den og kigge hurtigt da jeg kunne høre Kassie var på vej ud fra badeværelset igen, jeg lagde den ned i min bukse lomme og lukkede den til. "Skal vi gå ned på stranden, der er vidst ikke så langt?" "Okay skal lige have sko på" jeg nikkede selvom hun ikke ville se det. Jeg rejste mig op og gik over til hende. Hun havde fået sine sko på, så vi var begge klar til at gå. jeg tog hendes hånd og vi gik ned mod stranden, hånd i hånd. Vi kom hurtigt ned på stranden. Jeg stoppede og kiggede hurtigt rundt, der var kun et par få andre en os, perfekt. Jeg tog fat i begge hendes hænder og kiggede hende i øjene, "Harry er du okay?" "Det finder jeg ud af om lidt." hun kiggede lige mærkeligt på mig, hun vidste ikke hvad jeg snakkede om, okay så jeg er det nu Harry, tag dig sammen, du kan godt. "Kassie jeg ved godt det her lidt pludseligt, men det er noget jeg gerne har ville rigtigt længe." Jeg tog en dyb vejrtrækning og kiggede hende lidt mere dybt i øjene, jeg smilte hurtigt og begyndte så "Kassie siden første gang jeg så dig har bare haft lyst til at være ved din siden resten af mit liv, jeg har haft lyst til at kysse dig hele tiden, jeg ved det er dig jeg vil være sammen med resten af mit liv, og jeg ved jeg aldrig vil finde nogen så skøn som dig, det er dig jeg vil have familie med en dag, det er dig jeg vil tilbringe resten af mit liv med." jeg slap hendes hænder. jeg tog den lille æske op af min lomme, jeg satte mig på knæ foran hende åbende den lille æske "Kassie vil du gifte dig med mig?" hun stod med det størst smil på læben, er det godt. sige nu ja plezz tænket jeg. "Harry, jeg elsker dig, og selvfølelig vil jeg gifte dig med mig." Jeg rejste mig op og trak hende ind i et stort kys. Jeg trak mig og tog den lille ring op af æsken, og satte den på hendes finger, hun stod længe og beundrede den. "Kan du lide de?" "Nej, jeg elsker den." hun kiggede på den og kyssede mig igen. Vi stod sådan ret længe indtil vi kunne se paparazzier kommer løbende hen mod os. Jeg tog hendes hånd og løb så. "Harry jeg kan ikke løbe så hurtigt" sagde Kassie højt. jeg stoppede "hop op på min ryg." hun gjorder som jeg sagde og jeg løb med hende på min ryg alt hvad jeg kunne. Vi kom kun lige op på værelset og fik lukket døren før man kan se tusindvis af menesker udenfor hotellet. "Nå jeg håber du godt vil blive her med mig, for vi komme ikke ud af det her værelse lige nu." "det bliver hyggeligt" jeg smilte og tænke måske skal jeg smide bomben og spørge hende om det nu, "Kassie? der er faktisk en til ting jeg vil spørger dig om," Hun smilte og nikkede, "Mig og drengende har tænket på om du ja altså, okay det her er næremst svære at spørge om, end at spørg om du vil gifte dig med mig." hun kiggede mærkeligt på mig og lagde sit hovde lidt på skrå. "Vil du med mig og drengende på øhh..."

Meet me again - One DirectionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora