Kapitel 4

1.1K 47 2
                                    

Kassies synsvinkel.

Det var en månded siden jeg brækkede benet, Niall var nød til at gøre nogen ting. så han havde kun været her mange af dagende, men de dage havde vi brugt sammen havde vi det rigtigt sjovt. når de havde koncert var Perrie ved mig, men ellers havde Perrie og Harry passet mig rigtigt meget især Harry, men Perrie havde været der når han ikke kunne eller jeg bare havde brug for en pige. jeg havde fået taget gipsen af i går men jeg havde lidt svært ved at gå i nu så Harry, Perrie og Niall hjælp mig med at komme på bene om morgen og lige få balancen. jeg elskede Niall han var virkelige som en bror for mig. Zayn var så sød at have taget min seng så jeg havde hans som lå i en seng i de nedereste køjer. jeg havde sovet sammen med Harry to eller tre nætter hvor de andre havde været på hotel, men det havde jeg lidt svært ved, så Harry blev ved mig. Han var virkelig en sød fyr, nej jeg måtte ikke få følelser for ham tænkte jeg.

Harrys synsvinkel

Hun er virkelig smuk og ikke minst sød. Jeg havde virkelig lært hende at kende i den sidste måned. Hun var begyndte at betyder rigtigt meget for mig, men havde hun over nogen følelser for mig? Jeg havde snakkede med Niall om hvordan jeg havde det og han sagde en hel masse, men det jeg husker bedst er 'jeg tro også hun kan lide dig' jeg havde spurgt om det var okay hvis jeg inviterede hende ud, og det havde han svart tydeligt på!.

Kassies synsvinkel.

Jeg var nød til at snakke med Niall om det, han måtte bare ikke blive jaloux, han var som en store bror for mig han skulle vide hvordan jeg har det. jeg gik langsom rundt, da jeg jo ikke gik så godt i nu. Da jeg så han snakkede med Julia, hans kæreste. Jeg havde også godkendt hende, nu skulle han godkende Harry før jeg kunne overhoved tænke på at date med ham, "Niall" råbte jeg jeg kunne næsten ikke gå mere, han løb hen og grab fat i mig. "Kan du virkelig gå så lang" sagde han med et smil på læben, jeg nikkede og satte mig ned på jorden. det var hårdt for min fod. Julia kom hen og spurgt om jeg var okay?, jeg var blevet ret god venner med hende her på det senest. "Ja jeg er okay" sagde jeg smilede. "Men Niall jeg bliver nå til at snakke med dig alene!" sagde jeg med meget håb i min stemme. "kan vi ikke bare tage den her? søs det er kun Julia" sagde han men det sidste sagde han meget lavt. "Jo... det er øhhh, det er bare fordi jeg vil høre dig om det er... øhh okay vis jeg øhhh... dater lidt med øhhh Ha" sagde jeg inde han afbrød mig. "Spørg du om det er okay at du dater Harry?" sagde han. Jeg blev nervøs han lød ikke glad, men jeg tog mig sammen og nikkede. han smiliede og sagde så "for mig er det helt okay," jeg rejste mig op "tak" sagde jeg og krammede ham. Niall tog fat under mine ben så jeg nu lå i hans stærke arme, igen. han bar min ind i bussen "bliv her" sagde han og gik unden videre. "Hvad" råbte jeg efter ham, men han svarede ikke "okay nu skulle jeg sidde her alene i bussen, ja i hvem ved hvor lang tid." halv råbte jeg og begyndte at trille tommelfingere. Fuck ham tænkte jeg.

Meet me again - One DirectionWhere stories live. Discover now