Kassies synsvinkel.
Skuffelse, bare ordet gjorde mig trist, bare at tænke på ham. Jeg alt ved ham gjorde mig skuffet. Bare i går gjorde han det igen, det er hans eget valg, men jeg havde advaret ham. Jeg kunne bare ikke mere ikke nu. "Nialler" råbte jeg i gennem bussen. Han kom inde fra sit værelse og ligende noget der var løgne. "hvad er der sket?" Spurgte jeg og kiggede på ham. "Ikke andet end jeg sov, men du kaldte hvorfor?" "Vil du køre mig til lufthavnen?" spurgte jeg og kiggede på ham. "Igen, hvad har han gjort" Han kiggede skuffede rundt sikkert for at finde Harry. "Hvad tror du, han var til fest i går og der sagde han efter festen til en interviewer, at vi havde slået op, fordi jeg var en ludder som ikke kunne andet end være sur og kysse" sagde jeg, og var igen ved at græde, jeg var ellers lige stoppet. Det minder mig om noget jeg har prøvet før det her. Det har også på en måde, men forskelen er bare denne gang, ved jeg ikke om jeg kan tilgive ham, at sige vi har slået op fordi jeg er en ludder som ikke kan andet at kysse er bare mere end jeg nogen sinde kan klare. "Nej det gjorde han ikke, vel" spurgte Niall og lagde sine arme om mig, jeg nikkede. "hey, hvornår fandt du ud af det, og hvor er han?" spurgte han og luftede mit hovede. "Jeg fandt ud af det i går, i interview, og jeg ved ike hvor han er og jeg er også ligeglad" sagde jeg og græd, okay jeg var ikke ligeglad, han betyder stadig alt, han er stadig mit. Jeg ved ikke hvor jeg skal tage hen nu, jeg bor sammen med Harry i vores hus, men det dur ikke når jeg ikke vil have ham til at finde mig. Pludselig ringede min mobil, jeg kendte ikke nummeret. så jeg tog den.
Læge-L Kassie-K
L- Hej træffer jeg Kassie?
K- Ja? hvem snakker jeg med?
L- Undskyld jeg er Mina, og læge her på hospitalet, du er forlovet med Harry Styels ikke?
K- Jo eller Nej eller, det er komblisert. Hvorfor ringer du?
Hvad har Harry nu lavet? tænkte jeg. og sukkede skal jeg ud og hente ham nu? jeg er en voksen dame, jeg kan godt.
L- Jo ser du Harry blev kørt her ind i nat fordi han havde drukket sig godt og grundigt fuld, og ser du nu skal vi have nogen til at hente ham, han er okay, og kan huske det meste af i går.
K- Jep, jeg kommer, hvornår skal hente ham?
L- Du kan bare komme nu.
K- Super ses.
og så lagde jeg på, fuck en idiot, altså Harry ikke hende, hun er sikkert sød nok. "Hvad har han lavet?" "Drukket for meget og er på hospitalet, og nu skal jeg hente ham." sagde jeg og smilte mens jeg vente øjne. "Sikker på du vil?" "Næ, men hvis jeg køre ud efter ham, kan du så ikke pakke mine ting og sætte dig klar i en anden bil, så køre vi med det samme bagefter" Han nikkede og jeg tog igen et stykke papir, og skrev.
Ja så sidder vi her igen, du ved jo hvad jeg vil sige, og jeg ved ikke har tænkt dig, at lade vær med at kontakte mig selvom jeg bedre dig om det, så jeg det punkt gider jeg slet ikke at tænke på
Hvorfor gjorde du det.
Måske skulle jeg bare have lyttet til Niall til at starte med, han havde ret. Du var ikke klar til et forhold, det kan jeg se nu selvom min hjerne sige en til ting, vil mit hjerte altid være på din side, det fucking noget pis at skrive det ved jeg, men det er fucking sandheden.
Problemt er bare at du har fucking såret mig. Det du sagde vil ikke bare blive glemt. Pas på dig selv i fremtiden, og find den rigtig pige. og giv hende den kærelighed som du gav til mig, bare på husk at tænke dig om. Den rigtigt pige er det ude et sted og venteR kun på dig. Husk at selv om jeg er sur på dig, hader jeg dig ikke. jeg hader de ord du sagde ikke?. Hvad fuck laver jeg. sider her og skriver det her, mens jeg burde hente dig. og høre på dig undskyld, eller ikke forstå hvorfor jeg er sur. Hende som altid vil elske dig.
(Pas godt på ringen, den har stadig mit hjerte, giv den til den rigtige)
Efter jeg havde skrevet det lagde jeg min forlovelses ring på papiret, som lå på bordet. Og gik ud i bil for at kører mod hospitalet. Turen gik hurtigt selvom det nok tog 20 minutter. "Jeg skal hente Harry Styels" sagde jeg mens jeg næste overvejde at sige Harry Fucking Styels igen, men hvis jeg gør det kommer Harry ikke ud. "Ja han venter i rum, 204" smilte hun, jeg gav hende et hurtigt smil gik der ned af den kedelige hvide og alt for lange gang.
YOU ARE READING
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...