Kapitel 13

728 38 2
                                    

Kassies synsvinkel.

Der var gået en uge efter jeg skar mig, ups, Harry havde været utrolig kærlig overfor mig her på det seneste, jeg forstod ikke rigtigt men, jeg tror bare han være blevet sådan, jeg har ikke nogen grund til at være mistænksom, jeg tror bare jeg vil nyde det. Harry og jeg skulle ud og shoppe i dag, jeg havde nemlig fået ham med til det, det var heller ikke let men, til sidst overgav han sig, YES YES. Vi sad i hans bil og grinte og snakkede lidt frem og tilbage, tid gik hurtigt, og det føltes som om vi var der på 0,5. vi gik ind i nogen forskelige butikker, jeg gik og kiggede lidt da Harry pludselig var væk. Jeg gik og ledte lidt efter ham, da jeg fandt ham kunne jeg mærke vreden boble i mig, "HARRY FUCKING STYELS, HVAD FANDEN BILDER DU DIG IND" Råbte jeg, og han stod og rå snavede med en eller anden grim blondine, hun stod og holdet om ham. Da han hørte jeg råbte slap han fri, jeg begyndte at græde tårne trillede bare ned en efter en, han kom hen til mig, "jeg kan forklare" sagde han undskyldene. jeg trådet et skridt tætter på ham og begyndte så, "Okay så du vil forkalere, nej vent skal jeg ikke bare gøre det for dig det er jo ikke så svært vel?" råbte jeg ind i hans hovede og blev ved med at lidt tætter på ham ind til der var omkring 1 meter mellem os, tårne blev ved med strømme ud af min øjene, og jeg forsatte så "Ja jeg så sjovt nok det hele, okay lad mig starte, ja du var mig utro med en eller anden Random grim blondine, fakstisk vil jeg skyde på at i har kendt hinanden ret længe, lad mig gætte uger?" råbte jeg og gav ham en efter min mening rigtigt hård lussing, tårne blev ved med at komme, jeg vendt mig om fot at gå for jeg ville virkelig ikke se på ham og hans klamme ansigt!. jeg havde heldigvis ikke taget noget i nu, så jeg kunne bare gå ud, pludselig kunne jeg mærke en tage fat i mit håndled led, og trak mig ind til ham, jeg vendt mig om og der stod Harry of course. han trak mig helt ind til ham, og jeg fik det næsten helt dårligt og jeg følte mig rigtigt utilpas her. han kyssede mig før jeg kunne gøre noget, jeg skubbede ham væk "du slog ikke op med mig, så det er ikke forkert jeg kysser dig" grinte ham, "det er så forkert, du har lige stået og kyssede med en eller anden Random person også tror det ikke det er forkert og gå hen til mig? bare så du ved det er du en fucking klam player lige nu okay? og jeg slår op med dig og du skal venligst ikke kontakte mig nogen siden, okay?" sagde jeg og begyndte at gå, da det slog mig " det var jo fucking henne på bladet, det var jo dig, din klamme idiot, du løg ikke kun for mig men, for hele verden din..!?!" råbte jeg gik. da jeg kom ud fra butikken græd jeg utrolig nok stadig, jeg tog min mobil op af lommen og kunne se Harry havde skrevet omkring 7 beskeder, jeg var mega ligeglad med ham nu, jeg fandt Liams nummer og ringede til ham.

(Liam-L Kassie-K)

L: Kassie hvad sker der, du græder.

K: Jeg er nede i byen kan du ikke komme efter mig.

L: Er Harry der ikke?

K: Jo men, ham vil jeg aldrig have noget at gøre med igen, Kan jeg ikke fortælle hvad der er sket når du er her?

L: Jov er der om to

og derefter lagde han på, jeg satte mig på jorden den jeg rigtigt klod men jeg var pænt ligeglad, jeg var knust mit hjerte var ikke i et mere. jeg tog min mobil op og kunne se Harry havde prøvet at ringe 5 gange, da jeg skulle til at ligge den væk kunne jeg mærke der var noget der ringet, jeg tænkte, det var nok Liam som ikke kunne finde mig da der stod ukendt, jeg tog den og til min store overraskelse var det ikke Liam men Harry.

H: Undskyld, Undskyld

Han nået ikke at sige mere før jeg skreg ind i telefonen.

K: Hvad forstår du ikke i, du skal ikke kontakt mig?.

Jeg lagde på og så Liam komme kørende i sin sort land rover.

Jeg sad i bilende, græd, græd og græd. Jeg havde fortalt Liam hvad der var sket han havde lagt sin hånd på mit lår og nussede det, da han ikke rigtigt kunne andet for han kørte jo bil, "Han var mig utro" fik jeg sagt mellem mine hulk, "Rolig, det er sikkert en misforståelse, for han elsker dig virkeligt højt, prøv om hør jeg køre dig hjem til Zayn og Perrie nu, og så henter jeg ham okay?" Sagde han og smilte "NEJ, jeg vil ikke se ham!" sagde jeg og begyndte at græde. "Rolige, i bliver nød til at snakke Okay?" Sagde han med et strengt blik. jeg havde ikke noget valg piss. "Okay" sagde jeg. men, havde ikke lyst, han tror virkelig det er, det bedst og jeg bliver nød til at lytte at ham, han ved hvad der bedst. og 2 sekundterne efter jeg havde sagt okay, var vi ved Zayn og Perrie, jeg gav hurtigt Liam et kram og dik så op til hovdedøren og bankede på. Kort tid efter åbnede Perrie døren.

""""""""""

Kapitel 12 Jeg ville have lagt det her kap ud i morgen, men da jeg ikke er hjemme hele weekenden så kommer der kun det her. <3

-M

Meet me again - One DirectionWhere stories live. Discover now