Harrys synsvinkel.
Jeg vågnede ved at der var et eller andet der lyste foran mig, jeg ved ikke hvad det var. jeg løftede mit hovede lidt min kun meget lidt for ikke at vække Kassie, hun lå og sov så fint, hun lå med sit hovde på mit bryst, jeg havde min ene arm rundt om hende, hun lavede små grynte lyde da jeg bevægede mig. Jeg kiggede rundt i rummet indtil, det gik op for mig hvad det var der havde lavet lyset, Niall. "Hvad laver du her mate?" "Jeg kom for at sige at Paul har ringet, og sagt at vi bliver nød til at kome hjem, for tour er blevet rykket til i overmorgen." "Men hvordan er du kommet ind?" "Næste gang brude I låse døre ik?" "Nåår ups.". Han nikkede og gik så. Jeg vækkede stille Kassie og fortalte hende vi blev nød til at tage hjem, og det med touren, hun tog det stille og roligt, men jeg kunne godt mærke på hende at hun ikke var glad for at vi skulle flyve. Kassie har siden hun var 15 år haft nogen problemer med angst, jeg glemmer aldrig at hun fløj alene, for at besøge mig selvom hun havde set I et blad jeg havde været hende utro, det hele endte jo heldigvis godt. Hun fortalte mig at det var første gang siden at hun siden hun var 15 år hun fløj, da hun kom for at besøg Niall, det er veldt sødt, de er bedst venner, men vil gøre alt for hinanden. Vi havde begge fået pakket vores ting og havde fået lidt at spise. Da vi stod I døren gav jeg hende et kys "Hey skat, det skal nok gå, rolige, jeg er ved dig hele tiden, jeg forlader dig ikke okay!". Hun nikkede men jeg kunne godt se på hende at hun heller ville være foruden. "jeg ved det, elsker dig" "Elsker også dig.", jeg tog hende I hånde og vi tog vores bagege og gik ud om hotels elevater, vi stod lid tog kyssede da vi stod I elevaterne, men stopped hurtigt da vi kom ned og så at der var en hel masse menesker, eller skulle man sige fans. De skreg da de så Harry, jeg smilte og tog ret hard fat i Harrys hånd da vi gik mod døren, "Vent lige, tag bagdøren, der holder taxien." "Okay tak" sagde Harry til den søde mand som hjalp os. Vi gik ud og fik lagt vores ting ind og fik sat os ind, nu skulle vi bare hjem.
Kassie synsvinkel.
Jeg rystede helt vildt da vi tjekkede ind på flyttet, Harry holdte min hånd for at prøve at berolige mig lidt, det hjælp, men ikke meget. Det hele gik heldigvis hurtigt, vi gik ombord på privat flyet, og så hurtigt at Niall allerede sad her. Jeg kiggede op på Harry og vi satte os hen til Niall. Han kiggede ned på vores hænder, og smilte så, Jeg kunne mærke at varme steg op i min kinder, jeg tog en dyb vejrtrækning, kiggede med et lille, meget lille smil på læben, som jeg havde fået presset lidt forsigtig frem. Harry lænede sig over til mig og kyssede mig, Jeg smilte lidt i kyssede som udviklede sig til at snave, "Get a room" sagde eller skulle man sige råbte Niall. Vi trak os og grinte lidt, "Gør det dig mere tryk?" Jeg nikkede og smilte. "kom" sagde Harry. Jeg grinte, men fulgte med. "Kunne i ikke bare sige at i skulle... " jeg kiggede tilbage på Niall, og gav ham en bestem blik. Han nikkede og grinede. "Nej ligemeget" Harry grinte. "Vi skal kun kysse Niall" Jeg nikkede hurtigt, hvorefter Niall begyndte at grine endnu mere mig. Harry og jeg gik bare videre, "Så nu forlader i mig alene?" sagde Niall, med en barnlig stemme. "Ja det kan man godt sige?" sagde jeg smilte til ham og gik med Harry ind i et lille rum, det var helt stille. Men kun i kort tid. Jeg hoppede op på Harrys hofter, og tog mine arme rundt om hans nakke, jeg kiggede ned på ham, og han kiggede op på mig. Jeg lændte mig fre og vi begyndte at kysse.
Et par timer senere.
"Vi er ankommet" det var en eller anden der råbet, det jeg ved ikke hvem, Vi alle tre mod udgangen af flyet da Harry træk mig tilbage og hviskede i mit øre "Skat din trøje sidder omvendt." Han grinte lidt mens han sagde det. "Og det er din skyld" sagde jeg, lidt hård måske. Men Han begyndte alligevel at grine. jeg fik den drejet min trøje og vi gik derefter ud af flyet hvor vi fik vores bagage.
DU LIEST GERADE
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...