Kapitel 5

1.1K 40 0
                                    

Kassies synsvinkel.

Jeg sad i bussen og var begyndte at læse, jeg havde tænkte mig at blive her ind til Niall kom som jeg lovede. 15 minutter senere kunne jeg høre nogen komme, jeg satte mig op, og kiggede ud det var Niall og en til person som jeg kunne ikke se hvem var, da personen havde en pose over hovedet, "Niall hvad laver du?" Sagde jeg. "Bare roligt i vil takke mig senere" Sagde han, og gik. Den anden tog sækken af sit hoved, og kiggede forivret rundt, da jeg så det var Harry, blev jeg meget glad, men hvorfor?, men hvorfor skulle jeg takke ham senere?. Jeg gik langsomt hen til harry og satte mig i sofa og klappede for at vise at han skulle sidde sig ned. Vi kiggede hinanden i øjende og der gik det op for mig, vi kiggede stadig hinanden i øjende. da han lige pludselig kiggede ned, jeg tog tre finger undre hans hage og luftede den op. Vi kiggede igen hinanden i øjende, hans smukke grønne øjende som lyste helt op. " J-jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror jeg ved hvorfor." Fik jeg frem stammet. Han kiggede på mig, som om han også vidst hvorfor, jeg lukkede øjende og tog en dyb vejrtrækking, åbnede øjene og han trak mig ind til ham, han lagde sine hænder på min hofter, da han kort tid efter kyssede mig, jeg gengældte og lagde min arm rundt om hans nakke. Lidt efter kom der en ind da han begyndte at grine var jeg ikke i tvivl om at det var Niall. Vi flytte os begge fra hinanden hurtigt, så hurtigt at jeg røg helt ud til den anden side af sofa og røg ud over kanten og ned ligge. Jeg begyndte at grine. Niall rømmede sig for at huske os på hvad han havde sagt "Tak du havde ret" Sagde imens jeg kiggede på ham også Harry også ham også Harry. Da vores blikke mødes begyndte jeg at rødme kunne jeg mærke jeg var ikke i tvivl om at jeg rødmede og lagde mine hænder op for mine kinder, Harry kom tættet på mig, og tog mine hænder væk fra mine kinder han holdet dem i hans hænder jeg kunne mærke at nu, rødmede i hele ansigtet han grinede og jeg kunne mærke det hjælp da han lændte sig ind over mig og jeg kunne mærke hans bløde og varme læber, ind på mine læber. han gav slip på mine hænder og jeg førte dem igen rundt om hans nakke vi satte os op og han førte derefter igen sine hænder på min hofte. 

Harrys synsvinkel.

Yes enlig ved jeg det!, hun har de samme følelser for mig og ja har for hende. efter kyssede rejste vi os op, altså mig og Kassie, Niall var gået ud af bussen for lidt siden. "Nu er det kun os igen" Sagde jeg og smilede. Hun hoppede op på mine hofter og sad med bene runde om mig og hendes arme om min nakke, jeg lagde mine arme rundt om hendes ryg, så hun ikke fladt ned. jeg stod bare og kiggede på hende for hun sad jo på min hofte. 

Jeg satte hende ned på jorden kyssede hende på pande og sagde "vil du være min kæreste?" hun kiggede på mig og stoppede med at smile, jeg blev nervøs, hun begyndte hurtigt at smile igen " Det vil være mig en ære!". sagde hun og grinte. jeg begyndte at smile meget "jeg blive nød til at gå men jeg er tilbage i aften" sagde jeg og kyssede hende i høret.

Kassies synsvinkel.

Sms mellem Niall og Kassie

Hey Bror. Tusinde tak, du er den bedste<3 :-* Søs

Hey Søs. Det er mig en ære at få jer sammen. haha<3 :-* Bror

Du skal ikke sige det til de andre vel,<3 :-*

Nej nej, er det ikke næmere jeg kommer over til dig?<3 :-* 

Meget døren er åben, og jeg er efterladt <3 xD :-*

Okay on my way now <3 :-D 

Niall braste ind i bussen "Er der et nyt kæreste par i One Direction bussen eller hvad?" Halv råbte han. Jeg grinte kort men stoppe "Ja det kommer jeg ikke unden om vel?" han fladt ned på gulvet af grin. Jeg gik hen og skulle til at kilde ham, men jeg var ikke hurtigt nok. Han fik lagt mig ned og satte sig ned ovenpå mig og begyndte at kilde mig, jeg grinet og grinet. "Niall stop" Skreg jeg i mens jeg grinet , han grinet også. pludselig kom Harry ind "Hvad sker der?", Sagde han nervøst. "Jeg kilder hende bare" sagde Niall imens han grinte. Harry kiggede surt på mig og vendte ryggen til mig. Niall rejste sig op og kig hen tog fat i hans skulder, da han hurtigt vendte sig om løb han hen til mig inde jeg kunne nå at rejse mig satte han sig det samme set som Niall lige havde siddet, og begyndte at kilde mig, lidt inde han lænede sig ind over mig, og kyssede mig. jeg kunne høre Niall sige "Jeg vil ikke forstyre, men jeg går nu, Julia venter, sorry" Sagde han, og gik.

Vi lå stadig på gulvet og kyssede da han stoppet og kiggede på mig. "Det her kan vi ikke gøre mod de andre" sagde han mens han smilede,"Jeg giver dig ret" Sagde jeg. Vi rejste os op han gav mig et kys og kravlede op i sin seng.

Et par dage senere sad jeg ude og så på de andre spillede fodbold og det kunne jeg ikke finde ud af, så jeg satte mig hen i kiggede på. lidt efter kom Louis hen til og satte sig ned "Jeg skal lige have en pause, kommer du ikke også Eleanor?".

Efter cirka 20 minutter satte vi os ind i tourbussen fordi vi skulle videre, da bussen begyndte at køre råbte Niall " Vi skal lege true or dare, kom alle sammen." De andre havde sat sig ned mens jeg havde været på wc´et, og der var ingen plads tilbage, jeg begyndte at grine og kiggede rundt på alle som havde sat sig så jeg ikke kunne få en plads "Du kan side på mit skød" sagde Harry. Jeg grinte og gik så over til ham og satte mig på hans skød. "Jeg starter" sagde Niall. Lidt efter kom mit første spørgsmål det var Zayn der spurgte "Kassie true or dare?" spurgte han til mig, "øhhh true" sagde jeg med et stort smil, det kunne ikke blive slemt. "Okay, Hvor mange gange har du været i seng?" sagde han med et stort smil, okay det kunne det godt blive. jeg kiggede over på ham og begyndte at grine" Okay, det har jeg aldrig, jeg er jomfru!" sagde jeg, alle kiggede, stoppede med at grine og jeg kiggede tilbage på Harry, han sagde ikke noget men kyssede mig på kinden, og trak mig ind til ham jeg prøvede at komme fri, men til at starte med holdet han hård fast så jeg ikke kunne rejse mig op, jeg kiggede på ham og gav ham et stort kys på munden og han slap grebet om mig. jeg rejste mig op og løb ud ud på badeværelset og låset døren, og lod mig glide ned af vægen og tog mit hovede ned i mine hænder og begyndte og græde, de syntes jeg er sær. kan det være rigtigt?. De ved jo ikke hvorfor eller noget som helst om hvorfor. Nej det kunne ikke være rigtigt, Vi havde jo været kærester i omkring 2 og en halv uge. og jeg havde allerede været løbede ud på badeværelse og låst for at græde.

Meet me again - One DirectionWhere stories live. Discover now