Kassies synsvinkel.
En-to uge senere
"Harry hvad laver du?" Spurgte jeg skræmt. Han stod sammen med Zayn, jeg kunne lugte der var nogen som røg. "Ikke så meget, skat. snakker bare med Zayn. Hvorfor?" Spurgte han, jeg rynkede bryne. "Prøver du nu osse at ryge?" spurgte jeg, han ved jeg ikke kan lide når folk ryger, jeg droppede min ex. på grund af det. Jeg kan bare ikke særlig godt tåle det, Min læge siger osse at det minskere chance for at få børn, hvilkede jeg ved Harry gerne vil have i fremtiden, okay det skræmmer mig at snakke om fremtiden. "Undskyld det var bare en" sagde han tydeligtvis flovt, Hvilkede jeg kan kan forstå. "Det skal du ikke undskyld for, bare husk at for vær gang du ryger en smøg går der 5 dage før du må kysse mig, jeg skal ikke nyde noget. Jeg kan ikke tåle det særligt godt" sagde jeg stille og såret, for det såret mig at han gør det. "Undskyld bebe, jeg stopper nu!" "Hvor længe har du gjort det" "Kun denne ene" jeg nikkede han kom over og lagde arme om mig, Wow han lugtede af det. Han skulle til at kysse mig, men jeg afvigede og lagde min hænder på hans bryst for at holde ham væk. Jeg kunne se det gjorde ondt på ham. Men hans egen skyld. Jeg gav ham et kys på kinden og gik over i bussen. Niall sad der heldigvis. "Nialler, er der plads på dit værelse til en, bare i 4 nætter?" "Jeg har kun en dobbelseng, men hvis det ikke gør dig noget at sove i seng med Nialler her, så ja. Jeg har altid plads til en" Smilte han. "Tak Nialler" sagde jeg og skule till at gå ind på mit og Harrys værelse da Harry kom. Det her ville han ikke blive glad for. Jeg forsætte dog og tog min toilet ting og mit nat tøj for klokken var allerede mange, så jeg tog tingende ind på Nialls værelse. "Prinsesse hvad laver du?" "Jeg tager mine nat ting ind på Nialls værelse, hvor jeg kommer til at sove indtil, det der er ude dig igen" smilte jeg med et undskyldene blik, "Nej det gør du ikke, du skal ikke sove med en anden fyr, jeg sover på gulvet bare du bliver inde på vores værelse" jeg nikkede og han tog mine ting for mig og lagde på plads. "Okay du må sove i seng, men du må ikke kysse mig, okay?" "Okay prinsesse" sagde han og kyssede mig på panden, vi tog nat tøj på og gjorde os klar til at komme i seng. "Godnat" hviskede han og kyssede mig i nakken. "Godnat" sagde jeg. og faldt i søvn kort efter jeg havde sagt godnat.
Fire dage senere.
"Nu er der altså gået fire dage, må jeg ikke godt få et kys?" spurgte Harry, jeg kunne ikke sige nej mere. Han havde holdt sit løfte og Zayn var faktisk osse begyndt at stoppe med at ryge, hvilkede var sejt. Han plejede at ryge op til 4 om dagen, men var nu nede på 1 om dagen, han gik langsomt nedad og jeg ved Perrie var rigtig glad for det. "Okay, du..." mere nåde jeg ikke at sige før Harry kyssede mig og jeg tillod og ham at udviklede det til en snav, Jeg kyssede selvfølelig med. "Nå nå, nu er Harry glad igen" Knne jeg høre Niall grine, Harry rækkede fuck til ham uden at afbryde kysset, men jeg tog hans hånd væk og kort efter kunne jeg mærke han lagde bege sin hænder rundt om min len. Jeg trak mig og han kiggede mig i øjne. "Rolig bro" sagde Niall. Jeg rystede på hovedet af de to skøre hoveder. Men man elsker dem. Han tog min hånd og trak mig ind på vores værelse. "Skat ik nu" hviskede jeg til ham, han kiggede sødt på mig, og med et smilt jeg ikke kunne stå for. Jeg lagde min arme om ham og hoppede op så jeg havde mine ben rundt om hans hofter. "Hvorfor kan jeg ikke stå for dig skat?" hviskede jeg ind i hans øre, jeg kunne se han smilte og han begyndte at gå mod værelset. Kort efter vi kom ind lukkede han døren og satte mig ned på gulvet. og kysset mig.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meet me again - One Direction
FanficKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...