Harrys synsvinkel."Jeg skal være far!" sagde jeg højt og smilte. Hun smilte og grinte lidt forsigtigt, jeg var vildt glad, "Harry, jeg ved ikke om det er en god idé, du har din karriere, og vi er jo kun 22 år, jeg ved ikke om vi er gamle nok til det her, vi kan jo altid få et barn når vi begge er lidt ældre." sagde hun, jeg kunne godt se hvad hun mente, men jeg vil virkelig gerne have det her barn med hende, jeg vil virkeligt gerne. "Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg vil virkelig gerne." "Men hvad nu hvis vi ikke er klar?" "Jeg ved hvad du mener, Men.." "Men hvad med dine fans." "De vil elske det, skat det jeg prøver at sige er at jeg elsker dig ligemeget hvad du vælger." Hun nikkede jeg klemte hendes hånd som jeg havde i min, "Jeg tror det er bedst hvis vi for en abort, skat" Sagde jeg endelig. Hun slap lidt mere af, jeg tror også det var hvad hun hels ville. "Ingen børn lige nu" Hun smilte rigtigt meget, "Du har ret", kort efter kom Niall barsende ind af døren, "Okay nu vil jeg vide det?, Hvad er der sket?". Vi fortalte det hele og han så meget overraskede ud, nok både over hun var gravid, men også at vi havde valgt en abort. "kunne i ikke bruge et kondom forhelvde?" vi grinte alle tre, men værken mig eller Kassie sagde noget, han havde jo ret.
tre måndre senere.
Jeg havde fået en abort og det var gået godt, det havde gjort ret ondt, men smerten var hurtigt væk igen. Vi havde været på tour i cirka tre måneder nu, og jeg var den eneste piger efter Perrie tog hjem, fordi de skulle optage en ny sang, den var virkelig god, men jeg savnede hende virkelig. Jeg lå i min seng og hørte musik, slappede bare af fordi drengede var ude og spile fodbold, jeg gad ikke rigtigt, jeg var nemlig meget træt. jeg kunne mærke mine øjne låg blev tunger og tunger, så jeg lod dem fald sammen og lod mig selv falde i søvn. Jeg vågende ved en der kom og smed noget i hovedet på mig, "Jeg tror der er en du vil snakke med, når du har læst side 56" Sagde en, som man kunne høre var Niall. jeg tog bladet fra mit hovede og satte mig op i Harry's og min seng. Kiggede op på Niall, " Hvad snakker du om." sagde jeg mens jeg kiggede op på Niall. "Jeg står her op venter på du læser bladet, læs det nu bare" jeg rullede øjne af ham og fanndt så side 56 uden at kigge på forsiden, jeg begyndte læse.
Harry Styels, set med pige ude foran hotel.
I går blev den verdens berømte, Harry Styels set uden foran et hotel, med en ukendt pige,i følge øjnevidner skulle de kysse et ret heftigt kys, hvor efter Harry blev spottet i sin bil på vej tilbage til kæresten og drengen, hvem er pigen og hvad lavede de to? Har Harry været sin forlovede utro, hvad tro i?.
Efter artiklen var der et billede af dem stå sammen og et hvor han var på vej tilbage. jeg kunne mærke noget varmt løbe ned af min kind og opdagede hurtigt at jeg græd, jeg fjernede tåre efter tåre. mens jeg prøvede at læse det igennem igen, det kunne ikke være rigtigt. Niall kom over og lagde sine arme rundt om mig, jeg sad og græd ned i hans skulder, lidt tid til jeg besluttede mig hvad jeg ville, jeg ved ikke om jeg skulle stole på ham mere, jeg havde advaret ham, men lige nu havde jeg brug for ikke var der ikke var nogen dreng omkring mig. "Niall, jeg er ked af det, men jeg er nød til at komme lidt væk." jeg kiggede ham i øjne, men det var hård at sige til ham, jeg ville bare ikke midste ham igen, han betød så mega meget for mig, jeg kunne bare ikke midste ham igen, han nikkede og tog fat i mine skulder, "Det er okay, men du må altså ikke midste kontakten til mig igen, lov mig det!" jeg nikkede. "Men Harry må ikke vide vi har kontakt, så det er kun dig, der kan ringe" sagde jeg til ham, han nikkede og krammede mig. jeg rejste mig op, kiggede mig selv i spejlede, jeg lignede noget der var løgne. Jeg var lige glad. jeg pakkede hurtigt alle mine ting ned mens Niall var gået, jeg tog det ikke så tungt at han var gået, for jeg rengede ikke med at han ville sige til Harry at jeg rejste, jeg ville jeg selv. Da jeg havde pakkede alle mine ting, tog jeg et stykke papir, og skrev.
Hej skat/Harry.
Jeg er ked af det, men jeg bliver nød til det her, jeg havde sagt til dig at det var sidste chance, jeg vil dog være ærlig og sige det som det er.
Jeg har stadig føelser for dig, jeg ved bare ikke om jeg kan klare at jeg ikke ved om jeg overhovde ka stole på dig. Jeg menere det, jeg elsker dig over alt på den her jord. Men lad mig få lidt ro og lad mit hovde få ro, du skal ikke kontakte mig.
Pas på dig selv.
Kys, Hende der lige er rejst.
...........................
Hej allesammen
Der kommer lige to kapitler som undskyldning for at jeg ikke har opdateret i weekenden
Knus
BINABASA MO ANG
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...