Harrys synsvinkel.
Vi var lige kommet hjem, havde lagt vores ting i gangen, og havde sat os i sofaen, for lige at slappe af. Kassie lagde sig ned med sit hovede på mit skød og jeg lade min arm hen over hende. Hun kiggede op mod mig og jeg kyssede hurtigt og kort på hendes næsen, hun smilede hurtigt og grinte lidt. Hun lagde sit hovede lidt ned igen, jeg kunne hurtigt høre hun sov, jeg rejste mig forsigtigt op og tog hende op i brudestilling for at bære hende op i vores seng. Jeg lagde hende ned og tog hendes busker af, og lod hendes trøje blive på, det vidste jeg at hun bedst kunne lide. Jeg gik ned tog det tøj som skulle til vask og lagde det i vaskemaskine, startede den og gik så op til Kassie tog mine busker og min trøje af, og tog mit nat tøj på, lagde mig under dyne for at sove. jeg lagde forsigtigt mine arme rundt om Kassie og faldt så hurtigt i søvn.
Næste morgen.
Jeg vågnede ved at Kassie ryskede i mig, "Godmorgen sovetryne" Sagde hun i mens hun grinte. Men stoppede pludseligt og faldt sammen på gulvet. Jeg sprang op af sengen og løb hen til hende, "Skat, hvad sker det!?" "Mi-n-n ma-v-ve" Jeg løftede hende op, og bar hende ud i bilen. og kørte nok lidt for hurtigt, mens jeg var på vej på sygehuset. jeg bar hende, mens løb ind på sygehuset. Der kom hurtigt nogen læger som tog hende med ind i et lille rum, jeg blev bedt om at gå ud og vente i venteværelset for at vente. jeg tog min mobil op af lommen og ringede til Niall.
Niall-N Harry-H
N- Hej Mate hvad så?
H- Kassie, er øhhh kommet på sygehuset.
Jeg kunne næsten ikke få mig selv til at sige det, jeg sad jo kun i nat bukser og nat trøje, og havde lige kørt min kommende kone, på sygehuset.
N- Hvad! hvad er der sket, hvad fejler hun?.
H-Je-g-g ved det ik, kan du ikke komme jeg sider i venteværelset, og tag noget tøj med.
N-Jeg er på vej, skal nok huske.
Jeg sad bare og ventede og ventede og ventede, da en lille pigs kom hen, hun havde et rør i næsen, havde hun kræft?. hun kom helt hen til mig og kiggede på mig og sagde så "Er du ikke Harry?" "Jo, det er jeg." "Hej jeg er Wendy, jeg ville bare høre om jeg ikke kunne få din autograf." "Øhh, jeg ville gerne, men sidder lige og venter på nogen, så kan du ikke bare lige få mit nummer også kan vi lave en dag sammen i stedet." hun nikkede virkelige meget , jeg gav hende mit nummer og sagde hun skulle passe på det. "Du ved ikke hvor meget det her betyder?" "jeg har en fornemelse" sagde jeg til hende, hun var ikke nået at gå før Niall kom stormende ind og nærmest løbende hen til mig. med noget tøj i hånden. kort efter kom der en lægen ind og sagde jeg kunne komme ind til hende nu, Niall måtte ikke gå der ind i nu? da jeg kom ind lå hun i den hvide hospitalseng, jeg gik stille hen til hende tog hendes hånd i min og kiggede hende i øjne, "Harry, jeg er gravid."
YOU ARE READING
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...