Kassies synsvinkel. Jeg var begyndte at få ondt i mit venstre bryst, jeg prøvede bare at ignorer det for så slemt var det ikke, idag skulle Niall, Harry og jeg ned på den lokale café og have lidt og drikke for Harry og jeg tog af sted i morgen. Jeg gik med min hånd i Harrys og Niall gik på den anden side af Harry, vi kunne se cafén lidt længer henne så der gik ikke længe før vi var der nede. Vi satte os ned ved et bord hvor der var plads til os alle tre, kort efter kom der en dame hen "Er i klar til at bestille?" Spurgte hun, jeg nikkede og kiggede over på Niall, så han vidst han skulle starte. "En skinkesandwich og en gran smoothie" Sagde han, "En chokolade smoothie" Sagde Harry. "Jordbær smoothie" Afsluttede jeg. Damen nikkede og gik over til det som jeg gættede var køknet. "Hvordan går det så Kassie?" Spurgte Niall, Harry tog min hånd og gav den et kort tryk. "Fint, jeg har ikke så mange smerte i benet mere, så det er jo bare godt" Sagde jeg glad, han nikkede og smilte til mig. "Hvad med dig?" Spurgte jeg. "Fint jeg er begyndte at ses lidt med en pige, hun er virkelig sød, men jeg ved ikke om der er noget i det" Sagde han glad. "Fedt, jeg forlanger at se hende engang" Grinte jeg, han nikkede "Når dig og Harry kommer tilbage kan vi finde ud af hvornår hun kan komme" Sagde han glad, jeg nikkede og kunne se Harry værgen smilte eller noget som helst. "Noget galt Harry?" Spurgte jeg stille, han rystede på hovedet og smilte, vi fik vores ting og ja det var hurtigt spist. "Skal vi gå hjem?" Spurgte Niall glad, jeg nikkede og vi rejste os og gik op og betalte. Det var hurtigt gjort og det samme var turen hjem til bussen, "Kom" Sagde jeg stille til Harry og rakte ud efter hans hånd. Han lod mig tage hans hånd og vi gik ind på det som var vores værelse "Hvad er der galt?" Sagde jeg trist og kiggede ham i øjne, han havde sat sig på sengene og jeg stod foran ham. "Jeg er bare nervøs for i morgen" Sagde han stille, "Jeg elsker dig bare så meget" Forsatte han. "Jeg elsker også dig Harry det ved du" Sagde jeg glad, jeg satte mig ned ved siden af ham, da jeg pludselig kunne mærke en jag af smerte i mit bryst, jeg tog mig til det og krympede mig sammen. "Kassie er du okay?" Sagde Harry nervøs, han rejste sig op og satte sig på huk foran mig. Jeg rystede på hovedet for det blev ved med at gøre ondt. "Liam ring efter en ambulance" Skreg Harry, og løftede mig op i hans arme. "Hvad sker der" Råbte Liam i det vi kom ind i stuen, eller hvad man kalder det. "Jeg ved det ikke ring nu forhelvede" Sagde Harry hårdt, mens han havde mig i sin arme, "Kassie det skal nok gå, vær stærk" Sagde Han til mig.
Harrys synsvinkel.
"Kassie det skal nok gå, vær stærk" Sagde jeg til hende, hun gav ikke rigtigt noget tegn på at hun var i liv eller noge.Jeg var virkelig bange nu, "Den kommer nu" Råbte Liam, jeg ved ikke hvor de andre dreng var, men det skal nok gå uden dem. "Kassie er du der?" Spurgte jeg nervøst og håbende. Jeg kunne se hun nikkede lidt, men ikke meget. Jeg satte mig ned på gulvet med hende i mine arme. Jeg gav hende et kys på pande og kunne lige se at hun trak på smilebåndet. "Jeg elsker dig Harry" Sagde hun. "Jeg elsker dig også dig" Sagde jeg nervøst. "Forgive me" Kunne jeg høre hende hviske. Kort efter blev hun helt tung og slap. "KASSIE" Råbte jeg, og ruskede i hende. Liam kom løbende hen til os. "Kassie" Græd jeg og lagde hende ned på gulvet, jeg kunne se de blå blink komme ude foran bussen. "Kassie" Græd jeg igen. En af mænde kom hen og tog hendes plus "Hun har ikke plus" Kunne jeg høre han råbte, Jeg rejste mig og kiggede ned på hende. "Jeg har tilgivet dig, kom tilbage til mig Kassie" Græd jeg, Liam kom hen til mig og trak mig lidt væk så de kunne gøre det de skulle. Kort efter kunne jeg se en af dem komme ind med en hvid pose, mere så jeg ikke før Liam trak mig ind i et at andet rum så jeg ikke så mere, hun kunne ikke være væk, det kunne hun bare ikke. "Kassie" Græd jeg i armen på Liam, først der opdaget jeg at de andre dreng var kommet ind i det her rum, "Hvad er det sket" Sagde Zayn, "Hvor er Kassie" Sagde Niall nervøst. "Hun er her ikke mere" Sagde Liam. Jeg kan ikke leve uden hende det kan jeg bare ikke. "Hvor er hun så?" Spurgte Niall nervøst. "Hun er et bedre sted" Sagde Liam. Jeg kunne høre Niall brød sammen, det var nok lige gået op for ham. Hun var her ikke mere og hun ville ikke komme igen.
Life moves pretty fast
if you don't stop
and look around
once in a while
you could miss it.
""""""""""""""""
undskyld den slutter sådan her, men jeg kunne bare ikke tænke mig den slutter på en bedre måde<3 skriv gerne hvad i synes og hvis i vil have en toer
""""""""""""""""
YOU ARE READING
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...