Kassies synsvinkel.
Jeg havde været med på touren i omkring 6 måneder mere nu, og ja den ville være slut om kun 2 dage. Vildt at tænke på, om 2 dage vil mig og Harry side i vores hus, alene uden drengene. Drengene havde besluttede at det var den sidste tour som der ville komme, men det ville dog ikke gå fra hinanden, det var hård for dem alle, men det havde valgt at gøre det på grund af de havde Familier og kærester allesammen undtaget Niall, inden Mille var kommet på touren havde hun været sammen med em anden, Niall havde sendt hende hjem, og de havde ikke snakket siden, men han er begyndte at date en af mine venner som hedder Jessica. De var sammen vær dag, (Fordi hun var med på touren) men de var ikke kærester sagde de, jeg kunne ikke lavede vær med at grine vær gang de sagde de ikke var kærester, fordi, de var som Harry sagde "Ment to be" mig og Harry havde aftalt, vi ville drille dem indtil de indrømmede det. vi skulle giftes den 2 december og det var der omkring 1 år til endnu. lige nu sad jeg sammen med dem allesammen i sofaen, og ja vi havde det sjovt, vi legede true or dare, Lige nu var det min tur til at vælge mellem true og dare, det var Niall der hade spurgt, så det kunne kun blive sjovt " Dare", han smilte, måske lidt for meget, "Jeg udfordere dig til at kysse med en af os drenge og det må ikke være Harry" jeg luftede mit øjne bryn og rystede på hovedet, "Du bestemmer skat" sagde jeg. Til Harry eftersom, det er lidt ondt mod ham. "Så skal det være Niall, for han har jo ikke nogen kæreste" Både Niall og Jessica rystede på hovedet af os, men vi havde det sjovt. "Ved mindre du vil indrømme det er kærester med Jessica?" Sagde Harry, jeg smilte for mig selv. Jeg rejst mig op og gik over til Niall, Jeg smilte lidt igen og gav ham så et hurtigt kys. Alle grinede hvilkede jeg godt kan forstå, Harry grinte ikke han så nærmest lidt sur ud, han sad med hans mobil. Okay vent lidt han så ikke bare sur ud han var sur. Jeg gik hurtigt over til ham, og satte mig ned på huk foran ham igen "noget galt?" spurgte jeg, med en lille stemme, "Ja, men det kan vi snakke om senere, lige nu er det din tur, kom så" sagde han stille, og smilte. Jeg nikkede, og satte mig så jeg kunne se hvad der skete ved de andre "Jessica True or Dare?" spurgte jeg. "Dare" Sagde hun og smilte, Okay en god dare, Hmmm. "Kys med Niall i 10 minutter " sagde jeg. Hun smilte men nikkede så og gik over til ham, De kyssede og Perrie "Tog" tid, det gjorde hun faktisk ikke, det måtte de om, ups. Efter lidt tid trak de sig, "Tiden er gået, er den ikke?" jeg nikkede og grinede af dem. Da vi havde spillede lidt mere, kunne man godt sigt jeg ikke gad mere, jeg lændte mig tilbage til Harry (Fordi jeg sad på hans skød nu) jeg lagde mig ind til ham, og han lagde sin arme om mig, "Er du træt?" viskede han ind i mit øre. "Ja lidt" sagde jeg lavt. Han smilte lidt og knuede mig lidt mere ind til ham, efter lidt kunne jeg mærke jeg blev mere og mere træt og til sidst faldt jeg i søvn.
....Da hun vågner et sykke tid efter....
Jeg vågnede stille op og opdaget at jeg lå i Harrys og min seng, jeg vente mig om og så Harry lå der, han sov. Han er så sød når han sover, jeg tjekkede klokken og den var 3:45 og jeg havde vildt ondt i mit hovede, jeg vidste ikke om jeg ville vække Harry, men vælte at gøre det alligevel, "Harry" sagde jeg lidt stille og ryskede ham stille "Skat hvad er klokken, hvorfor vækker du mig?" sagde han, med en hæs morgen stemme, som han altid har om morgen,
"Jeg har det ikke så godt, vil du ikke hente noget vand?" spurgte jeg,
"Nej, ikke rigtigt, men jeg vil godt snakke om det der andet. Hvornår var du sidst på Twitter?" Spurgte han. Okay hvad er der sket på Twitter?
" alt for lang tid siden?"
"Okay, der er kommet nogen problemer så Eleanor og dig må ikke gå ind uden der er nogen ved jer, altså nogen som i mig, Louis eller en af vores bodyguards, jeg mener det, jeg vil ikke have at du kommer til skade!"
" Okay? Men hvorfor?"
"Øhh, okay, det er fordi der er kommet dødstrusler og vi har selvfølglige været ude og sige at det ikke kommer til at ske, men vi vil ikke tage nogen chancer, når det handler om jer!"
"Rolig, skat der sker ikke noget. Du er den bedst til at passe på mig og det gør du også godt, husk på jeg elsker dig"
"Elsker os dig skat" sagde han og trak mig ind til ham, jeg kiggede ham hurtigt i øjne og kyssede ham så, jeg lagde mig til rette ved ham og faldt rigtig hurtigt i søvn.
Næste Morgen (Ikke tidligt)
Harrys Synsvinkel
Jeg vågnede og kiggede lidt rundt jeg lå med mine arme om Kassie, hun sov stadig det var jeg ikke i tvivl om, jeg gad ikke rejse mig, jeg kunne ligge her hele dagen bare mig og hende, lidt efter begyndte hun at vågne, "godmorgen skat" sagde jeg. "Godmorgen Hazza"sagde hun, hvorfor nu Hazza er det ikke det hun klader mig når hun er lidt små sur på mig? "Er du sur på mig?" "Ja, du vækkede mig, selvom det var dejligt at blive nusset, er det altså også godt er sove" jeg smilte lidt selvom hun ikke kunne se det, jeg var ligeglad, hun er noget af det sødest jeg nogen sinde har set, og jeg har jo set en del hundehvalpe!. "Vil du med ud og have noget mad, jeg tror jeg er ved at dø af sult." sagde hun, jeg grinte lidt hurigt, men sprang op af sengende og løb over til hende og svang hende op på min skulder, løb ud i køknet og satte hende ned, hun så halv forskærkket ud, "Jeg vil ikke have du dør" smilte jeg, og gik over til køleskabet og tog noget mælk og nogen cornflaks. Lækkert jeg ved det, men jeg gider ikke til at lave mad lige nu. Jeg satte tingene Over til mig og kassie, da vi havd spist gik vi i seng igen og lå der resten af dagen.
YOU ARE READING
Meet me again - One Direction
FanfictionKassie er en helt normal pige, men med en special barnedomsven. Nemlig Niall Horan, de mistede kontakten efter X-Factor, men da Kassie havde fået kontakt til Liam, Vælger han hjælpe hende med at få kontakt til hende igen, hun kommer med på Touren fo...