25

630 71 48
                                    

"Hadi Hyunjin, ne anlatacaksın?"

Felix ve Changbin ödül töreni için Hyunjin'e katılmıştı. Jeongin arkadaşlarının kendini desteklediğini gördüğü için çok mutlu olsa da Felix ve Changbin ikilisinin törende bulunma amacı farklıydı.

Hyunjin, Seungmin'in insanların arasında sessizce dolaştığını görünce tedirgin olmuştu. Seungmin kendisini gördüğü her an koştururcasına kaçıyordu. Hyunjin de Jeongin'in endişelenmesini istemediğinden ondan habersiz bir şekilde Felix ve Changbin'in kendisine yardım etmesini istedi.

"Seungmin muhtemelen Jeongin'e bir sabotaj düzenleyecek. Her ihtimale karşı onu takip etmeliyiz."

"Seungmin ne alaka?" soru Felix'ten gelmişti. Hyunjin "Takıntılı manyağın teki, Jeongin'den nefret ediyor onu tehdit ediyor. Sorunları var." diyerek yanıtladı, ardından aklına gelen şeyle devam etti hemen konuşmaya: "Jeongin'in Seungmin'i görmediğinden eminim, sakın çaktırmayın. Siz buraya Jeongin'i desteklemek için geldiniz, anladınız mı?"

İkili hızla başlarını salladı. Changbin "Seungmin şu an nerede?" demişti, gözleriyle etrafı kolaçan ediyordu.

Hyunjin'in "Bilmiyorum, ancak bir planım var." demesi üzerine Felix "Nedir, anlat." diyerek bakışlarını Hyunjin'e çevirdi.

"Seungmin'i kaçıracağız."

"Ne!"

"Ne!"

"Bakın kötü bir şey değil, sadece Seungmin'i bayıltıp bağlayacağız ve okul laboratuvarına kilitleyeceğiz."

"Kötü bir şey olsa ne yapmayı planlayacaktın bilemiyorum Hyunjin." dedi Felix oflayarak.

"Hyunjin bu suç biliyorsun, değil mi?" Changbin o an eski dostundan korkması gerekli mi diye derinlemesine düşünmeye başlamıştı, şok içinde onun yüzüne bakıyordu.

"Ya sadece tören sonuna kadar, kasmayın abi. Önlem alıyoruz işte." Hyunjin arkadaşları olmadan bunu yapamazdı, bu yüzden onların onayına ihtiyaç duyuyordu.

"Öyle bakmayı kes... tamam." Changbin'i bu durum gerse de Hyunjin için bunu yapabileceğini hissediyordu. Hyunjin'in bakışları Felix'e döndü.

"Hayır, kabul etmiyorum." yüz ifadesi kararlı görünüyordu, Hyunjin'in gözü korkmuştu.

"Felix lütfen, bunu siz olmadan yapamam. Sadece Jeongin için... yapamaz mısın?"

Jeongin diyince Felix'in bakışları yeri bulmuştu. "Ama başımız belaya girebilir." dedi, korkuyordu ancak yapmak da istiyordu.

"Eğer bir şey olursa tüm suçu ben üstleneceğim, yemin ederim. Ama bir şey olmayacak, çünkü Seungmin de yüzde yüz masum değil. Biz bunu yapmazsak o Jeongin'e zarar verecek. Lütfen bunu çabucak halledelim ve Jeongin bunu anlamadan törene yetişebilelim, tamam mı?"

Karşısındaki ikili başını salladığında Hyunjin kocaman gülümseyip ikilinin üzerine atlarcasına kollarını onlara sardı.

"Hadi kaçıralım şu manyağı."

Üçlü kulaklarındaki airpodslardan bir konferans görüşmesi açmıştı. Üçünün ellerinde de bayıltmak için Hyunjin'in verdiği bir ilaç vardı. Seungmin Hyunjin'i gördüğü yerde kaçtığı için Hyunjin Seungmin'in peşinden gidip onun ıssız bir yere kaçmasını sağlıyordu. Kulaklıklardan da yerlerini belirtmeye devam ediyorlardı.

"Seungmin otoparkta okulun sağ kapısının tarafına doğru gitti. Tam zamanı, hızlı davranın hemen geliyorum." dedi Hyunjin, Seungmin'i oraya kışkırtabilmek onun için çok yorucuydu ama başarmıştı.

happier than everHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin