Jeongin sonunda köpeğiyle ilgilenmeyi bırakarak odasına geri dönmüştü. İçeri girdiğinde "Afedersin, beklettim biraz." diyerek sandalyesine ilerliyordu ki bilgisayarındaki sekmede takılı kaldı gözleri.
"Hyunjin?"
Hyunjin sandalyesini döndürerek Jeongin'le karşı karşıya gelmişti. Tek kaşını kaldırmış, yüzüne sinir bozucu bir gülücük yerleştirmişti. Jeongin yutkunarak dolaştırdı bakışlarını karşısındaki suratta.
"Ah.. okulumuzun örnek öğrencisi erotik resimler çizerek ünlü olmuş demek."
"Hyunjin, d-dur yanlış anla-"
Hızla sandalyeden kalkarak lafını kesti, "Gayet doğru anladım." yüzündeki alaycı ifadeden kurtulmamıştı. Jeongin'in ağzından tek kelime dahi çıkmıyordu. Konuşamıyordu, eğer tüm bunlar yayılırsa itibarı yok olurdu, ailesine kendini nasıl açıklayabilirdi ki?
Jeongin, Hyunjin'in karşısında adımlarını geri geri atarken yatağa çarpan ayağı ile oturur pozisyonda yatağa düşmüştü. Hyunjin hafifçe önünde eğilerek baktı karşısındaki ufak bedene. Tek elini omzuna yerleştirerek sertçe sıktı, ses tonunu sertleştirerek karşısındaki bedeni endişelendirmek istedi.
"Bundan sonra her ne istersem yapacaksın. Eğer sözlerime karşı gelirsen bunu tüm okulun bildiğinden emin ol Yang Jeongin."
Jeongin hızla aşağı yukarı başını salladı. Bu Hyunjin'di. Yapacağını adı gibi biliyordu. Onun eline düşmüş, kendini ondan koruyamamıştı. Şimdi ise ona katlanmak zorundaydı.
Hyunjin yerinde doğrulmasının ardından kollarını birbirine kavuşturdu. Bakışlarını odada dolaştırırken Jeongin'in titrek bakışları da ayaktaki bedenin her noktasında gerginlikle dolaşıyordu. Hyunjin ona neler yaptıracaktı, ne tür şeylerle uğraşacaktı merak ediyordu.
"Senden..." bakışlarını yataktaki gence çevirdi, "...öncelikle istediğim şey..." masaya doğru adımlarken Jeongin'e gayet sıcak bir gülümseme sergiledi, "bana coğrafya çalıştırmaya devam etmen." sandalyesinde tekrar yer aldı ve yanındaki sandalyeyi Jeongin'in oturması için patpatladı.
Az önce kalbini titreten korkunç gülümsemeler ile karşısında duran Hyunjin, aniden yumuşak davranmaya başladığında Jeongin ürkmüştü. Hyunjin kesinlikle çift kişilikliydi.
Hyunjin'in böylesine korkunç biri olabileceğini daha öncesinde fark edememişti.
"Haydi."
Hyunjin önündeki notlara yöneldiğinde Jeongin yerinden kalkıp sandalyesine oturdu. Yutkundu. "O halde..." derin bir nefes verdi, "...devam edelim."
daha taslakta bölüm yok maalesef ki... :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
happier than ever
Fanfiction[ hwang hyunjin × yang jeongin ] herkes tarafından örnek öğrenci olarak anılan yang jeongin, insanları şantajları ile bir köle gibi kullanan hwang hyunjin'e +18 webtoon yazarı kimliğiyle yakalanır. devam ediyor. #1 hyunjeong #2 hyunin