Η Γιώτα κάτι ψιθύρισε στο αυτί του κι ύστερα χάιδεψε το μάγουλό του, πριν φύγει από κοντά του. Για μια στιγμή νόμιζα πως θα τον φιλούσε και πραγματικά η καρδιά μου πήγε να σπάσει. Ο Κωνσταντίνος άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος μας περπατώντας χαλαρά.
"Πού ήσουν μικρή μου σε όλα τα διαλείμματα;" με ρώτησε αμέσως μόλις ήρθε κοντά μας.
"Μας κράτησε μέσα ο μαθηματικός" απάντησα αδιάφορα. Ήμουν στεναχωρημένη και ήθελα να του μιλήσω όμως δε θα το έκανα μπροστά σε όλους.
"Μου έλειψες" δήλωσε και έπνιξα ένα γέλιο που πήγε να βγει.
"Δεν φάνηκε" ψέλισσα κι ήμουν σίγουρη πως με είχε ακούσει όμως δεν είπε τίποτα.
"Εμείς πάμε να πάρουμε καφέ στο κυλικείο. Τα λέμε μετά" ανακοίνωσε η Μαρία και με τράβηξε από το χέρι.
"Πρώτη μέρα μαζί και είσαι έτοιμη να τον κατασπαράξεις! Πρέπει να χαλαρώσεις!" μου είπε μόλις απομακρυνθήκαμε.
"Δεν φταίω εγώ που σχεδόν του όρμηξε η άλλη κι αυτός δεν έκανε τίποτα για να την εμποδίσει" ανταπάντησα εκνευρισμένη.
"Έχεις δίκιο, αλλά ίσως να μην πρέπει να ζηλεύεις τόσο. Θέλω να πω ο Κώστας δεν έκανε καμία κίνηση, και η Γιώτα ξέρουμε πως την πέφτει σε οποιοδήποτε αρσενικό κινείται, οπότε δεν φταίει σε κάτι εκείνος" προσπαθούσε να με ηρεμήσει.
"Απλώς περίμενα πως πρώτη μέρα μαζί θα ήθελε να είναι μαζί μου, να με φιλήσει μπροστά σε όλους, να δείξει στις άλλες πως πλέον είναι πιασμένος και δεν είναι ο player που κάθε μέρα είναι με άλλη" της είπα ειλικρινά και σταματήσαμε ακριβώς έξω από το κυλικείο.
"Έτσι θα σταματούσες να ζηλεύεις αν κάποια κοπέλα τον πλησίαζε;" η ερώτηση της με έπιασε εξαπίνης.
Όσο παρήγγειλε τους καφέδες μας το σκέφτηκα για λίγο.
"Όχι. Όμως θα ένιωθα λίγο καλύτερα απ' ό,τι νιώθω τώρα" απάντησα ειλικρινά και πήραμε τους καφέδες στο χέρι και αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς την αίθουσά μας.
"Ίσως να πρέπει να του εξηγήσεις πως νιώθεις και να δεις τι θα σου πει κι αυτός" με παρότρυνε η Μαρία κι εγώ έγνεψα καταφατικά.
"Απλώς δε θέλω να με θεωρήσει υπερβολική ή παράλογη" της εκμυστηρεύτηκα κι εκείνη χαμογέλασε.
"Ή και τρελή!" συμπλήρωσε κι άρχισε να γελάει.
"Έι" μούτρωσα όμως τελικά δεν μπόρεσα να κρατηθώ κι άρχισα να γελάω κι εγώ.
YOU ARE READING
Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player {TYS2023}
Teen FictionΗ Ελένη είναι μια 17χρονη μαθήτρια, ερωτευμένη -από πάντα- με τον αδερφό της κολλητής της, Μαρίας. Ο Κωνσταντίνος είναι στο τελευταίο έτος του λυκείου, και κοινώς ένα από τα "κακά αγόρια". Όταν θα μπει στην παρέα του ο Μανώλης, θα κινήσει το ενδιαφέ...