Ένιωθα τις παλάμες μου να ιδρώνουν, το στήθος μου να ανεβοκατέβαινει γρήγορα και η ανάσα μου είχε κάτσει στο λαιμό μου. Δεν ήμουν έτοιμη για ένα ραντεβού μαζί του. Όσο κι αν ήταν ψεύτικο, όσο κι αν ήταν ακόμη ένα μάθημα, δεν μπορούσα.
Πήρα βαθιές ανάσες και κατέβηκα στο σαλόνι. Είχα φορέσει ένα απλό μαύρο τζιν με σχίσιματα στα γόνατα και ένα άσπρο κροπ τοπ μπλουζάκι που έγραφε Kiss me hard before you go. Η επιλογή του ήταν τυχαία, όμως μου άρεσε πολύ και ίσως περιέγραφε και λίγο την κατάσταση μας. Η Μαρία προσπαθούσε όλη μέρα να μου συμπαρασταθεί, κατάλαβαινε πόσο δύσκολο ήταν για μένα όλο αυτό, και όσες φορές κι αν σκεφτήκαμε να τα παρατήσω δεν μπορούσα να αφήσω έτσι απλά το στοίχημα.
Η κόρνα από το αμάξι του Κωνσταντίνου ακούστηκε, και βγήκα με μεγάλη δυσκολία από το σπίτι. Πλησίασα το αυτοκίνητο και τον είδα να περιμένει στην πλευρά του συνοδηγού κρατώντας ένα τριαντάφυλλο.
"Γεια" ψέλισσα όταν τον είδα και κοίταξα περίεργα προς το τριαντάφυλλο.
"Γεια σου όμορφη!" με χαιρέτησε και με φίλησε στο μάγουλο ενώ εγώ είχα μείνει κάγκελο στη θέση μου.
Τι κάνει; σκέφτηκα και τότε μου πρόσφερε το τριαντάφυλλο.
"Απλά απόψε φέρσου σαν να είμαι εγώ το αγόρι που σου αρέσει. Έτσι θα σου είναι πιο εύκολο όλο αυτό" με συμβούλεψε κι εγώ απλά έγνεψα καταφατικά.
Πόσο δύσκολο θα 'ταν για μένα αυτό άραγε; Να αφήσω τα πραγματικά μου συναισθήματα να βγουν στην επιφάνεια και να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο μπροστά του... Τόσο καιρό προσπαθούσα να τα τιθασεύσω, να τα αποτρέψω και να τα καταπίεσω...και τώρα μου ζήτησε να τα απελευθερώσω έτσι απλά; Μόνο ένα πράγμα ήταν σίγουρο απόψε, πως δε θα είχε καλή κατάληξη όλο αυτό!
Άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και μου έκανε νόημα να μπω μέσα, πήρα μια βαθιά ανάσα κι έκατσα εκεί που μου υπέδειξε. Ύστερα, έκανε κι αυτός το γύρω και ήρθε στην θέση του οδηγού. Φορέσαμε ζώνες κι αφού μου χαμογέλασε έβαλε μπρος τη μηχανή και ξεκινήσαμε για κάποιον άγνωστο προορισμό.
"Προσπάθησε να είσαι χαλαρή κι άσε τον εαυτό σου ελεύθερο όμως να θυμάσαι μην δείξεις σε καμία περίπτωση πως είσαι εύκολη κι ότι εσύ επιδιώκεις να γίνει κάτι" με συμβούλεψε κι έγνεψα καταφατικά.
Σταμάτησε το αυτοκίνητο αφού είχαμε φτάσει πλέον στον προορισμό μας και αφού πάρκαρε, ήρθε προς τη μεριά μου. Άνοιξε πάλι την πόρτα του συνοδηγού και μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να βγω από το αυτοκίνητο. Πρώτη φορά τον έβλεπα να φέρεται έτσι. Ίσως και τελευταία...
ESTÁS LEYENDO
Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player {TYS2023}
Novela JuvenilΗ Ελένη είναι μια 17χρονη μαθήτρια, ερωτευμένη -από πάντα- με τον αδερφό της κολλητής της, Μαρίας. Ο Κωνσταντίνος είναι στο τελευταίο έτος του λυκείου, και κοινώς ένα από τα "κακά αγόρια". Όταν θα μπει στην παρέα του ο Μανώλης, θα κινήσει το ενδιαφέ...