Οι επόμενες δύο μέρες ήταν ένας σκέτος εφιάλτης για 'μένα. Ο Κωνσταντίνος φαινόταν να με αποφεύγει, δε μου μιλούσε σχεδόν ποτέ, ούτε καν με χαιρετούσε όταν ερχόντουσαν να με πάρουν από το σπίτι, ούτε όταν με αφήνανε σε αυτό. Πάντα είχε τη μουσική στη διαπασών και ποτέ δεν άκουγε τίποτα από όσα του έλεγα.
Στο σχολείο σε κάθε διάλειμμα, ήταν και με μία άλλη κοπέλα και φασωνόταν. Είχα αγανακτήσει με αυτήν τη συμπεριφορά του. Όχι ότι έκανε κάτι καινούριο, απλά παλιά ήταν λίγο πιο μαζεμένος. Τώρα ήταν λες και δεν τον ένοιαζε τίποτα άλλο. Αυτό βέβαια που με πείραζε περισσότερο ήταν ότι δεν μου μιλούσε. Δεν είχα κάνει κάτι για να αντιδράσει έτσι. Εκτός αν τον πείραξε τόσο πολύ το φιλί μας. Αλλά γιατί; Αφού ήθελε να με βοηθήσει για το ραντεβού μου με τον Μανώλη.
"Έι, Ελένη. Πού χάθηκες πάλι;" με ρώτησε η Μαρία και γύρισα να την κοιτάξω.
Είδα τριγύρω μου πως η αίθουσα ήταν άδεια.
"Φεύγουμε;" τη ρώτησα και σηκώθηκα μηχανικά από τη θέση μου.
"Νόμιζα πως θα έμενες εδώ για πάντα" χαχάνισε εκείνη και χαμογέλασα.
Ούτε στην Μαρία είχε μιλήσει, κι αυτή δεν του είχε κάνει τίποτα. Δεν ξέρω τι στο καλό είχε συμβεί.
"Τι θα φορέσεις απόψε στο ραντεβού σου με τον Μανώλη;" με ρώτησε κι εγώ ανασήκωσα τους ώμους μου.
"Δεν εχω τίποτα ωραίο" απάντησα και έδειξε να το σκέφτεται για λίγο.
"Ειδοποίησε τη μαμά σου ότι θα αργήσεις σήμερα" είπε ενθουσιασμένη και γύρισα να την κοιτάξω.
"Θα πάμε για ψώνια!" φώναξε χαρούμενα και γέλασα με την αντίδρασή της.
"Σε ευχαριστώ" είπα και την αγκάλιασα.
Περίμεναμε σχεδόν μισή ώρα έξω από το αμάξι μέχρι να σταματήσει ο Κωνσταντίνος να σαλιαρίζει με μία κοπέλα ακριβώς στην είσοδο του σχολείου. Εγώ είχα ακουμπήσει πάνω στα κάγκελα και τους είχα γυρίσει την πλάτη μου. Δεν ήθελα να το βλέπω αυτό το θέαμα. Όχι ότι δεν είχα συνηθίσει τόσες μέρες σε αυτές τις σκηνές, όμως ακόμη με ενοχλούσαν.
"Άντε Κωνσταντίνε, έχουμε κι ένα ραντεβού να προλάβουμε" φώναξε η Μαρία από δίπλα μου κι εγώ της έκανα νόημα να σταμάτησει. Μετά από δύο λεπτά εκείνος ήρθε προς το αυτοκίνητο και χωρίς να μας κοιτάξει καν ούτε να μας μιλήσει μπήκε μέσα σε αυτό.
"Θα μας πας στο εμπορικό. Θα πάμε να διαλέξουμε ρούχα για το ραντεβού της Ελένης" πρόσταξε κι εκείνος με κοίταξε αστραπιαία μέσα από τον καθρέπτη.
KAMU SEDANG MEMBACA
Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player {TYS2023}
Fiksi RemajaΗ Ελένη είναι μια 17χρονη μαθήτρια, ερωτευμένη -από πάντα- με τον αδερφό της κολλητής της, Μαρίας. Ο Κωνσταντίνος είναι στο τελευταίο έτος του λυκείου, και κοινώς ένα από τα "κακά αγόρια". Όταν θα μπει στην παρέα του ο Μανώλης, θα κινήσει το ενδιαφέ...