Ο Κωνσταντίνος με ακολούθησε, κι έκατσε δίπλα μου σιωπηλός.
"Αν δε θες να το κάνουμε αυτό δεν πειράζει, αλήθεια" είπε μαλακά ενώ το χέρι του ακουμπούσε την πλάτη μου απαλά.
"Δε φταις εσύ, απλά...δεν μπορώ να σας καταλάβω. Κατοικείται ο εγκέφαλος σας ή είναι υποχείριο εξωγήινων;" ρώτησα κι εκείνος γέλασε. Δεν κρατήθηκα, γέλασα κι εγώ μαζί του και πρώτη φορά άφησα ελεύθερο τον εαυτό μου δίπλα του.
"Ξέρεις, νομίζω πως αν ήσουν αγόρι θα κάναμε πολύ καλή παρέα εμείς οι δύο!" είπε αληθινά κι εγώ γέλασα.
"Γιατί τώρα σε χαλάει η παρέα μου;" προσπάθησα να δείχνω σοβαρή όμως ακόμη γελούσαμε.
"Απλώς μου πας πάντα κόντρα, κάτι που με εκνευρίζει αφάνταστα" μου άρεσε που ήταν ειλικρινής, και μου άρεσε που τον εκνεύριζα.
Μου άρεσαν όλες οι αντιδράσεις του όταν τον τσάντιζα ή τον έβγαζα εκτός εαυτού. Αυτό το συνοφρύωμα των φρυδιών του όταν σκεφτόταν τι να μου απαντήσει, το σφίξιμο των δοντιών του όταν δεν μπορούσε να μου αντιμηλήσει και το σφίξιμο των μπουνιών του όταν απλά προσπαθούσε να ηρεμήσει δίχως να μου πει κάτι. Είχα μάθει κάθε αντίδρασή του Κωνσταντίνου, σε κάθε μου πείραγμα. Περισσότερο βέβαια, λάτρευα στιγμές σαν κι αυτήν που τον έβλεπα να γελάει με την ψυχή του!
"Λοιπόν, μάστερ των μάστερ, δάσκαλε των δασκάλων και στυλίστα των στυλίστα, πάμε να μου υποδείξετε το καινούριο μου ντύσιμο;" ρώτησα ανυπόμονα και σηκώθηκα από τη θέση μου, ενώ ένα νέο κύμα γέλιων έκανε την εμφάνιση του.
Αφού πετάξαμε τα χάρτινα ποτήρια στον κάδο δίπλα μας, μπήκαμε στο μαγαζί που είχαμε μπροστά μας.
Αρχίσαμε να ψάχνουμε διαφορά ρούχα που είχαμε μπροστά μας αλλά ο Κωνσταντίνος δεν ήταν ικανοποιημένος με τίποτα. Έκανε χειρότερα από εμάς τις κοπέλες!
"Όχι... Όχι... Αυτό δεν κάνει... Πολύ ανοιχτό... Πολύ κοντό... Πολύ κλειστό.. Πολύ μακρύ... Πολύ μεγάλο... Πολύ μικρό..." κάπως έτσι συνεχίστηκε η επόμενη ώρα μας, ενώ είχαμε πάει ήδη σε τρία διαφορετικά καταστήματα.
Είχα αρχίσει να απελπίζομαι και πλέον κοιτούσα ρούχα στον αθλητικό τομέα του καταστήματος που βρισκόμασταν όταν τον άκουσα να φωνάζει.
"Αυτό είναι! Το βρήκα!" αναφώνησε ενθουσιασμένος και γύρισε να με ψάξει, όμως δεν πιστεύω να ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα όταν είδε πως βρισκομαι στα αθλητικά είδη. Αλλά αυτή είμαι εγώ! Η Ελένη με τις φόρμες της!
ESTÁS LEYENDO
Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player {TYS2023}
Novela JuvenilΗ Ελένη είναι μια 17χρονη μαθήτρια, ερωτευμένη -από πάντα- με τον αδερφό της κολλητής της, Μαρίας. Ο Κωνσταντίνος είναι στο τελευταίο έτος του λυκείου, και κοινώς ένα από τα "κακά αγόρια". Όταν θα μπει στην παρέα του ο Μανώλης, θα κινήσει το ενδιαφέ...