Κεφάλαιο 3ο - Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player

323 28 5
                                    

Πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το σπίτι του Κωνσταντίνου και εκείνος δεν έχει σταματήσει να μου μιλάει λεπτό. Μου δίνει γενικές συμβουλές για το πώς να φερθώ τώρα που θα συναντήσουμε τον Μανώλη. Έχω βγάλει το κινητό μου και προσπαθώ να σημειώσω όλα όσα μου λέει, σε αυτό.

• Να κάθεσαι πάντα σταυροπόδι και με την πλάτη ίσια. Δεν είναι ωραίο να σε βλέπει να καμπουριάζεις.

• Όταν μιλάει μην τον κοιτάζεις σα χάνος, παίξ'το και λίγο αδιάφορη για να προσπαθήσει εκείνος να κερδίσει το ενδιαφέρον σου.

• Άμα πει κάτι αστείο, γέλασε αλλά όχι με την ψυχή σου όπως κάνεις πάντα, να είσαι λίγο πιο συγκρατημένη.

• Εάν δεις ότι μιλάει πολύ και ακατάπαυστα πάρε το κινητό σου στα χέρια σου, άνοιξε καμία εφαρμογή και απλά άφησε ένα χασμουρητό να βγει. Θα καταλάβει ότι βαρέθηκες και θα προσπαθήσει να αλλάξει τη συζήτηση.

"Και τέλος, αν δεν τον αντέχεις, απλώς φύγε τρέχοντας", είπε γελώντας το τελευταίο και του έδωσα μια αγκωνιά στα πλευρά του.

"Χα χα χα, αστείο!", απάντησα ειρωνικά και αποθήκευσα τις σημειώσεις που μου είπε στο κινητό μου.

"Αυτά ήταν απλές γενικές συμβουλές. Θα χρειαστεί να κάνουμε και μερικά εντατικά μαθήματα όμως, και πιστεύω το πολύ σε δύο εβδομάδες θα τον έχεις καταφέρει", είπε με σιγουριά κι εγώ χαμογέλασα.

"Δύο εβδομάδες, ε;", τόσο γρήγορα θα μπορούσα να ξεχάσω τον Κωνσταντίνο -αχχ-;

"Δύο εβδομάδες το πολύ! Με αυτόν τον οδηγό επιτυχίας θα τον ρίξεις σίγουρα! Μην ξεχνάς πως θα έχεις για δάσκαλο τον καλύτερο όλου του σχολείου!", παινεύτηκε, αλλά ένα αίσθημα λύπης άρχισε να με καταβάλει.

Άραγε ήμουν σίγουρη πως αυτό ήθελα; Δηλαδή, θα ήταν καλό μετά από τόσα χρόνια να ξεκολλήσω από τον Κωνσταντίνο, αλλά... έτσι έπρεπε να γίνει;

"Φτάσαμε", αναφώνησε και σήκωσα το βλέμμα μου.

 Βρισκόμασταν έξω από το σπίτι του. Έβγαλε τα κλειδιά του από τη βερμούδα που φορούσε κι άνοιξε την πόρτα.

"Καλά, πού εξαφανίστηκες εσύ; Έχει έρθει ο Μανώλης και σε περιμένει", η φωνή της Μαρίας ακούστηκε από το καθιστικό. Εμένα δεν με είχε δει ακόμη, ήμουν ακριβώς από πίσω του.

"Πήγα μέχρι το περίπτερο να πάρω πατατάκια κι έπεσα πάνω στην Ελένη", δικαιολογήθηκε κι έκανε στην άκρη για να φανώ κι εγώ.

Οδηγός Επιτυχίας: Πως να ρίξετε έναν player {TYS2023}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant