Lotte, ik en de jongens lopen een gigantische discotheek in. De rest was al eerder gegaan omdat Lotte en ik teveel tijd nodig hadden. Opeens word ik weggetrokken bij mijn vrienden. Even wankel ik op mijn hakken, wat niet gek is door de lengte. Maar al snel herstel ik mezelf en kijk ik in een paar mooie donkerbruine ogen. "Duke." Zeg ik lachend. "Wil je iets drinken?" Ik knik. "Doe maar een shot." Duke kijkt me lachend aan en besteld 2 shotjes. Als we ze krijgen gooien we ze tegelijk naar achteren. De alcohol brand in mijn keel en genietend sluit ik mijn ogen.
Inmiddels sta ik te dansen met Lotte. De disco is vol en we staan tegen elkaar aangeplakt. Bekers drank gaan rond in onze groep en de alcohol doet zijn werk goed. Helder denken kan ik, en de rest, niet meer. Ik voel twee armen om mijn middel en als ik me omdraai zie ik dat het Duke is. "Hey." Giechel ik. Ik giechel? Sinds wanneer giechel ik. Het zal de alcohol wel zijn. Ik draai me om. Onze gezichten raken elkaar net niet. Ik kijk hem even aan en besef me dan hoe dicht we bij elkaar staan. Ik val niet voor Duke. Ik zie hem meer als een goede vriend. Een hele goede vriend. Ik maak mezelf los. "Wil je nog iets drinken?" Hij knikt. "Doe maar iets." Nu is het mijn beurt op te knikken. Ik wankel even en loop dan weg. Lopen op hakken is een stuk moeilijker als je gedronken hebt. Een heel stuk moeilijker.
Na een half uur sta ik weer bij Duke. Bij de bar was het enorm druk met een enorme wachtrij. Zuchtend nip ik van mijn cola. Ik had besloten dat ik maar wat nuchterder moest worden, hopelijk is de kater morgen dan minder. Ik kijk wat rond. Het is inmiddels al rustiger aan het worden, wat redelijk logisch is aangezien het al bijna drie uur is. "Ik moet zitten. Ga je mee?" Vraag ik aan Duke en loop richtig de bar. Tot mijn teleurstelling zijn er geen krukken vrij. Ik zucht even en klim dan maar op de bar. Het ziet er best hopeloos uit maar ik kan echt niet meer staan. Duke komt tussen mijn benen in staan. Ik kijk hem vermoeit aan. Het ziet er vast dom uit, ik kan amper mijn ogen nog open houden. Duke kijkt me lachend aan. "Wil je naar huis?" Ik denk even na over zijn vraag en knik dan, maar al snel bedenk ik me en schud ik mijn hoofd. Ik draai me om en bestel mezelf een cocktail. Ik neem een slok en richt me dan weer op Duke. Hij is eigenlijk best mooi. Ik knipper met mijn ogen en leg mijn arm leunend op zijn schouder. "Wil jij ook wat?" Hij knikt en bestelt een biertje. Als hij het glas in zijn handen heeft neemt hij een grote slok. Ik giechel zacht als ik naar zijn bewegende adamsappel kijk. Waarom lach im daar nou weer om? Het zal de alcohol wel zijn.
Duke neemt me mee naar de dansvloer nadat we onze glazen leeg gedronken hebben. Ik leg mijn armen om zijn hals, als ondersteuning, en probeer op de maat mee tedansen. Wat niet zo makkelijk gaat. Gelukkig stuurt Duke me een beetje. Ik ga dichter tegen hem aan staan om niet te vallen. Ik bekijk Duke. Algauw vinden zijn ogen de mijne en komt zijn gezicht dichterbij. Niet veel later vinden de meest goddelijk zachte lippen die van mij en genietend sluit ik mijn ogen en alles om ons heeb verdwijnt.
*niet nagekeken*
NIEUW HOOFDSTUK!
Ik wist precies wat ik erin wilde maar het verwoorden van datgene was moeilijker. Laten jullie in de comments weten wat jullie er van vinden?
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...