Kort stukje van vorige keer;
"Hmmm, ik ga je missen." Mompel ik. "Ik jou ook, kleine." Ik glimlach en voel hoe zijn armen zich steviger om me heen klemmen. Ik geniet nog even en laat dan langzaam mijn benen los van zijn middel. "Ik zie je met oudejaarsochtend." Ik til mijn tas op en loop dan weg.En verder met het verhaal;
Ik kom aan bij mijn vaders nieuwe huis. Hij is, toen ik naar de kostschool ging, verhuisd. Hij kon het niet aan om daar te blijven wonen en dat snap ik goed. Het herinnert hem, en mij ook, te veel aan mam en aan haar dood. Ik slik de brok in mijn keel weg. De chauffeur van mijn vader leidt me naar mijn nieuwe slaapkamer. Zo te zien heeft mijn vader alles wat nog op mijn kamer was mee verhuisd. Ik open mijn grote weekendtas en hang de kleren in de halfvolle kast. Hopelijk kan ik na deze week weer wat spullen mee sprokkelen. Ik mocht namelijk niet te veel meenemen van mijn vader. Ik grinnik bij deze gedachte. Ik laat me, als ik klaar ben met mijn kleren opruimen, op mijn bed vallen.Ik hoor beneden een deur open vliegen en ik verwacht dat het mijn vader is. Net als ik wil opstaan hoor ik een hond blaffen. Ik frons en loop dan naar beneden.
Ik zie mijn vader met een puppy staan. Hij begroet me lachend en niet veel later omhels ik hem. Ik kijk even naar de hond, een duitse herder om precies te zijn. Dan kijk ik weer naar mijn vader. "Een hond?" "Ja!" Zegt hij opgewonden. "Ik voelde me zo eenzaam thuis zonder het geklets van jou en je moeder, en ze hadden nieuwe speurhonden nodig op het werk. Toen ben ik akkoord gegaan om er een in huis te nemen." Ik lach even naar mijn vader. "Ze, of is het een hij, is erg mooi. Hoe heet-ie?" Vraag ik terwijl ik voor de pup neerzak en begin te spelen met het beestje. "Ze heet Sky." Ik knik. Mijn vader wist dat als ik een hond kreeg dat ik hem of haar Sky zou noemen, en dat heeft hij ook gedaan. Mijn vader verlost het beest van haar riem en ruimt die op. "Over een half uurtje eten." Zegt hij terwijl hij naar de keuken loopt en mij achterlaat in de hal met Sky. Ik speel nog even met haar en als het half uur voorbij is neem ik haar mee naar de keuken, voor de lunch.
Nieuw hoofdstuk! Ja ja, in de vakantie upload ik sneller. Hopelijk vonden jullie het hoofdstuk leuk.
Vinden jullie het trouwens fijn als ik in het begin van het hoofdstuk een herhaling plaats? Anders kan ik die wel overslaan voortaan.
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...