Vorige hoofstuk;
Ik loop mijn badkamer uit en schrik van Duke die op mijn bed zit. "Hey." Mompelt hij.Nieuw hoofdstuk;
Ik kijk hem vreemd aan. "Wat doe je hier? Ik zou je toch pas zien over een uurtje in de kantine?" Hij zucht en trekt me op bed. "Ja. Maar ik wil praten." Ik ga naast hem zitten. "Vertel het." Duke bijt op zijn lip en kijkt me aan. "Weet je wat. Ik kan het beter laten zien." Ik knikt en voor ik het weet is het zachtste paar lippen op het mijne geplaatst. Twee handen verkennen mijn lichaam en duwen me zacht op bed. Duke gaat boven me hangen zonder onze lippen los te maken. Ik zoen mee. Dit gevoel. Het voelt zo enorm goed. Mijn hart gaat razend te keer. Mijn ene hand ligt in zijn hals, waar ik hem zacht streel en mijn andere hand verschuif ik onder zijn shirt. Ik voel hem grijnzen tegen mijn lippen aan. Hij tikt met zijn tong tegen mijn lippen en ik open mijn mijn mond en laat het onze tongen het spel spelen. Ik schuif zijn shirt omhoog en verbreek de zoen. Zijn shirt gaat uit en ik duw mijn lippen weer tegen de zijne. Hij kreunt zacht. Al snel gaan meer kledingstukken uit.Ik rol van hem af en ga naast hem liggen. "Wauw." Komt eruit Duke's mond. "Jij bent geweldig, April." Kreunt hij. Ik glimlach even en ga tegen hem aan liggen. Ik begin figuurtjes te tekenen op zijn buik, terwijl hij me grijnzend bekijkt. "We moeten naar de kantine, A. Anders krijgen we vanavond honger." Ik knik en sta op. Ik kleed me aan en Duke doet hetzelfde. Ik loop naar de deur maar Duke trekt me terug. Teder drukt hij zijn lippen kort op die van mij.
We komen in de kantine aan en meteen beginnen al onze vrienden te joelen. "Wat hebben jullie uitgespookt? Jullie zijn nooit te laat voor lunch!" Roept Ryder. Duke slaat zijn vriend vriendschappelijk tegen zijn schouder. "Daar zul jij nooit achterkomen. Ik grinnik. "Ik ga even lunch halen, wat moet jij hebben?" Duke kijkt op. "Ik loop wel even mee."
Al snel zitten we weer aan tafel en beginnen we te eten.
Sorry dat het weer veel te lang duurde! Hopelijk is het wel een beetje leuk!
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...