Herhaling hoofdstuk 11;
Ik speel nog even met haar en als het half uur voorbij is neem ik haar mee naar de keuken, voor de lunch.Nieuw hoofdstuk;
De week is bijna voorbij. Ik heb veel lol gehad met mijn vader, ik heb iedere dag geoefend met vechtsporten. Hij wil dat ik mezelf kan verdedigen en het is ook nog eens leuk. Ook heeft hij geregeld dat ik de sport op school kan uitoefenen. Verder hebben we uren gepraat, veel gekookt, ik ben met hem op kantoor geweest en we hebben kerst geviert. We hadden cadeautjes gekocht voor elkaar. Van mijn vader heb ik een nieuw tablet gekregen, een nieuw paar sportschoenen en sportkleding. Hij heeft erg zijn best gedaan zo te zien. Helaas vertrek ik morgen avond weer naar mijn school en naar mijn vrienden. Aan mijn oude vrienden, van voor mijn moeders dood, heb ik amper gedacht. Dat deel van mijn leven wilde ik wissen uit mijn geheugen. Het doet me teveel pijn.Maar verder met mijn verhaal, morgen avond vertrek ik. Mijn vader moest dringend vanavond werken dus ik kan nu prima inpakken. Ik haal de grote sporttas uit de kast en stop allereest het nieuwe tablet in het zijvak van de tas. Mijn sportkleren en nieuwe sportschoenen gaan daarna als eerste in het gewone, middenvak. Daarna kies ik nog bordeaux rode allstars, felrode pumps en om aan te doen morgen kies ik donker blauwe assics. Ik kijk naar mijn schoenen. Het liefst neem ik ze allemaal mee. Ik heb echt een grote schoenverslaving. Voor elke oufit, in elke kleur heb ik wel aparte schoenen. Er staan nog zo'n 15-20 paar schoenen in de kast en de helft staat al in de kostschool. Het lijkt nu wel alsof we heel rijk zijn en ik heel verwend, maar zowat al mijn geld gaat uit naar schoenen. Drie kwart van mijn loon en zakgeld.
Ik ga verder met inpakken. Ik kies een schattig felrood jurkje dat perfect matcht met de lakrode pumps die ik toen straks ingepakt heb. Ik besluit dat overmorgen, oudjaarsavond, aan te doen. Daarnaast begin ik de meeste winter spullen hier thuis te laten. De lente komt er weer aan, wat betekent dat ik weer met kortje mouwen mag lopen.
Na een uurtje, anderhalf uur, ben ik klaar. Ik besluit om een film te kijken. Ik start popcorntime en kies cinderella een nieuwe film. Hij staat bovenaan in de lijst van popcorn time, dus dan hoef ik ook niet lang te zoeken naar een leuke film.
Als de film afgelopen is val ik meteen in slaap. Ik ben te moe om op te staan en mijn tanden te poetsen en de laptop weg te zetten.
Ik heb besloten dat ik mijn oude hoofdstukken binnenkort ook eens moet nakijken.
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...