13

200 14 1
                                    

Herhaling hoofdstuk 12;
Als de film afgelopen is val ik meteen in slaap. Ik ben te moe om op te staan en mijn tanden te poetsen en de laptop weg te zetten.

Nieuw hoofdstuk;
Het is oudjaarsochtend. 31 december dus. Ik ben net aan gekomen op de kostschool. Jean, de chauffeur van mijn vader, heeft me net afgezet en ik vertrokken. Ik til de zwarte tas weer op en steek het grote plein over, om uiteindelijk bij de grote deur van de school uit te komen. Ik loop naar binnen, met tegenzin. De dagen met mijn vader waren geweldig, maar nu moet ik terug naar mijn leven. De kostschool en mijn vrienden.

Meteen als ik binnenkom komen er mensen op me af. Ze begroeten me allemaal. Ik glimlach en begroet ze allemaal terug. Ook vraag ik hoe hun vakantie tot nu toe is en vertel wat ik gedaan heb.

Een meisje, Alyssa, staat er een beetje eenzaam bij. Ik loop naar haar toe en begroet haar. Mijn lege arm haak ik in de hare en vraag naar haar vakantie. Na een tijdje gaat ze naar buiten, waar ze afgesproken heeft met haar beste vriendin. We nemen afscheid.

Rustig loop ik verder. Niet veel later zie ik Duke aankomen lopen. Ik laat mijn tas vallen en ren op hem af. Ik spring in zijn armen. Hij drukt me stevig tegen zich aan. Ik gooi mijn armen om zijn heupen en leg mijn hoofd in zijn hals. "Ik heb je gemist, Duke." Ik lach. Het lijkt overdreven, dat ik hem in die paar dagen zo erg kan missen, maar ik heb hem nodig. Als ik weer eens kwaad word op de moordenaar is hij diegene die me kalmeert. Ondanks dat ik hem dan sla, schop, krab, bijt, enzovoort. Hij pakt me dan vast en laat me pas los als ik klaar ben met gillen en in het rond slaan en schoppen. Ook als ik in een hevige huilbui terecht kom laat hij me lachen. Hem had ik nodig toen ik bij mijn vader was. Ik had zijn armen nodig. Ook al klinkt het cliché.
"Ik heb jou ook gemist, kleine." Ik glimlach even. "Ik moet een trainingspartner kiezen. Ik kies jou." Mompel ik. Duke laat me los en kijkt me aan. "Trainen voor wat?" Hij weet niet over mijn vaders beroep. Alleen over de dood van mijn moeder. "Ik heb besloten dat ik mezelf wil kunnen verdedigen. Mijn vader heeft dit geregeld, maar ik heb een partner nodig." Hij knikt. "Deal." Ik lach en besluit mijn tas te halen. Duke volgt me en brengt me later naar mijn slaapkamer, waar im hem alles moet vertellen over de dagen met mijn vader. Ook laat ik hem mijn nieuwe outfit zien en terwijl ik vertel pak ik mijn tas uit. Het is een gezellige ochtend, die me goed doet. Later komen Lotte en Finn ook langs en uiteindelijk gaan we samen gezellig dineren om 19.00, na een gezellige dag. Nu nog een leuke avond.

Weer een nieuw hoofdstuk. Ik probeer een vaste upload dag te maken, maar dat is lastig. Zeker in de vakantie periode, omdat ik op vakantie ben en dus niet altijd wifi heb.

Oh ja, voor diegene die het wil weten, elk hoofdstuk is ongeveer 500 woorden.

Shippen jullie Duke en April of Finn en April?

But when my dad asks..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu