18.

189 14 1
                                    

Vorig hoofdstuk;
Al snel zitten we we weer aan tafel en beginnen we te eten.

Nieuw hoofdstuk;   Ik zit in de gamekamer met Lotte. Ze is druk aan het praten over haar laatste date met Tom. Ik wil haar wel over Duke vertellen, maar ik ben bang dat het dan bij Finn terecht komt. Ik wil hem niet weer kwetsen. Het blijft toch mijn beste vriend en ik wil heb niet kwijt. Ik luister maar half naar Lotte's verhaal. ".. En toen gingen we uiteten bij het mooiste restaurant waar ik ooit gegeten heb." Waarom gingen ze ook alweer op zo'n dure date? Oh ja, 2 jaar samen. Mijn gedachtes verdwijnen alweer naar Duke. Wauw. Nooit verwacht dat dat tussen Duke en mij zou gebeuren, maar hey, het was fantastisch.

"April? A? APRIL!" Ik schrik op. "Luister je wel?" Ik schud langzaam mijn hoofd. "Nee, sorry. Ik ben er niet helemaal bij vandaag." Lotte kijkt me verbaasd aan, ze ziet wanneer ik iets geheim houd. Net als ik het wil vertellen komt Duke binnen. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen. Zouden we nu een relatie hebben? Of 'bezig' zijn? Ik kijk hem aan en glimlach als hij naar me kijkt. Hij komt naar Lotte en mij toe gewandeld. Lotte glimlacht lichtjes. Ze kan hem inmiddels redelijk accepteren. Inmiddels staat Duke tegenover me. Hij buigt voorover en drukt een kusje op mijn wang. "Hey." Lotte kijkt ons met grote ogen aan. "Ehm, April? Wat heb jij me niet verteld?" Ik giechel zacht. "Meiden, ik ga even naar mijn vrienden. Ik zie jullie straks nog wel." Zegt Duke. Ik knik. Lief van hem, hij zag dat ik even met Lotte alleen wilde praten. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. "Zullen we op mijn kamer gaan zitten?" Ze knikt. Ik sta op en pak haar hand.

Binnen een paar minuten zitten we op mijn hemelbed. "VERTEL." Roept Lotte enthousiast. Het is net een klein meisje van vijf, wat te horen krijgt dat ze een groot cadeau krijgt. Ik grinnik. "Nou ehh, ik denk dat we een stel zijn. Of soort van. Ik weet het eigenlijk niet." Lotte's ogen vergroten. "OMG Dat is ZOOO leuk!" Ze giechelt even. "Hoe komt dat zo?" Ik word rood. "Nou ja, ik had gedoucht, kort voor de lunch en toen ik mijn kamer in liep zat Duke daar." Lotte luistert aandachtig. Eigenlijk is ze een betere vriendin dan dat ik ben. Ik kan mijn gedachtes niet eens bij haar verhalen houden. Ik zit helemaal in mijn eigen wereld. Ik zucht onhoorbaar. "Hij wilde me iets vertellen. Zijn gevoelens. Hij kuste me en van het een kwam het ander. En eigenlijk weet ik niet hoe het nu verder gaat." Ik kijk naar Lotte. "Dadelijk wordt Finn boos!" Lotte trekt me in een knuffel. "Dat zal wel mee vallen. Hij zal ook blij voor je zijn, net als ik!"

Nieuw hoofdstuk (Oh echt? Niet gemerkt :')) Sorry dat het (ALWEER) zolang duurde. Ik wilde eerst even Fake Love? afschrijven, maar deze vakantie ga ik me verder helemaal richten in het schrijven van dit verhaal. Ik heb het einde al bedacht, en hier wil ik graag naartoe werken. Dit zal wel nog een aantal hoofdstukken duren. Verder heb ik ook al een idee voor deel 2, al weet ik nog niet of ik het zeker ga doen.

Ook ga ik deze vakantie beginnen aan deel 2 van Fake Love?, dit wordt namelijk Real Love? Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden.

Slaap lekker!

But when my dad asks..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu