Terugblik;
Lotte vliegt me om mijn hals. "April." Snikt ze. "Wat moet ik zonder Tom. Wat als hij het niet haalt." Ze barst in een huilbui uit. "Shhh. Hij haalt het wel." Kalmeer ik haar. Ze lacht even. "Dankje, April. Je bent mijn beste vriendin."Nieuw hoofdstuk;
Ik staar voor me uit. Tom in het ziekenhuis. Dit kan niet. Ik zucht en sta op. Trainen zal me goed doen. Dan denk ik niet fulltime aan Tom. Ik loop naar mijn kast en haal er een yogapants en een shirt uit. Verder pak ik nog een sportbh en sokken uit de lades. Ik schiet uit mijn pyjama en doe mijn sportoutfit aan. Ik strik mijn schoenen nog en pak een flesje water.Ik begin met conditie, ik ga een rondje rennen. Na een uur en ongeveer 10 km verder ben ik terug. Ik ga naar de trainhal waar ik op de boksbal begin te slaan en trappen. Ik merk dat ik in een korte tijd sterk geworden ben. Heel sterk. Je kunt mijn spieren al zien in mijn armen. Ook is mijn buik strakker geworden. Ik ben afgevallen. Ik geniet van de nieuwe mij, maar niet van mijn nieuwe leven. Ik mis mijn moeder en ik kan Tom nu ook niet kwijt raken. Ik begin steeds harder te slaan. De ziel die mijn moeder pijn heeft gedaan gaat eraan.
"A? April?" Ik reageer niet. "APRIL!" Ik stop met slaan. "De boksbal heeft je niets misdaan." Ik rol met mijn ogen. "Dit noemen we trainen." Zeg ik. "Ja, dat weet ik. Maar ik heb nog nooit iemand een boksbal zien wurgen." Ik slik. Ik was zo in mezelf dat ik niet eens doorhad dat ik de boksbal kapot maakte. Ik zucht zacht en ga tegen de muur zitten. Een traan glijd over mijn wang. "Ik mis haar en ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat er met Tom gebeurd is." Finn komt naast me zitten. Dat dacht ik al. Hij trekt me tegen zich aan en streelt mijn haar. "Het komt goed. Echt waar." Ik glimlach zwak. Finn is zo lief, een echte beste vriend.
Hello theree! Newnewnew! Hope u guys like it. Ik wil drama ziennn !
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...