Herhaling hoofdstuk 13;
Het is een gezellige ochtend, die me goed doet. Later komen Lotte en Finn ook langs en uiteindelijk gaan we samen gezellig dineren om 19.00, na een gezellige dag. Nu nog een leuke avond.Nieuw hoofdstuk;
Nadat Lotte en ik ons helemaal klaar hebben gemaakt voor een geweldige avond halen Finn, Tom, Duke en de rest ons op. Lotte en Finns vrienden groep vind het eigenlijk niet zo prettig dat Duke en zijn 'badboy' groepje met ons mee oudejaarsavond vieren, maar ik wilde echt niet kiezen en dat konden ze gelukkig begrijpen. Ondanks dat de twee groepen elkaar niet kunnen uitstaan hoop ik dat het gezellig wordt. Het zijn toch mijn vrienden. Beide groepen. Vooral Finn, Lotte en Duke. Ze zijn in zo'n korte tijd zo speciaal voor me geworden. Ik zou ze niet kunnen missen. Ik haak een arm door Duke's arm en een door die van Finn, terwijl Lotte eerst uitgebreid wordt geknuffelt en gekust door Tom. Ze zijn zo leuk samen."April? APRIL?!" Ik schrik op van mijn naam. Blijkbaar was ik helemaal in gedachten verzonken. "Ja?" Vraag ik blozend. "Kunnen we vertrekken?" Duke kijkt me vragend aan. Ik knik. Ik sluit de deur af en laat me dan begeleiden door beide jongens.
We komen aan in een mooi versierde zaal. Overal hangen slingers, staan leuk gedecoreerde tafels, flitsen lichten en de muziek klinkt luid in mijn oren. De oude schoolkantine is niet te herkennen. Het feest is namelijk gewoon op de kostschool. Man, wat haat ik dat woord. Kostschool. Ik wil het liefste weer gewoon bij mijn vader en moeder wonen. Maar dat kan niet. Nooit meer. Het is te gevaarlijk. Ik kijk naar mijn vuisten. Ze waren helemaal kapot na de trainingen met mijn vader. Nu zijn ze langzaam aan het helen. Ik zie een hand verschijnen die over mijn kapotte knokkels wrijft. Ik kijk op en zie dat het Duke's hand is. Ik glimlach. "Wil je wat te drinken?" Vraagt hij. Ik knik. "Cola." Antwoord ik. Er mag geen alcohol geschonken worden omdat bijna niemand 18 plus is. Onzin vind ik het. Ik snap het wel, maar iedereen drinkt toch. Duke komt terug met 5 glazen drinken en deelt ze uit. Ik bedank hem en met z'n vijven wachten we op de rest.
Het is een leuke avond. Inmiddels is het al bijna twaalf uur, wat betekent dat het vuurwerk bijna afgestoken wordt. Ik dans met Lotte en wat andere meiden. Om 23.59 beginnen we af te tellen. "10..9..8.." Ik werp een blik op Duke. Hij kijkt ook naar mij. Het laat me blozen. Ik wend mijn blik af en kijk naar Finn. Hij telt geconcentreerd mee. "2..1..!! HAPPY NEW YEAR!" Klinkt het door de hele kantine. Ik glimlach en wens Lotte en de meiden een gelukkig nieuwjaar. Daarna loop ik naar Duke. "Gelukkig nieuwjaar, kleine." Zegt hij met een grote lach. "Jij ook." Zeg ik en wil een kus op zijn wang drukken, maar op dat moment draait zijn hoofd om...
Zo te zien zijn cliffhangers niet echt mijn ding.. Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden :) ik heb zoveel ideeën voor dit verhaal! Nog even wachten en het wordt spannend, waarschijnlijk. *winkwink*
Tot volgende week! (Ik probeer het)
JE LEEST
But when my dad asks..
ActionApril is een normaal meisje. Of ja, tot haar leven in een klap veranderd. Haar moeder wordt vermoord en haar vader blijkt een geheime agent te zijn. Haar vader stuurt haar naar een kostschool. Daar is ze veiliger. Dat denkt hij tenminste. Hier word...