10.

233 16 3
                                    

Een stukje van de vorige keer;
Hij drukt een kus op mijn hoofd. Het voelt goed op zo met Finn te zitten. Gewoon goed als vrienden. No way dat wij ooit daten.

Verder met het verhaal;
We zijn weer beland in de maand december. Om precies te zijn is het negentien december. Vandaag begint de kerstvakantie en vertrek ik voor één week naar mijn vader. Ik wilde kerst met familie vieren, maar ik blijf maar één week omdat ik graag nieuwjaar met mijn vrienden vier. Al mijn vrienden. Beide groepen. Ook Finn en Duke hebben dit geaccepteerd, ook al kunnen ze elkaar niet uitstaan. Ik hang mijn grote weekendtas over mijn schouder. Ik heb echt zin in de week bij mijn vader. Ik heb hem gemist en hij heeft belooft me een paar keer mee naar het hoofdkantoor te nemen. Het is nogsteeds raar om een geheime agent als vader te hebben. De meeste geheime agenten hebben ook geen familie. Daar hebben ze geen tijd over. Ik loop mijn kamer uit en besluit nog even lamgs Lotte te gaan.

Ik klop op de deur die binnen een paar seconde open vliegt. Ik vind het nog altijd vreemd dat Lotte altijd alleen in haar gedeelde kamer is. Waar zou die andere meid altijd uithangen? Ik sla mijn armen om Lotte heen. "Ik ga je missen, meid" Zeg ik zacht. Lotte knikt. "Ik jou ook!" Ze probeert te fluisteren, maar ze is zoals gewoonlijk weer luidruchtig, maar dat is eigenlijk wel leuk aan haar. Ik merk dat Finn en Tom op haar kamer zijn. Ik glimlach en omhels hun beide ook even. Finn iets langer dan Tom, het blijft mijn beste vriend. Na een kwartiertje vertrek ik. Naar huis.

Ik loop door de gang en bots tegen iemand op. Ik val om en kijk geïrriteerd omhoog. Ik zie Duke, die meteen in lachen uitbarst. Hij steekt zijn hand uit en trekt me overeind. "Vertrek je nu echt zonder afscheid van me te nemen?" Vraagt hij als hij uitgelachen is. Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht. "Natuurlijk niet." Ik laat mijn tas los en spring in zijn armen. Ik sla mijn benen om zijn middel en leg mijn hoofd in zijn schouder. "Hmmm, ik ga je missen." Mompel ik. "Ik jou ook, kleine." Ik glimlach en voel hoe zijn armen zich steviger om me heen klemmen. Ik geniet nog even en laat dan langzaam mijn benen los van zijn middel. "Ik zie je met oudejaarsochtend." Ik til mijn tas op en loop dan weg.

Nieuw hoofdstuk!
Niet erg interessant, maar ik vond het wel leuk om te schrijven. Ik hou namelijk heeeel erg van knuffelen!
Nou, ik ga slapen! Weltrusten

But when my dad asks..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu