Capitolul 13. Nu-i corect!

3.6K 258 28
                                    



Capitolul 13. Nu-i corect!

HARRY'S POV.

Eram la Ash in birou impreuna cu băieții cand am primit un apel de la Lissa.

-Alo?! Am raspuns calm. Auzeam la celălat capăt al convorbirii, agitație si multe sirene de poliție. Lissa, unde esti?

-Harry! Emily a avut un accident. Suntem acasă deocamdată! Grăbește-te! Am închis imediat telefonul, gândul zburându-mi către copil.

-Harry ce s-a întâmplat? Intreaba Louis. Nu am raspuns, in schimb am iesit imediat din camera, drumul meu croindu-se spre masina, avându-i pe ceilalti in spate. M-am urcat rapid in masina, iar dupa câteva minute, am primit un mesaj de la Lissa, in care imi spunea ca se îndreaptă spre spital. Accelerând, am schimbat direcția, iar in scurt timp am ajuns înaintea ambulanței care tocmai parca. Nu stiu cum am ajuns langa ambulanta, dar cert este ca tocmai ce au deschis ușile, pe ele iesind Emily, însoțită de 2 medici care o ajutau sa meargă. Am vazut ca mergea reținuta, in timp ce se ținea de abdomen iar pe fata avea urme de sânge de la obrazul care il avea rănit. M-am grăbit către ea si am luat-o repede ca pe o mireasa, ignorând protestele medicilor. Am intrat repede in spital, si am strigat rapid un "Ajutor! Este însărcinată si a avut un accident!." ,iar in câteva secunde, Emily era așezată pe targa. Am observat cum și-a facut aparitia doctora de la clinica de unde am facut ecografia, iar cum a dat ochii cu mine a ramas socata.

-Va rog sa imi salvați copilul !Am țipat către ei chiar înainte sa intre intr-o sala, unde numai angajații aveau voie. Cum naiba s-a intamplat asta?! Dorind sa stiu e se petrece, am inaintat catre prietenii mei, care erau asezati pe scaunele din sala de asteptare. M-am pus in fata Lissei, asteptand un raspuns de la ea, deoarece baniuesc ca ea stie mai multe din moment ce m-a sunat.

-Cum de s-a intamplat asta? Imediat ce imi intâlni privirea, aceasta se ridica in picioare.

-Tocmai ce mai aveam câteva minute si ajungeam acasă, cand o motocicleta a trecut pe langa noi cu viteza luminii. Eu si fetele ne-am intors, doar Marie si-a păstrat privirea la drum. Cand ne-am intors, am vazut scena.

-Ce scena? Am întrebat printre dinți.

-Ea mergea cu viteza si, desi mergea pe banda ei, o masina care venea pe contrasens a dat peste ea. Dar, a avut noroc ca noi ne-am dat seama ca este ea si ne-am oprit, de asemenea, a avut noroc cu motorul căci era la o înălțime mai mare, dar impactul a fost...

-Si soferul?! Am intrerupt-o, dorind sa stiu ce s-a intamplat cu nenorocitul care a dat peste iubita mea.

-Cum a dat peste ea, a plecat. Dar am reusit sa ii memorez numarul de inma-

Dar chiar atunci, din sala iesi doctora ginecolog. M-am dus catre ea, iar aceasta s-a oprit.

-Cum sunt?

-Mama e speriata. Iar simptomele mamei, se transmit si copilului. Iar fatul este instabil. Incercam sa il restabilizam si pe el si pe mama.

-Vreau sa o vad.

-Nu puteti. I se fac niste tratamente. Facem tot ce putem. Si cu asta, a intrat inapoi in sala aceea.

M-am asezat pe scaunele din fata salii, sprijinindu-mi capul in maini. Si mi-am facut o promisiune. Aceea ca indiferent ce s-ar intampla, ma voi duce dupa soferul ala afurisit si ii voi rupe capul in bucati. De mic am fost invatat ca trebuie sa pastrez ce este al meu. Iar daca te iei de ce este al meu, ai pus-o! Eu am mai pierdut persoane dragi, pe sora mea, Gemma, si pe mama mea. Povestea mea este similară cu cea a lui Emily. Dar, in timp ce tatăl ei doar o bătea pe mama sa si pe ea, tatăl meu, le viola pe sora si mama mea si ma obliga sa iau parte la acțiunile sale, înca de la o varsta frageda. Si asta ma face sa imi promit ca nu voi lasa pe nimeni sa scape daca imi rănește familia.

Insa am fost tras din gândurile mele, cand pe usa a iesit doctora. M-am ridicat doar eu in picioare, ducându-ma către ea. Am observat cum ma privea temătoare, deci asta nu e de bine.

-Cum sunt iubita si copilul meu? Am întrebat temător, aceasta afisând o fata trista.

-Domnule Styles! Imi pare atat de rau! Am facut tot ce este omenește posibil, dar nu am putut salva fătul. Mama a suferit un șoc prea mare, asta cauzandu-i fătului moartea. Dar, ea este tânara, se va reface repede. Si veți putea avea copii din nou. Si atunci, lumea mea s-a destrămat. Primul meu copil a murit! Nu mi-am dat seama, dar deja lacrimile erau prezente pe obrajii mei. M-am uitat iarasi la doctora, si i-am soptit cu vocea tremurândă:

-Mulțumesc! V-va rog sa nu ii spuneti nimic lui Emily. O sa ii spun eu, ok? I-am spus cat de calm am putut, desi inima mea era sfasiata. Am plecat de langa doctora, ducându-ma la dozator. Cu nodul in gât, mi-am pus apa in pahar, dar cand sa o dau pe gât, nervii și-au facut aparitia, si imediat, am dat cu pumnul in dozator. M-am prăbușit pe jos, plângând in hohote, din cauza pierderii unui Styles. Styles, copilașul meu, pe are nu o sa il vad, nu o sa il strâng in brate, nu o sa ii fac nimic. Prietenii mei deja se strânsesera langa mine, dar nu ii băgam in seama. Tot ce puteam sa simt era durerea care imi invada tot corpul, cu fiecare răsuflare pe care o aveam.

-Nu-i corect! Nu-i corect! I-am auzit inimioara! Am soptit plângând. Zayn m-a ajutat sa ma ridic, dându-mi o îmbrățișare frățească.

-De ce tocmai el sa sufere? Nu avea nicio vina! Inimioara lui frageda bătea, am auzit-o! Iar acum? Acum nu mai bate. Am plans pe umărul lui Zayn, dar imediat, Lissa i-a luat locul.

-Imi pare atat de rau, Harry. Niciun cuvânt nu putea sa imi aline durerea. Nimeni nu înțelege prin ce trec eu acum! Nimeni nu simte durerea asta apăsătoare ce te lasa fara respiratie.

POVESTIRE LA PERSOANA A 3-A.

In timp ce Styles suferea o pierdere uriașa, dușmanul sau se bucura de suferința sa. Aflându-se deja la spital, fiind "in vizita la un prieten", Sam a profitat de neatenția lui Harry si a magnificilor săi, ducându-se imediat către salonul lui Emily. A intrat silențios in mica (,) camera de spital, unde se afla un pat curat, pe el fiind un trup adormit. Trupul lui Emily. S-a dus către ea, si cum a vazut ce i-a provocat, a ras cu pofta.

-Emily, Emily! Bebelușul tau, a fost doar o victima colaterală. Daca te mai decizi sa faci copii pana va anihilez pe toți, vei mai suferi asa pierderi! Aruncând înca o data privirea la Emily, la fel de silențios precum a intrat, asa a si iesit.

Lumea este alcătuită din doua tipuri de oameni. Oameni care sunt buni, milostivi, credincioși, oameni care au mila in ei, si oricât i-ai tortura, ei isi vor găsi tăria si te vor ierta. Daca lumea ar fi alcătuită doar din oameni buni, oare ar mai fi aceeași situație? Oare Emily ar mai fi fost înca gravida? Dar ce te faci cand, cineva dorește sa vadă cum viața ti se scurge din trup, chiar daca asta ar fi ultimul lucru pe care il face? Ce te faci daca, făcând pact cu diavolul in schimbul iubirii, pe parcurs pierzi oameni dragi? Ce te faci daca (,) crezând ca faci lucrurile de capul tau, o sa fie mai bine? Asa este si Emily. Dușmanul sau, desi i-a fost "prieten", isi dorește sa o vadă moarta. Emily a facut pact cu sine însăși ca o sa il accepte pe Harry asa cum e, chiar daca este un criminal, dar oare Emily se gândea ca, odata ce intra in lumea periculoasa ca fiind iubita lui Styles, isi va crea noi dușmani? Dar, ceea ce nu stie Emily, este ca sfârșitul de-abia a inceput!

••••

Hei people! ❤️ Imi pare rau pentru intârziere :(

Va rog sa ma iertati daca am facut vreo greșeala, dar nu am mai stat sa corectez.

Sper ca v-a plăcut acest capitol! Astept părerile voastre.

Kisses! :* ❤️☺️👉

Again..( II.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum