Capitolul 18. Printre vise

4.2K 204 7
                                    



Capitolul 18. Printre vise

Ar trebui sa ma simt ciudat ca am omorat oamenii aceia? Ar trebui sa ma simt prost ca am ales aceasta cale? Stiti voi, cand pierzi pe cineva, alegi sa traiesti prin persoana pierduta, prin lucrurile pe care le facea. Dar cum reusesc eu sa traiesc prin copilasul meu, pe care nici macar nu l-am cunoscut? Cum voi reusi eu sa trec peste el? Da, stiu! Sunt tanara si am timp sa fac si o echipa de fotbal. Dar cine se gandeste la bebelusul pierdut? Cine se gandeste ca acum ar fi trebuit sa creasca in burta mea, nu sa zaca intr-o ghena de gunoi? Eu. Eu ma gandesc la asta. Am ajuns sa ma urasc pe mine ca m-am urcat pe nenorocitul ala de motor cu toate ca Harry imi spusese sa nu ies din casa. Am ales calea asta fiindca in felul acesta imi pot descarca nervii. Chiar daca o sa ard in flacarile iadului, calea aceasta ma ajuta sa scap de starea asta. Ne aflam in Abu Dhabi, Orientul Mijlociu. S-ar zice ca aici este paradisul. Ai tot ce-ti trebuie, ai fete frumoase, ai hoteluri de lux, ai vremea care tine cu tine, un Rai. Dar in paradisul acesta exista si infern. Odata cu caderea serii, aproximativ fiecare om se transforma intr-un monstru. Cel putin, asta am testat pe pielea mea. Ziua, eram simplii turisti, dar noaptea eram criminali. Cum se schimba viata la 180 de grade peste noapte.

Ne aflam pe plaja tuturor viselor. Ash era cu ochii dupa o puicuta focoasa, insa ce m-a scos din gandurile mele a fost Max uitandu-se dupa o bruneta, care ii zambea pervers.

-Iti umbla ochii dupa focoasa aia, hm? Harry i-a dat un pumn in umar si abia atunci negroteiul isi lua privirea de la bruneta. Cineva nu mai este gay. Ciudat ca acum cateva zile era in limba dupa Tej, care il lua un pic la misto.

-Frate! Tu nu ai vazut cum arata tipa? Aproape ca tipa la noi care ne prapadeam de ras.

-Atunci sari pe ea, tigrule! L-am incurajat pe buzele mele inca se juca un zambet.

-Mai degraba pantera. Nu fac parte din rasa galbena. Fara sa mai astepte sa raspunda unul din noi, Max se ridica de pe sezlong croindu-si drum catre focoasa. Ca un raspuns al gandurilor mele, Harry spuse:

-Nici nu zici ca era gay acum cateva zile. Am aprobat uitandu-ma din nou prin imprejurimi. Imediat ochii imi pică pe o fata si un baiat, cam de varsta mea, care aveau un bebelus in brate. Oare asa as fi fost si eu? Oare la fel de iubit ar fi fost si copilasul meu? Ceva imi spune ca ar fi fost mai mult decat iubit. Cat de norocoasa este Lissa acum. Are fetita ei, sotul ei, are tot ce ii trebuie. Ca tot veni vorba de Lissa, micuta Kate este la bunica ei. As fi vrut si eu sa am un copilas. Nu am realizat, dar deja ma uitam la acea familie fericita si lacrimile se rostogoleau pe obrajii mei. Mi i-am sters discret, apoi mi-am mutat privirea in fata, unde ar fi trebuit sa fie Max, dar tot ce mai exista in locul ala era sezlongul pe care a stat bruneta.

Dupa o zi in care am stat la plaja si "ne-am relaxat", Ash ne-a anuntat ca vom merge la o petrecere. Si cum Harry mi-a facut bagajul, nu a ezitat sa puna pe acolo cateva rochii. Cateva-multe rochii. Daca stau mai bine sa analizez ceea ce se afla in geamantan, mai toata garderoba este formata din lucruri sexi. Ah sa vezi ce iti fac, cretule! Din toate rochiile am ales una rosie, pe gat iar decolteul era in forma de inima, nelasand prea mult la vedere. Ca machiaj m-am multumit cu un fard negru peste care am aplicat putin tus. Lissa mi-a imprumutat o pereche de pantofi negri, cu tocul de 18 cm. Mi-am lasat parul sa cada in valuri pe spate, acoperind o mare portiune din rochie. Am oftat nervoasa fiindca Harry nu mai iesea din dus iar noi chiar trebuia sa ajungem la petrecerea aia. Din cate am inteles, este o petrecere cu adolescenti, unde isi vor face aparitia si cativa dintre oamenii de afaceri ai lui Ash. Plictisita si exasperata ca Harry nu mai iese din dus, am iesit din camera ducandu-ma la Zayn si Anabella. Proasta miscare fiindca acum ma simt ca un Tej. Erau exact cum eram eu si Harry, lipiti de perete si sarutandu-se dar slava domnului ca nu m-au vazut. M-am dat batuta si am intrat in camera noastra, dand de Harry care isi stergea parul cu prosopul. Arata ca o oaie. Brusc, oile au devenit animalele mele favorite.

Again..( II.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum