Capitolul 16. Abu Dhabi 1Hei people! <3 Hristos a inviat! Capitolul asta l-am facut cam lung dar sper sa va placa!
Ok, stiu ca nu va pasa, deci, lectura placuta <3
Dupa ce aproape toata noaptea am plans, somnul m-a furat usor exact cand soarele rasarea, dar l-am ignorat, intrand in lumea viselor.
-Mami, mami, cine este nenea ala?
-Oh, scumpule, el este bunicul tau. Bunicul Dominic.
-Mami, dar de ce se uita asa la mine?
-Nu stiu, scumpule!
-Hai sa il chemam, mami! Am aprobat scurt din cap, in timp ce Jack o luase la fuga catre canapeaua de vis-a-vis de a mea. Imediat, Jack il aduse pe tatal meu, care ne privea dragastos.
-Buna, Emily!
-Hei, tata! Ce te aduce prin parcul asta?
-Am venit sa fac ceea ce trebuia sa fac acum mult timp! Si atunci, isi scoate un pistol, indreptandu-l catre Jack.
-Mami, nu! Salveaza-ma! Dar nu a mai apucat sa zica nimic, deoarece sunetul pistolului mi-a ramas imprimat in minte, apoi am vazut trupul copilului mort exact langa mine, Jack avand privirea fara viata catre mine.
-Nuuuuu! Copilasul meu! M-am ridicat rapid in fund, plangand in hohote. Am simtit 2 brate in jurul meu, dar nu m-am miscat. Am avut sansa sa il salvez, dar nu am facut-o.
-Shh, a fost un cosmar, iubito! Gata, esti cu mine acum. M-am calmat usor la auzul cuvintelor sale, dar zambetul diabolic al tatalui meu mi se parea atat de real, parca ar fi vrut sa faca asta si in viata reala. Dar am ales sa ma calmez, gandindu-ma ca a fost doar un vis nenorocit.
-Ce ai visat? In camera se auzi vocea ingrijorata a lui Harry, eu amintindu-mi perfect visul.
-Cat este ceasul? I-am ignorat complet intrebarea, dandu-i de inteles ca nu vreau sa vorbesc despre asta.
-11 si 45 de minute. Am aprobat din cap, pentru mine fiind ceva normal sa ma trezesc la ora asta.
-Iubire, eu zic sa te imbraci mai repede, ca suntem in intarzie-
-S-au trezit coaiele mele preferate? Harry a fost intrerupt de catre Tej care avea pe el un sutien. El a observat probabil ca ne uitam amuzati la sutienul lui, incepand sa se analizeze. Ce? Nu sunt frumos? Continua el, noi deja razand pana la urechi.
-Da! Arati ca un hârciog scos la lumina! Am concluzionat eu, Tej bosumflandu-se imediat.
-Ma rog, am venit sa va intreb daca sunteti gata.
-Wow. Nimeni nu pleaca de aici pana nu imi spune unde stremele meu plecam! Am ridicat un deget amenintator catre ei doi, facandu-l pe Tej sa priveasca in crucis.
-Pai, Ash are o misiune pentru noi, si avem nevoie de ajutorul vostru, al fetelor. Spune Harry iar pe mine deja ma incanta ideea. Am nevoie sa imi descarc nervii pe ceva, iar o misiune cu criminalii astia pusi pe sotii, este cea mai perfecta cale.
-Si, unde plecam? Ma gasesc intrebandu-i cu un zambet enorm pe fata.
-In Orientul Mijlociu. Tej isi pune ochelarii de soare la ochi, incercand sa iasa din camera noastra, dar fiindca era o lumina difuza in camera din cauza draperiilor trase, acesta se lovi de dulap, facandu-ne pe mine si pe Harry sa chicotim.
-Am vrut sa fac asta. Spune, iesind de data aceasta pe usa, lasandu-ne pe noi sa ne prapadim de ras, dar atunci am realizat ceva.
-Harry, nu am bagajul facut. M-am intors catre el, fata lui fiind la doar cativa centimetrii de a mea. El zambi draceste, etalandu-si zambetul sau pervers, facandu-mi apoi cu ochiul in semn ca este deja facut.
CITEȘTI
Again..( II.)
FanficDupa ce Harry a lasat-o balta de ziua ei, Emily si-a gasit taria si l-a uitat. S-a aruncat in bratele diavolului fara sa isi dea seama, iar acum apropiatii sai vor avea de suferit. *Acesta este partea a 2-a a cartii Messages. Daca nu ati citit-o, va...