Capitolul 27. Bagaje

2.2K 162 7
                                    

Capitolul 27. Bagaje

-Nu! Nu imi iau atatea haine sexy! Am tipat la Harry care statea in fata mea cu vreo 3 costume de noapte sexy. Stai pe-aici cretule!

-De ceee? Se schimonosi la fata si m-a privit ca un copil care afla ca nu va mai primi inghetata.

-Pentru ca vreau sa fiu mai pe sport! Si in plus, la ce mi-ar trebui mie niste costume din acelea de noapte? Il intreb prefăcându-ma ca habar n-am de ce le tinea el in mana. Nono!

-Cum adica pentru ce? Tu faci misto de mine? Din glasul sau se putea deduce ca era de-a dreptul socat de raspunsul meu. Am vazut cu coada ochiului cum el a aruncat hainele pe pat si a venit la mine cu o viteza de nedescris.

-Asculta, daca nu bagi hainele alea in bagaj, le iau cu mine, si tot ajung in Miami cu ele. Ma amenita cumva?

-Cine a zis ca o sa le si port? Am ridicat zâmbitoare din sprancene innebunindu-l de-a dreptul.

-Nu ma face sa iti lipesc costumul asta pe tine! Mi-am muscat buza ca sa nu izbucnesc in ras si mi-am mutat privirea spre bagajul din fata mea.

-Pai, atunci cred ca o sa vada toata lumea ceea ce vezi tu doar seara. Am spus si am zambit ca o adevarata leoaica.

-Ahh, ce iti place sa ma înnebunești! Declara si mi-am dat seama ca se gandea deja la cum sa omoare toti bărbații din Miami daca eu nu accept sa iau costumele alea nenorocite.

-Fie! Dar iau doar unul, asa ca alege! Pana la urma am acceptat de dragul bărbaților din Miami care au fost acum salvati de la o moarte sigura. Harry a zambit fericit si s-a ridicat imediat de jos ducându-se direct spre pat si a luat costumele acelea. Erau 3, de culori diferite; unul era negru, altul rosu si altul bej. Sincer, mie cel rosu imi place.

-Il iei pe asta rosu! Arati ca o vampirita in el! M-a bufnit rasul insa nu am mai zis nimic si m-am ridicat de pe jos ducându-ma in baie. Imi era dor de baia asta, de dusul care imi trezeste mii de amintiri, de momentul in care am aflat ca voi fi insarcinata si multe altele.

Am luat din baie un sampon feminin si unul barbatesc, gelurile noastre de dus, periuțele si toate produsele igienice. Se pare ca nu prea s-a schimbat nimic de cand am plecat, de parca nici nu au trecut 3 luni de cand nu am mai pasit in casa lui. Se pare ca nu a putut sa ma uite asa cum baietii imi ziceau ca Harry tot le spune asta. Gandul asta m-a facut sa zambesc usor si am iesit mai apoi din baie.

In noaptea asta plecam, de fapt, in cam o ora ar trebui  sa plecam spre aeropot iar eu abia acum 2 ore m-am apucat de bagaje. Bravo, Emily! Eh, probabil astea sunt consecintele fabtului ca de cand am ajuns acasa pana acum 3 ore eu si Harry am tinut-o numai in sex. Imi era dor de asa ceva.

Harry statea in fata dulapului , bagat cu capul in interiorul lui cautand ceva. M-am asezat din nou pe jos si am inceput sa asez produsele pe care le-am luat din baie. Dupa asta, eram aproape gata dar trebuia sa mai pun ceva. M-am intors din nou la baie si am inceput sa caut disperata prin sertare. Doamne, nu se poate! Tin minte ca acum 3 luni aveam un pachet intreg!

-Haryyyy! Am tipat puternic si imediat mopul meu ambulant a ajuns in baie avand o fata speriata. 

-Ce este, iubito? Intreaba in timp ce se apropie de mine.

-Unde sunt tampoanele mele? Am intrebat cat de calma am putut. Adevarul e ca nu sunt in acea perioada dar s-ar putea sa imi vina ori in noaptea asta ori maine.

-Aaaaa, pai nu mai sunt. Sa vezi ce am facut. Spune si a inceput sa rada dar apoi a continuat.-Lissa si ceilati erau plecati in oras si l-a lasat pe Louis sa aiba gija de aia mica. Eu nu am vrut sa merg ca nu aveam chef asa ca am ramas cu el. Dupa un timp, Kate a facut numarul 2 si Louis nu stia unde sunt scutecele. Apoi eu am venit cu o idee geniala si am zis sa ii punem lui Kate niste tampoane. Bineinteles ca nu am stiut cum si pana la urma, dupa ce ti-am stricat toate tampoanele, am rupt eu un tricou cu maneca lunga si i-am pus drept scutec. 

Dupa ce a terminat, mai aveam putin si cadeam din picioare de ras, nu pot sa cred ca am ratat asta.

-Si Lissa ce a zis? Am intrebat si mi-am sters o lacrima de la ochi, nu am mai ras asa de un car de ani.

-Ne-a ciomagit pe amandoi. Am bufnit in ras si l-am batut pe spate pe iubitul meu trecand de el si ajungand in camera noastra.

-Vezi ca trebuie sa imi iei tampoane! I-am zis autoritara, nu vreau sa ma manance rechinii in apa din cauza faptului ca sunt eu in perioada aceea.

-Iti iau cand plecam, ca ne oprim la un super-market. Am aprobat si m-am suit pe  troler incepand sa ii inchid fermoarul. Chiar atunci cand am terminat, s-a auzit un batut in usa si capul lui Max s-a facut vazut.

-Porumbeilor, sunteti gata? A intrebat analizand camera si a facut ochii mari la ce bagaj mare aveam. Ce? Am nevoie de haine.

-Dap! Am spus si m-am ridicat de pe geamantan prefacandu-ma ca imi curat praful de pe mine. Purtam o pereche de blugi albastri mulati si un tricou alb.

-Bine! Sa va duceti bagajele la masina. A spus si a iesit din camera. Harry a venit la mine  si m-a strans in brate incepand sa ma sarute pe gat. Am scapat un geamat si mi-am dus mainile in parul lui tragand de el.

S-a aplecat si mi-a ridicat coapsele, infasurandu-le in jurul lui. Si-a asternut palmele peste fundul meu mic si s-a indreptat cu mine spre pat, asezandu-ma usor pe el. Desi mai voiam inca o partida, nu risc sa intre Max peste noi sau oricine altcineva, asa ca i-am pus mana pe piept lui Harry, indepartandu-l de pe mine. 

-Mai tarziu, iubtiule! I-am spus zambitoare si l-am sarutat pe buzele alea care deja au devenit ale mele apoi m-am ridicat din pat. S-a ridicat si el din pat la fel de zambitor, a venit si m-a pupat din nou pe buze apoi s-a indreptat spre geamantan, pe care l-a ridicat si s-a indreptat spre usa. 

Plecam la MARE departare de casa, in Miami!

Heeei, ce parere aveti despre capitolul acesta? :>

Btw, va multumesc ca imi cititi cartea <3 Va iubesc :*

Again..( II.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum