Capitolul 21. Ce am facut?

2.6K 260 18
                                    



Capitolul 21. Ce am facut?

Am plecat. Am plecat cu inima sfasiata de durere. Am plecat convinsa ca nu o sa ma mai intorc. M-a ranit mult prea mult ca sa il mai iert, si stiu ca am gresit. Am gresit al dracu de mult, dar m-a umilit atat de mult cand m-a violat. Era ultima persoana la care m-as fi asteptat sa faca asta. Dar se pare ca m-am inselat. Am ajuns la limita puterilor. Inca incerc sa trag de mine pentru a supravietui. Si toate astea pentru un barbat, pe care il credeam al meu pe viata, alaturi de care imi cladisem cele mai frumoase vise, langa care avusesem parte de cele mai calde amintiri. Asa cum spitalul este casa oamenilor raniti, ambulanta este sunetul care ii da de gol pe cei bolnavi. Multi dintre ei au totusi o sansa la viata, fiind vindecati. Dar cu sufletul ranit si inima distrusa ce facem? Care este semnalul care ne da de gol si cine este doctorul care ne vindeca? Am incercat sa ma consolez singura. Se spune ca tot raul merge spre bine, asa ca poate este cineva acolo sus care imi vede toata suferinta si se pregateste sa imi schimbe viata. Sau poate ca nu si de aceea eu trebuie sa fiu cea care va face marea schimbare.

Era seara. Unde s-ar presupune ca as dormi? Nu ma mai intorc in casa aia. Cel putin nu pana el nu pleaca. Nu neg faptul ca il iubesc, dar urasc faptul ca mi-a facut asta, cand spunea ca uraste sa faca ceea ce facea tatal lui. Am oftat si am ales sa ma duc intr-un bar de la marginea strazii, unde stiu ca acolo lucreaza un prieten, Cam.

Am intrat in barul gol, unde Cam stergea tejgheaua. Pe parcursul acestor 2 luni l-am vizitat pe Cam mai des decat vizitez ginecologul. Cum m-a vazut, fata i s-a luminat, insa s-a schimbat brusc cand m-a vazut probabil plansa si distrusa nu numai pe dinafara. A lasat orice avea de facut, si a venit spre mine.

-Emily, ce s-a intamplat? Intreaba nedumerit, dar eu am suspinat in timp ce lacrimile alunecau jucause pe obrajii mei.

-E..El.. Am reusit sa spun, inainte sa izbucnesc. Cand l-am cunoscut, i-am povestit lui Cam tot ce s-a intamplat, si spre surprinderea mea, nu m-a judecat absolut deloc. A venit si m-a luat in brate, apoi m-a condus pana la unul din fotoliile in sala.

-Spune-mi ce s-a intamplat. M-am uitat in ochii lui si am vazut tristete si..ingrijorare, ceea ce m-a mirat. Mi-am sters lacrimile si m-am decis sa ii spun.

-Eram in casa si ma uitam la televizor, cand cineva batea la usa. M-am ridicat sa deschid usa si ghici cine era? Stateam ghemuita in coltul canapelei iar Cam era langa mine si ma mangaia usor pe spate.

-Continua.

-Era.. El.. Era beat si a inceput sa imi spuna ca sunt o curva si ca mai bine m-a facut sa ma simt Sam si toate astea. Si apoi, mi-a dat o palma. Am lasat un hohot sa imi scape printre buze, dar am continuat. Apoi i-am spus ceva ce l-a deranjat foarte tare.

-Ce anume? L-am simtit pe Cam incordandu-se probabil cand a auzit ca mi-a dat o palma.

-I-am zis ca a ajuns ca tatal sau, sa bata femeile. Apoi s-a enervat foarte tare si a recurs la un gest la care nu m-as fi asteptat niciodata.

-Adica?

-Imi e rusine sa zic. Am spus lasand capul in jos si suspinand.

-Te-a.. Te-a violat? Am aprobat din cap si am incepul sa plang si mai tare. Oh doamne! Declara apoi m-a tras mai aproape de el, pana cand am ajuns sa plang pe umarul lui.

Harry's POV.

Am violat-o pe Emily. Acesta a fost primul gand ce mi-a traversat mintea in momentul in care m-am trezit. Recunosc ca nu am procedat cum trebuie violand-o, dar presupun ca bautura si-a spus punctul de vedere. Imi pare rau totusi ca am ajuns ca tatal meu. Oftand, mi-am ridicat capul de pe perna, vazand ca am un biletel si un inel. Am inghetat cand am vazut... "Sper ca ai facut alegerea corecta." Asta scria pe biletel, langa care se afla inelul pe care i l-am dat lui Emily de ziua ei. Speram sa nu se ajunga la asta. Cu ochii in lacrimi, m-am ridicat de pe canapea si am iesit din casa lui Emily. M-am urcat in masina si am pornit in graba pana am ajuns acasa. Stiam ca o sa se ajunga la asta, dar asta nu inseamna ca nu imi pare rau. La dracu, am ajuns ca tatal meu. Am iesit din masina, trantind usa in urma mea, apoi am intrat in casa. Fara sa ii mai bag in seama pe prietenii mei, am urcat scarile si am intrat la mine in camera. La fel ca aseara, beculetul albastru licarea. Ce o mai fi acum?

M-am dus catre laptop si l-am deschis, vazand ca am doua mail-uri. Am ales sa il deschid pe primul, vazand ca de data aceasta era o poza si mult mult scris. In poza am recunoscut ce era. Era o mana de barbat, care tinea in mana un pliculet, care era la randul sau deasupra unui cocktail. Imediat, ochii mi-au picat pe scrisoare. "Ce faci, Hazza? Banuiesc ca nu prea bine :)) Cum este cu Emily? Probabil o crezi o curva nu? :)) Eh uite ca eu m-am plictisit de povestea in care va tot certati si stati suparati , asa ca m-am hotarat sa iti fac lumina in minte :)) Mai stii cand ati fost la petrecerea aia din Abu Dhabi? Eh uite ca, Emily, fara ajutorul unor prafuri, nu s-ar fi culcat niciodata cu Sam. Ceea ce vreau sa spun, este ca eu m-am saturat sa va vad fericiti, si o sa fac tot ce imi sta in putinta sa va distrug. Am planuri mari cu voi impreuna :)) Ne mai vedem!"

Wow! La asta nu m-as fi asteptat. Oare chiar sa fi fost Emily drogata? Bineinteles! Doamne, cum am putut sa cred ca Emily m-ar insela? Cum am putut fi atat de prost? Cu lacrimile deja pe obrajii mei, am deschis si celalalt mail, unde era atasat un video. L-am descarcat repede in calculator, si apoi am dat "play". Am recunoscut imediat imaginea, ca fiind casa lui Emily. Ea statea in sufragerie, uitandu-se la televizor. Am dat volumul mai tare, apoi am continuat sa ma uit. Indata ce mi-am readus privirea la ecran, se auzi soneria si ea s-a ridicat. Cand a deschis usa, eram eu! Oh nu! S-a dat in spate confuza, in timp ce eu ii spuneam ca Sam a facut-o sa se simta mai bine decat mine. Si apoi am ramas masca la gestul pe care l-am facut. I-am dat o palma. Emily, dezgustata, mi-a spus ca am ajuns ca tatal meu, si stiu ce s-a intamplat de aici. Am luat-o de par si am trantit-o pe canapea. I-am sfasiat hainele de pe ea, apoi mi-am desfacut pantalonii si am patruns-o. Emily plangea si ma implora sa ma opresc, dar eu nu o ascultam, in schimb, ii dadeam palma dupa palma. Intr-un final, am iesit din ea si m-am culcat. Ea insa, s-a dus intr-un colt si a inceput sa planga. Am vazut cum videoclipul a fost editat, fiindca imaginea s-a schimbat, aratand-o pe Emily in camera sa, schimbandu-se si privindu-si mana pe care era asezat un inel. A luat o patura si a iesit din camera, nu inainte de a scrie un biletel. Din nou, imaginea s-a schimbat, aducand-o inapoi pe Emily in sufragerie. Ceea ce m-a marcat de-a binelea este faptul ca a asezat patura peste mine. Dupa tot ce i-am facut, ea si-a gasit taria de a ma inveli ca sa nu imi fie frig, iar eu am lasat-o sa sufere singura. Mai ales ca eu i-am provocat suferinta. A asezat obiectele langa mine, apoi a mai privit o data spre mine si a plecat. Chiar a plecat. Ecranul s-a facut negru, insa nu asta conta. Am lasat-o sa plece fara ca macar sa o ascult. Poate daca o ascultam, nu se mai ajungea aici. Nu mai este cale de intoarcere, am lasat-o sa plece definitiv iar asta ma doare cel mai tare.

Este dureros sa stii ca, dupa toate amintirile frumoase, eu sa dau cu piciorul. Stiam si inca stiu ca inima mea batea pentru ea, m-a tras din intunericul in care m-am afundat o data cu moartea Gemmei, si m-a adus la lumina. Iar eu ce am facut? Ce i-am daruit? Pe langa un copil, care a murit probabil tot din cauza mea, nu i-am daruit nimic. Ea in schimb, mi-a daruit iubirea sa, si-a sacrificat viata pentru a o salva pe a mea in Abu Dhabi. M-a iertat dupa sutele de greseli pe care le-am facut, m-a acceptat exact asa cum sunt, iar eu am facut-o de ras. Nu merita asta. Emily nu merita asta.

Hei, nu uitati sa votati si sa imi spuneti parerea voastra in sectiunea de commenturi :) love ya

Again..( II.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum