Rozdział 11

3K 172 7
                                    

PRZECZYTAJ NOTKE POD :)

-Dlaczego to zrobiłeś?

-Ale co?

-No pocałowałeś mnie. Z tego co słyszałam masz dziewczynę.

-Tia..- chłopak podrapał się nerwowo po karku.- Ale, nie musi o tym wiedzieć. Poza tym, kto miałby jej powiedzieć?

Nie odpowiedziałam mu na pytanie, ponieważ właśnie whodziliśmy do sklepu.
W sumie nie wiedziałam po co tu przyszłam. Kupiłam tylko Arizonę i paczkę żelek.

-Która godzina?- zapytałam zajadając się słodyczami.

-Przed dziewiętnastą.

-Okej.

***

Po dość długim spacerze wróciliśmy do domu.

-Ej gdzie są wszyscy?- zapytałam wieszając kurtkę na wieszaku.

-Opowiedź na twoje pytanie czeka w toalecie- odpowiedział obojętnie blondyn siedząc i oglądając tv. Muszę w końcu poznać jego imię.

-Mój brzuch!- nagle po całym domu rozległ się krzyk Cameron'a.-Chyba pójdę się położyć.

-No pięknie. Zostawisz mnie na pastwę losu z tymi zwierzętami?

-Nie panikuj, będziemy się zbierać.- powiedział Blondasek.

Co za szczęście.

-Ou, tak w ogóle, jestem Jack.

-Skylyn.

-Muszę przyznać, że całkiem okej się z tobą rozmawia, Dallas.

-Z tobą też nie jest źle.- posłałam Gilisky'emu uśmiech, który odwzajemnił. Patrzył mi w oczy przez dłuższą chwilę, co przerwał dźwięk wydobywający się z kieszeni jegi spodni.

-Muszę iść. Do jutra mała.

Nic mu nie odpowiedziałam. Razem z nim dom opuścił Sam i Jack. Znowu to samo. Znowu stałam pod drzwiami i uśmiechałam się sama do siebie.

-Aaron, pomożesz mi posprzątać? Na Cam'a nie ma co liczyć..

-Jasne.

Doprowadzenie salonu do porządku zajęło nam sporo czasu.
Po skończonej pracy postanowiłam pójść się wykąpać i odpłynąć w głębokim śnie.

******
Hejka, od razu przepraszam za dlugosc i za caloksztalt rozdzialu. Kompletmie nie mialam na niego pomyslu, a musialam cos dodac. Wybaczcie. Mam cos co mnie zrehabilituje. Otoz tak jak sis pytalam chcieliscie nowe ff i OTO JEST! za chwile dodam prologa! ;)
Just A Dream- mam nadzieje ze sie spodoba.. Do next ;*

Our little world/Jack GilinskyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz